"YATAK"

1.1K 68 70
                                    

Oy vermeyi unutmayın lütfen oylarınızı görünce mutlu oluyorumm:)

Vargas'dan

Eve gelmiştik kapının önüne kadar Ebrar getirdi.Yol boyu sırıtmıştım

O çok istediğim dudaklara kavuşmuştum nasıl gülümseme yüzümden gidebilirdi ki..

O dudaklara bir defa değdiyse dudaklarım artık sadece onu isterdim ama Ebrar'da değişik olmuştu başından beri onu istiyordum dudakları dudaklarıma değince ise erimiş gibiydim ne üzüntü nede sinir kalmıştı..

Ebrar kapıyı açtı ve beni tutarak içeri soktu ve kapıyı kapattı.Benim odamı bulmaya çalıştı ve en sonunda bulunca odaya girdi benide kolumdan tutuyordu bende onla beraber girdim.

Uykum çok gelmişti ama o burdayken ve onu izlemek varken uyumayı düşünemezdim bile

Ebrar bana yaklaştı ve konuşmaya başladı.

Ebrar:hadi üstünü değiştir

Vargas:ı-ı

Ebrar:hadi kalk değiştir

Vargas:uykum var

Ebrar:tamam yardım edicem

Yüzümdeki sırıtış dahada genişledi

Oda gülümsemişti gülüşün kurşunsa vurulmaya hazırım be kızım bu kadar güzel gülünür mü lan?

Ebrar dahada yaklaştı ve tişörtümü yavaş yavaş çıkarmaya başladı..

Ah kalbim buna dayanabilir miydi?

Şansıma bugün içime büstiyerde giymiştim.Aptalım işte ya

Ebrar tişörtü çıkardıktan sonra az önce dolabından aldığı tişörtü giydirmek için elini bana yaklaştırdı o yaklaştıkça kalbimde bir kıvılcım patlıyordu.

Altımı çıkarırken elleri bacağımın üst kısmına değdiği için garip oluyordum çünkü tikim vardı.

Bana baktı herhalde anlamıştı tikim olduğunu özenle giydirdi şortumu.

Gözlerimi kapadım uyumuyordum ne mümkündü uyduğumu sandı kalkıyordu ki birşey yapma gereksinimi duydum..

Elini tuttum ve kendime çektim yanıma boylu boyunca uzanmıştı ona sıkıca sarıldım gitmemesi için kafam göğüs tarafına geliyordu kalp atışlarının sesini duyabiliyordum hızlı atıyordu hemde fazlasıyla..

Onun kokusuyla öldürsünler beni lütfen..

Ebrar'dan

Tabikide ona yardım etmiştim.Zor durumdaydı yanj öyle görünüyordu üstünü giydirirken bacağının iç kısmında tiki olduğunu öğrendim belki ilerleyen zamanlarda işime yarar bu bilgi..

Uyumuştu daha doğrusu ben öyle sanıyormuşum..kalkarken beni kendine çekti ve sıkıca sarıldı kurtulmaya çalıştım ama olmadı yapamadım biraz daha çabaladıktan sonra pes ettim ve uyumaya karar verdim ama kalbim çok hızlı atıyordu biraz sakinletikten sonra uyudum..

Sabah uyandığımda yanımda bana küçük bir çocuk gibi sarılan esmer kızı gördüm..Tatlıydı ve bir o kadarda güzel kokusu mükemmeldi.Kalkmayı denedim ama kalkamadım bu haraketinden sonra oda uyandı..

Ebrar:şey dün sen bırakmadı-

Vargas:hatırlıyorum

Kızarmaya başlamıştım öptüğünüde hatırlamışmydı yani

Ebrar:neyi

Vargas:seni tuttuğumu

Ebrar:iyi o zaman ben gideyim

Vargas:kahvalt-

Ebrar:yok teşekkürler kahvaltı etmem

Aslında hatırlamasından korkuyordum o öptü ama yinede korkuyordum.

'peki'dedi kapıya kadar eşlik etti kapıyı açtığımda kızlar karşımda duruyordu..İşte şimdi sicmistik ama Vargas(ilk defa adını söyledi)hâlâ sırıtıyordu..

Zehra:senin burda ne işin var

Hande:ve dünkü kıyafetlerinle

Eda:ve Vargas'ın kıyafetleri neden böyle

Ne vardı ki kıyafetinde Vargas'a döndüğümde büstiyerleydi gece yatarken çıkarmıştı kesin ama o an içimden işte şimdi tam sıçtık diye geçirdim...

__________________________________________

Nasillll??

Oy vermeyi unutmayın bacılarımm

Sizi seviyomm🐢❤️‍🔥

Sapık//EBGASHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin