2

14 3 0
                                    

"Gökyüzü, ormandan kaçarak uzaklaşır gibi görünse de, aslında doğanın güzelliğiyle daima bir arada olmak ister."


Bardağımdan son damlalarını içiyordum, bugün mekana gelmeyi düşünmüyordum. Yollar beni buraya kadar sürüklemişti, bir şeyler çekiyordu beni sanki.

İçkimi içerken yanımdaki esmer dalgalarıyla o kadını gördüm. İçiyor ve ağlıyordu aynı anda. Selim, kadına baktığımı fark edip rahatsız olduğumu düşünerek ona gitmesini isteyecekti. Hemen elimle kadının göremeyecek bir şekilde dur işareti yaptım.

Kadın daha çok içiyordu, hemen önündeki bardağı aldım ve içtim. Bana dönüp şaşkın bir şekilde baktı, "Ne yapıyorsun?" dedi .Çok güzel bir sesi vardı. "Sarhoş olmanı engelliyorum" dedim ve devam ettim, "Ağlama." Yüzüme birkaç saniye baktıktan sonra daha çok ağladı.

Telefonu çaldı kimin olduguna bakmadan telefonu tamamen kapattı.
Beli ki oda bunalmıştı buralardan ."Kaçalım mı?" dedim tok bir şekilde .  Önce yüzüme baktı , tokat filan yerim diye düşündüm, ama gülümsedi ve ayağa kalktı.
Anlamaz bir şekilde ona bakıyordum

''hadi kaçmıyor muyuz '' dedi . Bende ona gülümseyerek kalktım , yuruduk cikişa doğru .
Ay ışığı saçıyordu, etrafı aydınlatıyordu. Kızın mavi gözlerini fark ettim, gözlerindeki mavi, gökyüzündeki maviden bile daha derindi .
Saçlarındaki esmerlik, gecenin karanlığına karışan yıldızlar gibi büyüleyici bir güzellik  .

Gece yarısı yollarda, saatler geçerken, bir yabancıyla aynı arabada heyecanla kaçıyorduk. Arabada berrak bir müzik çalıyordu, saatlerdir yorgunlukla araba sürüyordum. Ona baktığımda, mutluluğu yüzünden okunuyordu, güzelliği etkileyiciydi.Heyecanlıydı ve daha çok gaza basmamı istiyordu.

Ben de ona gülümsedim ve gaza yüklendim. Araba hızla ilerlerk. Deminki halinden eser kalmamişti bile .
Sonra bir ses duydum kemer acilma sesi ayaga kalktı arabanin ust camindan bağırmaya başladı  . Alt taraftan ona bakarken gözlerinin maviliği, gökyüzüyle yarışıyorlardı İkisi de birbirine o kadar benziyor ki .

Karşımıza bir otel çıktı, ismi gibi renkliydi. "Bu otel güzel , adını sevdim" dedi. Arabayı park ettim, hava hafifçe esiyordu. Kapısını açtım ve ceketimi üstüsüne koydum ve ellerimi beline koyarak içeri doğru yürüdük.

İçeri girdiğimde o koltukların yanına gitti, ben ise resepsiyonistin yanına. "2 oda istiyorum" dedim. Resepsiyonist, "Maalesef diğer odalarımız dolu, sadece 2 kişilik bir oda kaldı" dedi. "İyi, o zaman onu verin" dedim. Acaba benimle aynı yatakta yatar miydi ?
"Kaç gün kalacaksınız?" dedi. Yarın ne yapacağımızı konuşmamız gerekiyor. "Bir gece, yarın çıkacağız" dedim. "Ödemeleri yarın çıkmadan önce yapabilirsiniz. 307 numaralı oda .Başka bir isteğiniz var mıydı?" dedi. Anahtarı çıkarıyordu, "Odaya iki içki" başını aşağı yukarı sallayarak yanıt verdi. Yanıma o an o geldi, gökyüzü gözlü kadın. Anahtarı aldık ve odaya çıktık.

