Öncelikle bu kitabı yazarken bana yardımcı olduğu için Duru67450 ' ye teşekkür ederim. Kendisi kitap için çok önemli bir fikir verdi bu yüzden gerçekten de kendisine çok teşekkür ediyorum 🙏 ve kitabı önce kendisine sonra da tüm Irondad fanlarına ithaf ediyorum 😊~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Peter erkenden uyanıp kahvaltısını hazırladı. Aslinda bunu May Hala hazırlar ve Peter ' ı çağırır yada birlikte hazırlarlardı ama May Hala öldükten sonra bu ona kalmıştı... Kahvaltısını yapıp bulaşıkları makineye koydu ve kapının yanına bıraktığı çantasını sırtına takıp çıktı, serviste herkes ona garip garip bakıyordu halbuki onlar onun tanıdığı kişilerdi ; Ned, MJ ve onunla her seferinde uğraşan Flash...
Peter boş bir koltuk gözlediği sırada Ned ona seslendi " Hey dostum, buraya gelebilirsin!" yanında ki boş koltuğu göstererek. Peter tam oraya gidecekken Flash ona çelme taktığı için yere düştü, Flash gülerek " Daha yolunda yürüyemiyorsun okulda nasıl dersi anlayacaksın?" dedi onunla alay ederek ama Ned ' in hemen arkasından tanıdık bir ses ona bağırdı. " Çocukla uğraşmayı kes Flash!"
' MJ ' diye geçirdi içinden Peter. Onlar onu unutsada yine her şey aynı kalmıştı... Peter yerden kalktı ve Ned' in yanına oturduğu sırada Mj ' ye teşekkür etti tabii onu tanımıyormuş gibi yaparak. Ned, otobüs hareket ederken bir elini Peter' a uzattı ve " Ben Ned. " dedi, Peter ' da elini uzattı " Peter Parker..." dedi ikisi de el sıkışırken sonra Peter arka çaprazından sevdiği kızın sesini duydu " Bende MJ..."
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Peter, için okul her zaman ki gibi geçmişti tabii kendini tekrar sınıfa tanıtması dışında aynıydı. Akşam eve gittiğinde kendine yiyecek bir şeyler hazırlarken kapının çaldığını duydu, elindekileri tezgaha bırakarak kapıya yöneldi gelen kişinin ev sahibi olduğunu görünce şaşırdı çünkü daha kirayı ödemesine vardı - hafta sonları bir pizzacıda kurye olarak çalışıyordu -. Ev sahibi ona evi bir hafta içinde boşaltması gerektiğini söylediğinde, Peter çok şaşırdı tam bir açıklama yapıcaktı ki ev sahibi buna fırsat vermeden gitti. Peter, kapıyı canı sıkkın bir şekilde kapattı şimdi ne yapması gerektiğini düşünüyordu. Şu sıralar New York ' ta kiralar oldukça yüksekti, iştahı kaçan Peter yatmaya gitti ama uyuyamıyordu, durmadan ev hakkında düşünüyordu taki uyuya kalana kadar.
Bir kaç gün sonra Peter zar zor bir ev bulmuştu ve taşınmak için eşyalarını topluyordu ; kendilerini topladıktan sonra May ' in odasına gitti. O, olmasa da ondan kalan, manevi değeri olan eşyalarının olduğu kutuyu masanın üzerinden aldı, kendi eşyalarının yanına götürürken kutunun içinden sarkan beyaz kağıdı ancak onu yere koyarken fark etmişti. Kağıdı eline aldığında aslında bir zarf olduğunu gördü ve üzerinde Peter ' a... yazıyordu...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Saklı Gerçekler | Irondad [ Ara Verildi]
FanfictionHerkes onu unutmuştu, kimsesi yoktu şimdi ve bu yalnızlığı yetmiyormuş gibi bide bulduğu mektup vardı...