Chapter 8 - Paksa

5.5K 142 13
                                    

اللهُمَّ صلِّ على سيِّدِنا محمد وعلى آلِهِ وَصَحْبِهِ وَسَلِّم

Aku memegang kepalaku apabila tersedar daripada pengsan mataku cuba untuk melihat sekeliling.Kenapa bilik ni gelap sangat.Dia takut aura di dalam bilik ini terlalu menyeramkan baginya.

Dekat mana ni ? Kenapa sekarang dia berada di atas katil? Ni katil siapa ?

" Sakitnya kepala aku ya Allah "

" You awake Honey "

Mataku memandang gerun kearah sebelah ada tubuh seseorang disebelahku tanpa memakai baju hanya berseluar pendek paras lutut sahaja yang tinggal.

Terkedu apabila melihat lelaki ini memandang kearahku dengan pandangan membunuh.

Otak aku memberi banyak soalan kepadanya kenapa dia berdua duaan di dalam bilik dengan lelaki ini ? Mana Jack kawan sekelasnya ? Macam mana dia boleh ada dekat sini ? .

Otakku mula berpusing mencari jawapan.

Berdosa dia rasa ketika ini apabila berduaan dengan lelaki yang bukan mahramnya.

Jika orang luar melihat dalam keadaan seperti ini sudah tentu orang akan menghina dirinya.Kakiku mula untuk turun daripada katil ini.

" S s sir b buat a apa dekat s saya ?! "

Mataku mula melihat kearah pakaianku ketika ini suara jangan dicakap la memang bergetar apabila mahu bersuara di hadapan lelaki dingin dibelakangnya.

" Mana tanda hormat kau honey ? Aku suruh kau panggil aku apa ? "

Katanya dengan dingin rahangnya mengetap tanda marah kearahku.

Aku menelan air liur dengan payah apabila suara garaunya menegurku dengan kasar.

Sungguh lelaki ini tiada sopan kearahku.Macam mana aku mahu bercakap elok dengan lelaki ini ?

Aura lelaki ini terlalu dingin sampai jelas menakutkan dominannya sangat kuat bagiku.

Aku hanya gadis yang lemah untuk melawan lelaki di belakangnya.

Kenapa lelaki ini tidak seperti daddy barunya ?

Ayah lelaki ini seorang yang sangat baik akan dirinya walaupun hakikat hanya seorang anak tiri buat lelaki itu.

Tapi bukan dengan lelaki ini Hayden ?

Aku benci apabila mendengar namanya sepatutnya lelaki ini yang harus menjaga dirinya kenapa dia seolah mahu akan dirinya? Adik dia sendiri ?

" Kau nak pergi mana perempuan? "

Tangannya mula menarik pinggang rampingku apabila menyedari aku mahu lari daripadanya.

Tubuhnya mula menindihku posisi ketika ini adalah dia berada di atas dan aku dibawahnya matanya tetap tajam memerhati ke dalam mataku.

Pucat wajahku ketika ini nafasnya kasar dihembus panjang kearahku.

Kepalaku hanya menunduk tanpa memandang kearah mata lelaki ini.Aku hanya menampakkan dada bidang lelaki ini terlalu berombak tanda menahan marah kearahku.

Tak penat ke asyik marah je ?

Aku ni pon dah penat kena dengar orang marah.

" Said something honey mulut kau tu nak aku cium ke dulu baru reti nak cakap ha? Ke kau memang bisu atau memang kau nak suruh aku kiss kau macam tu ? " katanya

Aku mendongak apabila dia ugut seperti itu bibirku mula mengigit dengan takut.

Perutku mula sebu suaranya membuatku tidak tenang.

Dalam sedetik mulutku bagai digam olehnya.

" Kau memang suka cabar aku ke Hanni? Okay kalau itu yang kau nak "

Badannya mula kebawah dan cuba merapat kearahku dalam beberapa inchi sahaja jika salah langkah kami berdua akan bersentuh matanya mula melihat kearah bibirku dan.























" A abang j jangan h hanni t takut hiks "

























Tangan kecilku mula menghala kearah dada lelaki ini walaupun aku tidak mahu menyentuh tubuhnya namun aku terpaksa berbuat seperti ini supaya lelaki di atasku sedar akan perbuatannya.

" Your voice makes me addicted to hearing honey say it again call me abang honey "

Suara garaunya mula menerjah di fikiranku sungguh aku jijik mendengarnya.

Kenapa jack tidak mahu menolongnya ketika ini ?

Tangan lelaki ini terlalu kuat untuk melepaskan diriku yang sedang meronta-ronta untuk dilepaskan.

"A a abang Ha Hayden pl please l l lepaskan s saya hiks "

Rayuku kepadanya air mata jangan dicakap la asyik mengalir menjurusi pipiku.

" No! darling you smell so good babe can you call my name dear ?"

Katanya lagi membuat segala bulu romaku meremang.

" Saya b bukan bayi a awak saya bukan honey awak juga dan sa saya b bukan d darling awak ! "

"Lepaskan saya ha Hayden ! S Saya a akan bagitahu mama dengan d daddy kalau a abang h Hayden b buat apa apa dekat sa saya ! L lepas lah !

" Tak faham bahasa ke apaaa nak sentuh sentuh orang ni kenapa gila ke? ! ".

Jawabku dengan marah penat mahu layan sikap lelaki ini.

Sungguh dia benci akan lelaki yang suka memaksanya membuat apa yang tidak dia suka.

" Kau tak takut dengan aku ke ? Aku boleh buat apa saja aku nak la perempuan ! Nak bagi kau baby pon sekarang ni pon boleh ! Kau nak ke! "
Marahnya kepadaku matanya mula merah tanda tajam memerhati ke arahku.

HAYDEN LITTLE GIRL Where stories live. Discover now