"Cennetten düşmüş bir melek gibi..."
1046 kelime
2.Bölim için 5 oy 20 yorum
İyi okumalarrr<3___________________________
~CHANDAN~
Sabah gözümü kuş cıvıltıları ile araladım.. otel odasının içini güneş ışıkları kaplıyordu..
Saat 8'e geliyordu
bu gün az da olsa iyi bir uyku çekmiştim.
Yapacak işlerim çoktu bugün,
yataktan kalktım ve yüzümü yıkadım
üstümü giyindim ve evden çıktım pek aç hissetmiyordum nasıl olsa bir yerde kahvaltı yaparım diye düşünmüştümodamdan çıkınca yemekhanenin önünde ki oturaklarda menejerimi bekledim menejerimin adı Seungmin.
Min eskiden bir idolmuş,
Ara sıra benimle dertleşiyor derdimi tek o anlıyor tabi bazen...Seungmini beklerken bir stay ile karşılaştım tabi ne diyebilirim ki başka?
Yanıma koşarak geldi ne diyeceğimi bilemeden gülerek yüzüne bakıyodum.
Bana sarıldı ben de ona kocaman sarıldım.Karşılaştığım stay ile sarılmaya devam ederken, otelde başka stayler de varmış her biri çığlık atıp üzerime sıçradı.
Sarılmalarına diyeceğim bişi yok çünkü bende sarılmayı severim ama...Bazıları bana o kadar çok sarılmak istiodu ki arkadan yeni gelen stayler bana dokunmak,
sarılmak için beni ittiriyorlardı
bense sadece gülmeye devam ediyordum ne diye bilirim ki nasıl olsa beni ilk defa görüyorlar belki bir daha göremiyecekler onlara kızamazdım.
Bir süre sonra dengemi kaybedip tam düşecekken sırtımı sert ve kaslı bir şeye çarptım.Tam yere düşücekken kaslı bir kol beni tuttu. Adam kolumdan tutup dik durmamı sağladı ve sonra beni arkasına aldı. Bu adam çok kaslı ve çok yakışıklıydı..
Adam beni arkasına aldıktan sonra stayler yani kalabalığın dağılması için bağırdı;
"Tamam seviosunuz bu adamı biliyorum ama ona zarar verdiğinizin farkına varmalısınız hadi dağılın!"
Dedi, Kalabalık dağılınca arkasını döndü ve bana baktı. Bense bunca zamandır Adamın arkasında sessizce ellerini omzuna koymuş bekliyordum.
Adam beni boydan aşağı süzdü sonra...
"Şimdi daha iyimisiniz bay? Ehm adınız neydi?"
Biraz duraksadıktan sonra cevap verdim
"Evet daha iyiyim teşekkür ederim, adım Bang Chan kısaca Chan diyebilirsin"
Dedim gülümseyerek.
O da başı ile tamam dermişcesine başını salladı, Bir birimizin yüzünü incelerken daha doğrusu bakışırken birden seungmin;"Vaoyy tanışmışsınız!"
Dedi, Bense anlamamış bir yüz ifadesi ile min'e baktım,Seungmin yüz ifademi görünce açıklama yaptı.
"Chan bu senin yeni koruman Changbin"
Korumamın değiştiğini bile bilmediğim için baya şaşırdım..
Ama iyi biri gibi gözüküyordu.Şaşkınlığımı atlattıktan sonra Changbine gülerek baktım o da bana güldü;
"Chan bey tanıştığıma sevindim, bana güvene bilirsiniz"
Dedi Changbin, Buna adım kadar emindim hatta biraz fazla emindim yeni tanıştığımın birisine neden bu kadar çok güveniyorsam?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
My new bodyguard BinChan
FanfictionKulaklarına yaklaşıp, sessizce; "Bu güzelliğin beni benden alıyor özellikle vicudun..." Dedi, BinChan~ Seme Changbin Uke BangChan Ult shipler~ -Hyunlix -Seungın -Minsung