1 hafta

14 2 1
                                    


Atsushi ve Kenji okulun bahçesine çıkar.

Atsushi: Lan..Oç'lara bak. Bankı yerinden söküp gölgeye taşımışlar serin olsun die.
Kenji: Oha bu bizim bir şansımız...onlara derslerini verirsek Öğrenci konseyinin gözüne gireriz..
Atsushi: Sadece bu konseye girmemize yetmez tabi..Ama neyse hadi gidelim.

Atsushi ve Kenji bankı serinliğe koyup oturan öğrencilerin yanına gider.
Büyük ihtimalle okulun malları bunlar..

Atsushi: Merhaba. Keyifler yerinde bakıyorum.
mal öğrenci 1: Yerinde yerinde. Seninki yerinde mi knk
Kenji: Merhabalar. Rica etsem ordan kalkar mısınız. O bankı eski yerine koymamız gerekiyor da. İşleri zorlaştırmak istemezsiniz..*güler*
mal öğrenci 2: Kalkma lan *arkadaşına söylüyor* Bunlar şu amk konseyine katılıp beleş yemek yemek için iyi rol oynuyorlar. Bizi almadılar. Bizim sayemizde de sizi almalarına izin vermem!
Atsushi: Kalkmıyor musunuz şimdi ordan
mal öğrenci 1: Sıkıysa kaldır
Atsushi: Napalım Kenji. Dövelim mi şu malları
Kenji: İsterdim ama bu öğrenci konseyine yakışacak bir davranış değil.. En azından bu durumda şiddete başvurmasak daha iyi gibi.
Atsushi: E kalkmıyorlar ama
mal öğrenci 2: Gel gel, senin canın dayak istiyor belli ki. Pşt Beyaz saçlı sana diyorum. Dedeee hopp duyuyon mu beni

Atsushi beyaz saçıyla dalga geçildiği için biraz sinirlendi

Atsushi: KALK LAN ORDAN!
mal öğrenci 1: Bağırma lan!

Atsushi tam kawga edeceği sırada Dazai uzaktan belirir

Dazai: Hopp  gençler..Napıyonuz? Bir sorun mu vardı.
Dazai aşırı sakindi. Ama aynı zamanda korkunç bir atmosfer de yaıyordu.Mal öğrenciler sanki ondan korkuyormuş gibi hiçbir şey yok diyip banktan kalkıp gittiler.

Atsushi: Bunu nasıl yaptın..?
Kenji: Rezil olduk kdğwmxpwkspwl
Dazai: Ehh..Biz de bu yollardan geçtik..Ama şunu söyleyeyim. öhm pısırık görünmeyin. Kendinizi insanlara iyi tanıtın ki sizi ezik zannetmesinler. O zaman işleriniz daha kolaylaşır.
Neyse..hadi siz şu bankı yerine koyun kimseye söylemeyeceğim..Sanki çocukları siz kaldırmışsınız gibi göstermeye çalışacağım okeyy??
Atsushi: A-a Tamamm! Gel Kenji

Atsushi ve Kenji bankı taşıyıp eski yerine koydular. Daha sonra okulu gezmeye devam ettiler. O sırada pencereden onları izleyen bir öğrenci vardı..

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Sep 13, 2023 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

bsd gakuen au Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin