~ VIII ~

159 13 26
                                    

********************

8.Bölüm

"Çarşamba Gecesi"

********************

"Yani siz şimdi sevgili misiniz?", Yoko'nun sorusuyla başımı salladım.

"Evett ve dün yemekten önce beni öpücüklere boğdu! Yemekten sonra da kucağımda uyudu.", büyük bir mutlulukla gülümsedim. Dün benim için evrenin en huzulu gecesiydi.

"Senin adına çoook sevindim!", Yoko ile koşmaya devam ettik. Birlikte sabah sporu yapıyorduk. "Peki Kaji-san'a söyleyecek misin?"

Başımı iki yana salladım. "Tabii ki asla! Kaji-san öğrenirse beni öldürür! Bi ara Hanma yanağımdan öptü diye ona bir yumruk atmıştı daha yeni sallanmaya başlayan dişi çıkmıştı!"

Yoko kahkaha attı. "Mikey ve Kaji-san'ın dövüştüğünü düşünsene tüm Tokyo ayağa kalkar! Hahaha!"

"Aman aman kalsın.", gülerek beş dakika daha koştuktan sonra aniden karşımıza çıkan kişiyle ikimizde donakaldık.

", gülerek beş dakika daha koştuktan sonra aniden karşımıza çıkan kişiyle ikimizde donakaldık

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

(Y/N: Kaji için kullandığım resimle aynı olmayabilir ama bi resim koymak istedim.)

"Kaji-san!", baştan aşağıya onu süzdüm. Kollarında ve yanağında yaralar vardı. Hızla ona koşup elini tuttum. "İyi misin?! Neler oldu böyle?!"

Yoko elini omuzuma koyup hafifçe sıktı. "Çok kolay endişeleniyorsun. Muhtemelen bir kadın grubu azgınlıktan Kaji-san'a saldırmıştır."

Kaji-san kahkaha attı. "Yoko beni hiç şaşırtmıyorsun.", diyerek Yoko'nun saçını karıştırdı.

Yoko kaşlarını çatarak Kaji-san'ın eline vurdu. "Ben çocuk değilim saçlarımı karıştırma!"

"Senin bu triplerini görmek çok eğlenceli bu yüzden seninle uğraşıyorum."

"Sen Yoko'yu bırakta soruma cevap ver. Nerelerdeydin ve neden bu hale geldin?", soruma karşı Kaji-san gülümseyerek bu sefer benim saçlarımı karıştırdı.

"Tatlım sen bunlarla kafanı yorma. Hadi ben eve gidiyorum sende bir iki gün daha Yoko'da kal sonra gelirsin. Hadi bye bye!", bir şey dememe izin vermeden hızla yanımızdan ayrılınca kaşlarımı çattım. Bu da neydi şimdi?

Yoko'da aynı şekilde onun arkasından bakıyordu. Ona dönüp, "Sence ne olmuştur?", diye sordum.

Omuzlarını silkti. "Bilmem ama bir şeyler sakladığı kesin. Neyse en azından bizde kalacaksın! Hadi alış verişe gidip sana seksi iç çamaşır takımı alalım kesinlikle ihtiyacın olacak!", kolumdan tutup beni çekerken onun koluna vurdum.

Lider (Mikey x Reader)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin