Oyları hatırlatıp bölüme geçiyorumm:))
Vargas'dan
Bunlar nerden çıktı ki lan şimdi bizi soru yağmuruna tutucaklar aman neyse tutsunlar ben razıyım sonuçta Ebrar'la aynı yatakta yattım.
Cansu:olm teyze oluyoruz ahgagagaga
Eda:Cansu sus öyle bişe yok
Seliha:artık biri bize ne olduğunu anlatıcak mı??
Ebrar:sarhoş oldu bende yardım amaçlı
Seliha:yardım amaçlı kızın evinde mi kaldın?
Ebrar'dan
Seliha son günlerde bana değişik davranıyordu.Ozellikle Vargas'a konu geldiğinde, vargas'dan hoşlanıyor olabilir miydi?
Gerçi Vargas onu sevseydi.Onla daha yakın olurdu.
Aslında Seliha güzel kızdı onun yerine beni seçecek değil ya dimi?(Ebrar'ım sende mükemmelsin)
Aman niye kıyaslıyorsam..
Ben konuşmadan önce Vargas söze girdi
Vargas:evet
Ebrar:kim olsa aynı şeyi yapard-
Seliha:yapmazdı
Ebrar:hayırdır Seliha bı sıkıntı mı
Seliha:ne diyorsun Ebrar
Ebrar:farklı davranıyorsun bana bu aralar
Seliha:saçmalama Ebrar
Ebrar:böyle deyip geçiştiriyorsun ama farkediyorum
Seliha:öyle bişe yo-
Ebrar:ya bi git Allah aşkına
Evet son cümle kaba olmuş olabilir ama gerçekten bu aralar bı garipti evet göz ardı ediyordum ama şuan ki bakışları bile garipti.
Eda:tamam kavga etmeyi bırakın üstünü giyin sende mile Ebrar'ada bişeler ver
Ebrar:gerek yo-
Vargas:sorun değil gel
Vargas odasına geldik bana tişört ve şort vermişti.Kendisinede alıp dolabı kapattı.
Tereddüt etmeden büstiyerini çıkardı ve yatağının üstüne attı.
İstemsiz bir şekilde bakmıştım vücuduna baştan sona suzdum o ise yeni bir büstiyer ve tişört giyidi ah o mükemmel vücut yani vücut yapısı güzeldi..
Bende değiştirmek için ellerimi tişörtüme götürdüm başta tereddüt ettim ama ne olacak diye düşündüm tişörtümü çıkarmaya başlayınca Vargas bana döndü.
Gözleri tüm vücudumda geziyordu bu beni normalde rahatsız ederken nedense şuan olmamıştım ve rahat bir şekilde üstümü değiştirdim.
Aşağı indik ve evden çıktık hep beraber.Otobüsteyken farketmiştim.Tişört Vargas gibi kokuyordu.
O güzel koku burnumu doldururken Melis seslendi..
Melis:piştt ne düşünüyorsun öyle
Ebrar:hiç,hiç bişe
Vargas'da bize dönmüştü evet ayrı oturuyorduk çünkü ben Seliha'dan sonra bindiğim için Seliha Vargas'ın yanına oturmuştu benim için yer farketmezdi ama Seliha'nın hoslanip hoşlanmadığını öğrenebilirim.
Melis:emin misin gözlerin hiç öyle soylemiyor
Ebrar:anlamadım
Melis:diyorumki kimi düşünüyorsunda gözlerini kapatıyorsun
Vargas'ın tişörtünü koklarken gözlerimi mi kapatiyordum ben!?.
Ebrar:he yok bişe yorgunumda
Cansu:neden acaba
Vargas sırıttı Cansu'nun bu lafına
Vargas'dan
Cansu gerçekten çok iyi bir insan sanki aramızı yapmak ister gibi ona soylesemiydim acaba bence söylemeliyim..
Yaklaşık 20 dkya antrenman yerine varmıştık.Soyunma odasına gittik.
Ebrar tişörtünü dikkatlice çıkardı.Tabiki onu izliyordum yine ve yeniden.
Dolabına koydu tişörtü dolabının biraz daha arkasında olan antrenman kıyafetini aldı ve üstüne geçirdi bir çırpıda..
Eğlencem erken bitmişti neden hızlı hızlı giyindiki normalde kendine bakardı..
İşte benim eğlencemde tam olarak buydu onu izlemek.Başka birşey yapamıyordum zaten..
1 saat sonra dinlenme molasına girmiştik.Herkes bir arada oturuyordu.Ebrar benim yan tarafımda oturduğu için yüzünü yandna görüyordum.
Bir insan her açıdan güzel olabilir miydi?Ebrar öylede....
Ama,ama o durgundu başını yere eğmiş bacaklarına bakıyordu.
(yerde oturuyorlar).
Kafamı onun aşağı bakan kafasına doğru eğdim ve beni görmesini sağladım.
(umarım anlamışsınızdır:)
Benimle göz göze gelmişti.Ben onun gözlerine dalmışken gülümsemişti ah kalbim iki güzel şeyi görünce dayanamıyordu..
Sessizce ona yaklaştım
Vargas:bi sorun mu var
Ebrar:ha yok
Vargas:hadi ama Ebrar belli bir sıkıntı var
Elimi kendine çektiği dizlerine koydum ve gülümsedim..
Ebrar'dan
Vargas bana tatlı bir şekilde bakmıştı bir anda gülümsememe engel olamadım..
Ne oldu diye sorduğunda birşey yok cevabını vermiştim ancak beklediğim gibi peki diyip konuşmayı bitirmemişti..
Bana güven veren sesle,haraketleriyle, bakışlarıyla gülümsemişti..
Şimdi o kadar tatlı duruyorduki onu öpmek isterdim ben ne düşünüyordum be sacmalamayı kesip konuştum..
Ebrar:ya Seliha
Vargas:hâlâ o konuyumu kafana takıyorsun
Ebrar:ama
Vargas:bu tarz konuları kafana fazla takıp üzme kendini
AHH kalbimm
_____________________________________________
Oy'u unutmayınızz🐢
Okuldna dönüş için bölümdüü
Umarım güz geçmiştir okulunuzz
Sizi seviyoremmm🐢❤️🔥