Dedikleri ile ağzım şokla aralanmış ve o ayağı kalkıp masadaki çantamı alıp elimden tutup kaldırmıştı.Lily'ye bir şey demeden uzaklaşmaya ve beni de peşinden sürüklemeye başlamıştı. Ellerimiz birbirine kenetli olduğu için etraftaki herkes bize bakıp konuşuyordu.
"Jungkook bırak. Herkes bize bakıyor""Sevgilimi bilmeleri gerek lena. Sus ve yürü. "
Bu oyunu ben başlatmıştım ve bozmak istemiyordum.Restorandan çıkmış ve arabasına ilerlemiştik. Beni bindirmiş sonra kendisi binmişti. Arabayı çalıştırmış ve son gaz ilerlemeye başlamıştı.
"Yalanım için üzgünüm. Kendimi tutamadım"
Bana Bakmadan konuşmuştu.
"Önemi yok. Israr ettiği için buluştum onunla. Gözümde bir değeri yok""Öpmüşsün?"
Dediğim şeyle bana bakıp tekrar önün döndü.
Kısa bir gülüp konuşmaya başladı.
"Ne o kıskandın mı yoksa?""Neyini kıskanıcam ben. Sadece sordum"
"Merak etme Lena. Benim öptüğüm tek kadın sensin."
İltifat olarak mı anlasam yoksa kızların onu öpmesi olarak anlasam bilememiştim."Ama başkası öpebiliyor?"
Sırıtıp bana baktı.
"Kabul et artık. Kıskanıyorsun. "Göz devirip önüme döndüm.
"Hayır"
Birden arabanın durması ile kaşlarım havalanmış ona bakmıştım."Eğer kabul edersen beni öpecek tek kadın olursun"
Gözlerimi kısıp konuşacakken elini enseme koyup kendine çekti ve dudaklarını dudaklarıma bastırdı. Afallayarak öylece dururken o benim belimden tutup kucağına oturttu.
Dudağımı ısırdı ve belimi okşadı. Sırtımda yavaşça parmakları gezerken artık daha fazla dayanamayıp bende karşılık vermeye başlamıştım.
Arabadaki ıslak seslerimiz beni daha da etkilerken o beni kendine bastırdı. Altımdaki sertlik ıslanmama sebep olurken o eteğimi daha da yukarı çekip kalçamın açık kalmasını sağladı.
Beni yavaşça kendine sürterken daha da ıslandığımı hissediyordum. İçime girmesi için delirmek üzereydim.
Nefessiz kaldığım için dudaklarımızı ayırdım ama o hemen boynuma inip Öpüşleri ve diliyle iz bırakmaya başladı.
Ben derin nefesler alırken vajinamda hissettiğim eliyle inledim.
Kafamı onun omzuna yaslayıp derin nefesler alırken o kulağıma fısıldadı."Kabul et lena"
Demiş ve parmağını deliğime sertçe sokmuştu. Tekrar seslice inledim ama bu biraz acıdığı içindi.
"Beni kıskandığını kabul et"Demiş ve bir parmağını daha sokmuştu. Parmakları hareket etmiyor öylece duruyordu. Bu canımı yakıyordu.
Kalçamı hareket ettirip başımı geriye attım.
"Pekala"dedi ve parmaklarını çıkardı. Benim zevkim yarım kalırken o benim belimden tutup yan koltuğa bıraktı.Ne yaptığını izlerken o arabayı çalıştırmıştı.
"Ciddi misin?"
Bana kısa bir bakış atıp geri önüne döndü.
"Evet. Bana istediğimi vermeden bir şey yapmayacağım"Dişlerimi sıkıp önüme döndüm ve bacaklarımı birbirine bastırdım. Neden şuan aklımda uygunsuz bir sürü düşünce vardı? Hepsinin Jungkook'la olmasını saymıyorum bile.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
You Can See ﻬ ᴶᴶᴷ ✓
ChickLit|TAMAMLANDI| -My body belongs to you- Dudaklarımı ısırmayı bırakıp ona doğru döndüm. Yüzündeki ciddiyetle beni izliyordu. Konuşmama fırsat vermeden o konuştu. "Senin için neler yaptığımın farkında mısın?" Bakışları bedenime kaydı ve tekrar yüzüme b...