********************
7.Bölüm
"Pah-chin için"
********************
Yediğim yumrukla geriye doğru savruldum. Yoko sırıtarak karnıma tekme attı sonra tam yüzüme tekrardan yumruk atacağı sırada yumruğunu tutup elini ters çevirdim ve kolunun altından tutup onu çekerek döndürüp sırt üstü yere düşürdüm.
"Siktir sırtım... bu iyiydi.", Yoko acıyla yerden kalkınca ona doğru gülümsedim.
"Ne de olsa Kaji-san'ın öğrencisiyim.", Yoko ile yaptığımız kısa antrenman bitince kendimize buzdolabından içecek alıp oturma odasına geçtik.
Yoko sırıtarak bana baktı. "Eee hangi pozisyon? Arkadan mı yoksa önden mi yaptınız?"
Yanımdaki yastığı alıp onun kafasına attım. "Yürü be!"
Yoko kahkaha atarak yastığı tutup yanına koydu. "Ya hiç mi adım atmadın o kadar kilitledim sizi."
Arkama yaslanıp gülümsedim. "Biraz sohbet ettik. O kadar iyiydi ki Yoko. Rüya gibiydi. Hatta akşam ki toplantıdan sonra beraber yemek yemeğe gidicez."
Anında çığlık atmaya başladı Yoko. "İNANAMIYORUM CİDDİ MİSİN ABİ SÜPER! SİKİŞİRSİNİZ YEMEKTEN SONRA!"
Gözlerini devirdim. "Bu kadar meraklıysan sen git sikiş Mitsuya ile."
Yoko anında kızarıp başını çevirdi. "N-ne alaka ya şimdi. Sizi konuşuyorduk.", Yoko'nun bu hallerini çok tatlı buluyordum. Benim saldırgan acımasız canım arkadaşım konu Mitsuya'ya gelince tam bir kedi oluyordu.
"Hatırlıyor musun bir ara Kaji-san'a aşıktın."
Anında kahkaha attı. "Hatırlamaz olur muyum? Gerçi Kaji-san hala aşırı çekici ama abimiz o bizim."
"Küçükken öyle demiyordun ama.", tek kaşımı kaldırarak ona bir anıyı hatırlatmaya çalıştım. Anlamayan bakışlarla bana bakınca sırıttım. "Tarih 1996 8 Kasım'ı hatırlıyor musun? Kaji-san vurulmuştu."
Yoko'nun gözleri anında büyüdü ve kahkaha attı. "Ay evet! Hah! Ay inanmıyorum o günü asla unutmam."
********************
Tarih: 08/11/1996
********************
Kaji-san vurulmuştu. Hastaneden eve geldiğinde Yoko ile yanındaydık ve ben ağlıyordum. Nilüfer-san'da orada Kaji-san'a bakıyordu.
(Nilüfer)
Nilüfer-san, Kaji-san'ın yastığını düzelttikten sonra yanındaki boş koltuğa oturunca Yoko kaşlarını çatarak Kaji-san'ın yatağına çıkıp kaslı koluna sarıldı.