10

34 0 0
                                    

-Nos, nekem még van egy ajándékom. -mondta Alastor. -szeretném ha mind eljönnétek velem a földre, egy kis kikapcsolódásra!

Al megnyitott egy dimenziókaput és hip-hop átkerültek az emberi világba.

-Nos... Pontosan hol is vagyunk? -kérdezte Charlie.

-Ez.... Ez Magyarország. Igen. Budapest.

-Hm... Azt hallottam szép hely.

-Én meg azt, hogy Budapest lett a 3.legbunkóbb város egyik éven... Mikor. Még éltem.. -tette hozzá Angel.

Találtak egy szupermarketet, úgyhogy bementek, ám a fogadtatás nem volt túl kedves.

-Haver, menj már arrébb a jelmezeddel!

-Oh, oh! Elnézést, de ez nem jelmez. Magát meg feljegyzem, hogy a Pokolra jusson. -akadt ki Uriel.

-Ne... A mi dolgunk, hogy megváltoztassuk őket!

-Te meg a prédikációid, Gabriel... Kikészítenek. -mindta Lucifer.

Miután megnézték a citadellát, a parlamentet, a tropikáriumot, a Mátyás templomot, meg a Budai várnegyedet, hazamentek, mert Charlie a hotellel akart foglalkozni és a vendégeivel akik a megváltásra vártak. De főleg Angel.

Kora reggel Charlie lejött a lépcsőn, és egy nem várt vendégre bukkant. Valentinora.

-Mit keresel itt? Ha Angel miatt jöttél el kell, hogy szomorítsalak....

-Márpedig így van. És papírokat is hoztam neked, amivel azt bizonyítom , hogy bármit mondasz vagy teszel, Angel hozzám tartozik! És úgy táncol ahogy én fütyülök.

-Hát már nem!

-Mi ez a kiabálás? -kérdezte Vaggie.

Angel eközben megbújt a szobájában. Hallotta, és pontosan tudta ki van a nappaliban. De nem tudta mi lenne a nagyobb gyávaság. A szobában maradni és hallgatózni vagy lemenni és visszatérni a régi munkájához.

-Nem tudunk segíteni Angel-nek attól, hogy angyalok vagyunk. Magában kell megtalálnia az életet. -mondta Michael.

-Pedig valahogy el kell tüntetni ezt a b*rmot!

-Vagy megoldhatnánk könyebben is ezt dolgot. -lépett Alastor Valentino mögé és széttépte a szerződést ami Angelt a stricihez kötötte. -Ezekhez értek.

-Ez a Pokol, drágáim. Bármit meg lehet hamisítani. Vagy ennyire hülyék vagytok?

-De apámat már nem csaphatod be!

-Ha ledobok egy hitelesnek tűnő papírt, nekem az is elég!

-Nekem fog hinni!

-Ch. És mit tenne velem?

-Jól megölne. -szállt be Vaggie.

Miután Valentino elment, Charlie igyekezett a vendégeivel foglalkozni és végre elérni valamit, de persze tudta, hogy ez a találkozás nem az utolsó volt, ezért elment Luciferhez.

Mikor a többiek kíséretével odaért, valakivel beszélt.

-Isteni üzenetet hoztam neked , fivérem. De nem fogsz örülni.

-Halljuk, mi újjal "kedveskedik" a jó öreg apám, Azrael?

Az angyal egy levelet tartott az Ördög felé és büszkén folytatta:

-Hivatalosan is elvégezhetem a kivégzésedet.

Lucifer gúnyos hangulata egyik pillanatról a másikra szürkévé változott.

Hazbin Hotel fanfiction 2.részWhere stories live. Discover now