Oyu unutmayınızzz🐢
Vargas'dan
O güzel gözlerinden damlalar öyle akıyordu ki..
Vargas:tamam sakin ol lütfen
Ebrar:a-annem
Dedi ve daha yüksek sesle ağlamaya başladı.Annesinin kaza geçirdiğini biliyordum ama bu dizinin ona annesini hatirlaticagini bilsem hemen kapatırdım..
Kalbim gerçekten onun ağlamasına dayanamıyordu tekrar sarıldım başını okşamaya başladım o bu anları belki hatirlamiyacak ama benim hayatımda unutamayacağım anlardı bunlar..
Bana daha çok yaklaşınca belinden tuttum ve hafif bacağımın üstüne oturttum.Rahatsız olmasın diye ama o daha çok yayıldı kucağıma şuan tam olarak kucağımdayı ve ben onu öpmek istiyordum ve bugün istediğimi alicaktim..
Ben Ebrar'a dalmış bakarken Ebrar'ın 5. bardağında olduğunu görmem fazla zaman almadı.
Vargas:hayır Ebrar daha içme
Ebrar:sanane ya
Elinden aldım bardağı kendi kafama diktim..
Vargas:içemezsin
Ebrar:niye ya
Vargas:sarhoş olmuşsun zaten
Şuan Ebrar kucağımda ve ben ona kızıyorum rüyada mıyım lan acaba..
Ebrar'a biraz daha ısrar ettikten sonra benim omuz kısmına yaslandı saçlarını okşuyordum..
Biraz daha saçını oksadiktan sonra uyuya kaldı..
Belinden ve bacaklarından tutup kaldırdım ve odaya götürdüm..
Yatağa uzattım bende yanına uzandım..Üstünü değiştirmek için kalkmaya yeletendiğimde benim bileğimden tutup engellede ve..
Ebrar:nereye gidiyorsun aşkım
(Aşkım kelimesini hiç sevmem ben yavrum veya bebeğim yazmak istemedim sadece)
Vargas:aşkım mı?
Ebrar beni kendine yakınlaştırıp önce yanağıma bir öpücük kondurdu..
Ve hemen sonra ise DUDAĞIMA lütfen bunlar bı rüya olmasın..
Ebrar'dan
Tam olarak sarhoş değildim.
Söylenenleri anlıyabiliyordum ve içimde olan şeyleri söyleyip yapıyorum diye düşünüyorum..
Vargas'dan
Beni öptüğünden beri ne tepki verebiliyordum nede bir söz söyleyebiliyordum..
Öptüğünden sonra beni biraz daha kendine çekip yatağa uzandırdı..ve bana sarıldı kafası boynumdaydı öpmüştü bir kere ardından uyumaya çalıştı..
Birşey yapamıyordum nasıl yapabilirim..şuanki şokum bana kalp krizi bile gecittirebilirdi..
Ebrar biraz sonra kendini bana yakınlaştırmaya başladım ve kucağıma doğru hafif bir şekilde çıktı..
Yüzüme eğildi ve okşadı.Yüzümü inceliyordu resmen bakışlarına daha fazla dayanabilirmiydim HAYIR..
Altıma aldım..
(Bu arada pek smut değil+13 gibi)Saçını okşadım biraz sonra boynuna yöneldim boynunu öperken oda saçımı okşuyordu..Şu pozisyonu sabaha kadar tekrarlayabilirmiyiz..lütfen....
Sonra dudaklarına geçtim.İlk başta yavaş yavaş öptüm ama sonra biraz fazla kendimi kaptırıp sert öpüp dudağını kanatmış olabilirim..
Ağzıma metalik bir tat geldiği için ayrıldım dudağından.Benim yüzüme anlamsız bir şekilde bakıyordu.Dudağından metalik bir tat alınca yüzü biraz değişti ama sonrasından beni ensemden tutup dudaklarınızı birleştirdi..
Yanıyordum resmen ama öyle böyle değil ateşlerde yanıyorum..
Allah'ım, Allah'ım
Ateşlere yürüyorum
Allah'ım acı ile
Aşk ile büyüyorum
Beni yor hasretinle, sevginle yor
Sevgisizlik ayrılıktan daha zor
Dilediğin kadar acıt canımı
Varlığın da, yokluğun da yetmiyor
Varlığın da, yokluğun da yetmiyor_____________________________________________
Oy vermeyi unutmayınızzzz
9 dk geç geldi kusura bakmayınn
Sizi seviyorummm🐢❤️🔥
Yazım yanlışı varsa kusura bakmayınnn yarısını gece yazdım daa...