Duşa girdim, buz gibi suya ayıklanmam lazımdı. Duştan çıktığımda kapının önündeydi, içkileri alıyordu. Ben de sandalyeye oturdum, ona bakıyordum. Güzel vücut hatlarına, dalgalı saçlarına hayran kaldım.

Yanima geldi , bardaklari doldurmaya başladim birisini ona uzattim diğerini ise kafama diktim . Cok içmemesini soylemeştim tabi dayanıklı oldugunu söyledi , oda benim gibi kafasina dikti . Gozlerimiz birbirinden ayrilmiyordu , yapişmiştik sanki . Uzun bir bakişma sonra birleyler mirildandi beli ki sevgilisi aldatmiş .

İnsan neden biriyle olur ve  aldatır ki bide o kişi boyle guzel biri olunca . '' sahroş olacaksin demiştim'' dedim . '' ben sahroş degilim ,bak '' dedi ve ayaga kalkti kollarını açtı üstüme otturdu . Yuzune baktim nereye kadar gidebilirdi ki , ellerinide boynuma sardi . Yuzu yuzume daha cok yaklaşiyordu '' ben sahroş olsaydim bunu yapmazdım '' dedi ve yapti . 

Öptü , karşillik verdim hemen alt dudagini emiyordum , cok tatli tadi vardi .
Agzini acti ve dillerimiz buluştu . Cekildim dudagindan ve boynunu opmeye başladim . Kafasini arakaya atmişti , ay tenli kadin .

Ustusundekini cikardim , üst tarafinda sadece kimizi bir sutyen ile kalmişti göğüsleri kendi gibi guzeldi . Bir tanesini alip tadina baktim . Gömleğimi çıkartmaya çalışıyordu. Çıkardığı an bacaklarından tuttum ayağa kalktım ve yatağın ortasına attım '' yapmak istediğine emin misin ? '' diye sordum , gözlerime istekle bakıyordu '' evet ama benim ilkim '' gozlerine şaşırmış bir şekilde baktım . Bu kadin  şimdi ilkini bana mi verecekti ?.
-
Gökyüzü artık mavi değildi, kaybolmuştu. Ama orman hala parlıyordu beli ki gökyüzünün gittiğini fark etmemişti. İkisi de mutlu bir son istiyorlardı, ama unuttukları bir şey vardı: Gökyüzü sadece kendine sadıktı.

Güzel adam uyandığında yanında kimse yoktu, ama endişelenmedi ilk başta . Kafasını sağa doğru çevirdiğinde ise , hayali bir parmağın bıraktığı yazıya pencere camının buğusuna öylece baktı: "Hoşça kal"
Daha isimlerini bilmeyen iki yabancı sevişti , masada boş bardaklar , yerde adamın camaşirlari ve hayal kirikliği .

Orman sonmuştu , ağaçlari düşmuştu , sevmişti o kadini . Sevgi anlaşmak degildi , nedensizde sevilirdi insan . İlk defa aşik olmuştu , ismini bilmediği kadina , ondan hic birşey bilmiyordu ama herşeyı biliyordu .

Vücudundaki her bölgeyi biliyordu . Nasil onunda ona istekle baktığını biliyordu.
Orman gökyüzü olmadan yaşayamzdi yillar sonra gökyüzünü bulmuş bırakamazdı .
-
-
-
-
-
-
-
Bugün 09/11/2023
Dun ilk bolumu koydum ama çok okuyani olmadi , bugunde ikincisini koyuyorum bu kitap teomanin şarkilarindan alinmiş fikirler .
İlk defa boyle bir şey yaptim , aslinda yazmayida okyumayida sevmezdim .
Ama insaniz bizde değişiyoruz .
Ben teoman şarkilarini dinleyip hep senaryo yapardim onlarla , bir kotu günümde yazmaya karar verdim . Saatler boyunca yazdim ve sonunda boyle birşey cikinca koymaya karar verdim .
Neyse bu kadardi .

YİLDİZAAA BASSS ⭐️⭐️

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

YİLDİZAAA BASSS ⭐️⭐️

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Sep 11, 2023 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Renkli Ruyalar Oteli Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin