HERKESE SELAM HİKAYE SAÇMA VE DANDİRİK OLABİLİR KÖTÜ YORUMLARINIZ SİKİMDE OLMİCAK İYİ YORUMLAR İÇİN ŞİMDİDEN THENK YOU WERY WERY MACH YANLIŞ YAZMIŞ OLABİLİRİM İNGİLİJCEM AZ
...
Sabah daha karga bokunu yemeden yanımda titreşimli olan telefonum ötmeye başladığında anlamıştım okul saati gelmişti. Üniversiteye gitmeden önce okula gitmesende oluyor desten istediğin gibi çıkıyorsun laflarını çok duymuştum ama inanın hepsi yalandı. Bir offf çekerek güne başlamıştım. Üniversite için Eskişehir'e gelmiştim. Ev arkadaşımla geçen ay yolları ayırmıştık. Kendime yeni ev arkadaşı arıyordum. Elimi yüzümü yıkayıp hafif bir makyaj yaptım. Normalde yapmazdım ama sevgilimle buluşucaktım çıkışta o yüzden makyajımı yaptım. Saçlarımı dalgalı şekillendirdim. Üstümü giyinip kapıya ilerledim ayakkabılarımıda giyip okula doğru yola çıkmıştım.
Sevgilim polatın ailesinin durumu çok çok iyiydi benim ise durumum çok iyi değil ama kötüde değildi. Okula vardığımda sınıfa girdim. Ders çoktan başlamıştı hocaların dersi bölünmesin diye sessizce yerime oturdum. İlk ders bitmişti. Ders hocaları aşırı yaşlı olduğu için hem huysuz hemde sıkıcı oluyorlardı. 2-3 tane nadir vardı kafa dengi genç öğretmenlerimiz. Telefonuma gelen mesajla telefonuma baktım.Polatım: Bebeğim kaçta biticek derslerin?
Polatım: Özlediğim minik bebeğimiAttığı mesajlara gülmüştüm.
Siz: yaa aşkımm bende seni özledim zaten fazla dersim yok 2 dersi verip çıkıcam.
Polatım: kaçta orda oluyum bebeğim
Siz: ben sana yazıyım şimdi erken yazarım gelip bekleme aşkım
Polatım: tamam bebeğim kendine dikkat et
Siz: sende aşkım 💕
Telefona baktığımdan fark etmemiştim. Ders başlamıştı ve yeni hoca gelmişti ya da hocamızın yerine girin başka bir hocaydı.
Hoca: "EVET ARKADAŞLAR BEN SAMET KESKİN 27 YAŞINDAYIM ÖĞRETMENLİKTE 4. SENEM ESKİDEN DERSİNİZE GİREN FERİT HOCAYI DÜN AKŞAM KALP KRİZİNDEN KAYBETTİK ONUN YERİNE ARTIK HOCANIZ BENİM AMA BANA HOCAM DEMENİZİ İSTEMİYORUM ARAMIZDA FAZLA YAŞ YOK SAMET DİYEBİLİRSİNİZ"
Resmen hocanın dediğine sevinmiştim. Huysuz bunak hep sınavdan düşük verip bırakıyordu. En azından aramızda 4-5 yaş olan hoca anlardı halimizden. Her neyse öyle böyle derken ders bitmişti diğer derse girmek istemiyordum. O yüzden bir arkadaşımdan yoklama için kâğıt vermiştim.
(Bu arada bilmeyenleriniz olabilir üniversitede kağıtlara numaranızı yazıp veriyorsunuz derslere girip girmediğiniz anlaşılıyor)
Siz: Aşkım ben çıktım alabilirsin beni
Polatım: 5 dakikaya oradayım yavrum.
Siz: tamam bekliyorum hayatımm
Polat çok dakik biriydi eğer bu kadara ordayım dese cidden o dakkada burda oluyordu. Gene aynen tam 5 dakika sonra önümde arabasıyla bitti. Arabaya bindim. Gülümseyerek oturduğumda elimi tutup öptü ve iki elinin arasına aldı.
"O kadar çok özelmişim ki seni hayatım" dediğinde sırıttım.
YOU ARE READING
ÖĞRETMENİM (+18 Texting)
RomanceBir saçmalık hayal ürünüdür kapak ve başlık düzenlenecektir. Bu hikayeyi okumadan önce mafya ile ufak çakamağı okumanızı tavsiye ederim