Розділ 4

11 2 5
                                    

Церемонія Сходження — Частина 1

Церемонія Сходження. Я ніколи не сприймала її як щось особливе, адже це неймовірна подія для смертних і ніяк не для бесмертний. Такої ж думки були й адепти з Мораксом, але схоже цього року їх думка змінилася...

— Золотце, я знаю як ти любиш спати, але ми домовлялися, що ти прийдеш на церемонію, — будив мене тато.

Ще тиждень тому ми домовилися, що я прийду поспостерігати за церемонією, аби краще розуміти з чим матиму справу, але здається Хранителька Хмар сприйняла це трохи по-іншому й переконала батька в: "Регіна буквально принцеса Лі Юе, то ж виглядати має відповідно, незалежно прийматиме вона участь, чи ні!". І я впевнена, тато просто хоче надімною посміятися!

— Чому я маю вставати так ранооо? — Пронила я, дивлячись на задоволену морду тата.

— Регіна, ти повинна затьмарити інших! — Схвильовано вигукнула наставниця, стоячи біля дверей.

— Мене навіть ніхто не побачить!

Хранителька Хмар хотіла щось сказати, але тато вирішив втрутитись.

— Сьогодні повинні приїхати посли з інших регіонів, тому буде проблематично, якщо ти захочеш зі мною зустрітися і прийдеш в своєму звичайному одязі.

— Хм!

Я надулася на нього. Цей жахливий дракон вирішив добити мене!

Немаючи вибору я зітхнула і, ниючи, пішла в загребущі руки наставниці.

***

Мене вдягнули, нафарбували й зробили зачіску як у принцеси... На диво одяг був зручним, мабуть, шиючи його було враховано мою любов до практичності.

//Я не знаю як описати одяг, тому ось.


Йой! Нажаль, це зображення не відповідає нашим правилам. Щоб продовжити публікацію, будь ласка, видаліть його або завантажте інше.
Регіна Ляпіс - новий Гео АрхонтWhere stories live. Discover now