Lily'nin ikisi arasında seçim yapmış olduğuna dair bir kanı var nedense. Snape'den hoşlandığını bile sanmıyorum ki seçim yapacak. Snape ile arkadaşlardı ve Snape güya dillere destan aşık olduğu arkadaşının tüm uyarılarını bir kenara itti, "güya dillere destan" diyorum çünkü Snape'in Lily'ye sevgi duyduğunu değil takıntılı olduğunu düşünüyorum. Sevgi gelişen ve seni değiştiren bir şeydir. Aşık olabilir, hatta belki ona beslediği bu duygu küçükken evinden çıkıp gezdiği çevrede gördüğü bir cadının verdiği mutluluk, yakınlık, taninmislik veren safe place tutkusu olabilir, takıntılı olabilir ama sevgi duydugunu düşünmüyorum. Sevgi duysaydi en azından uyarılarına kulak verirdi. Sadece "sevdiği" kadına değil kimseye ırkçılık yapmazdı.
Öte yanda James, Lily'nin dediklerini dinledi ki öğrenci başkanlığına kadar yolu vardı. Zorbalıklarını telafi etmiş sayılır mı diye sorarsanız hayır belki ama kendisine çeki düzen verdi, Lily'yi dinledi.
Lily Snape'e aşık değildi, belki onun değişmesi en azından Lily ile arkadaşlığını kurtarirdi ama onu da yapmaya yeltenmedi Snape. Lily'nin gözünde düşüşü kendini degistirmemesi ve ırkçılığı ile başladı tek bir "Bulanık" lafıyla koptuğu sanilsa da daha öncesinde "Bana yapmasan da herkese yapıyorsun zaten" demişti Snape'e ırkçılığı hakkında Lily. James ise Snape'in en kötü anısı'nda Lily kendisine "Sen de onun kadar berbatsın" dediğinde "Ben asla demezdim" diyordu. Fikrini ortaya koyuyor ve ırkçılık yapmadığını belirtiyordu yani. Lily yine de onun pislik olduğunu çünkü insanlara bu şekilde davrandığını söyledikten sonra ise kendini değiştirmeyi seçti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
opinions about harry potter universe
Non-Fiction[ harry potter dünyası hakkında çoğunlukla bir şeye yaramayan görüşler ]