"SMUT"

1.3K 58 48
                                    

Bu arada adım Elanur (seslenecek birşey bulamassanız diye dedimm)

Oy hatırlatmasıııı...

Smut yazcam ilk değil kendi kendime yazdığım çokça hikaye var ama burda çok fazla detaya gerek yok diye düşündüm..

Ebrar'dan

Gözlerimi açtığımda yüzümün tam önünde koltuğun başlığına kolunu koyup kolunun üstüne başını koyup uyuyan güzele baktım..

Neden bu kadar güzeldi..Veya bu mükemmel özelliklerini nerden aldı..

Vargas yavaş yavaş gözünü açarken ben hemen gözümü kapattım ve uyuyormuş gibi yapmaya başladım..

Vargas soluksuz bir şekilde bana bakıyordu.Farketmişmiydi uyumadığımı?.. Vargas'ın sözleri beni şaşkınlığa uğrattığında gözlerimi açsam mı diye düşündüm..

Vargas:keşke seni ne kadar sevdiğimi görsen be Karakurt

Beynimin ve tüm organlarımın uyuştuğunu hissettim..O hangi tür bir uyuşturucuydu?

Ama en ağırlarından olduğu kesindi o kaşları,gözleri dudakları...Her yeri mükemmeldi..

Ebrar bir anda gözünü açınca ne yapacağımı şaşırdım..Önüme döndüm.

Vargas:şey uyandırmak için gelmiştim..

Hâlâ yüzüne bakıyordum çünkü şoku atlatamamıştım..

Vargas:bi-bişey mi oldu

Ebrar:gerçekten mi

Vargas:ney gerçekten mi

Ebrar:beni gerçekten seviyor musun?

Vargas:n-ne alaka

Ebrar:sana bişey soruyorum Vargas

İlk defa Vargas demiştim ilk başta ona şaşırdı ama sonra hemen konuya dönüp..Nefesini aldı ve içlice dışarı verdi..

Vargas:evet öyle

Ebrar:Vargas

Vargas:tamam beni sevmiyor olabilirsin ama yanımdan uzak kalma lütfe-

Ebrar:Vargas

Vargas:sadece görsem yeter

Ebrar:VARGAS

Vargas:efendim

Ebrar:Cansu gidince konuşalım

Vargas:neyi

Ona sinirli bir bakış atınca anladı ve 'tamam'diyebildi zorda olsa..

Vargas'dan

Yarım saat boş boş baktık birbirimize Cansu nihayet kalkmıştı kahvaltı hazırlamaya başladık...

1 saatin sonunda Cansu gitmişti..Ben telaştan tırnaklarımı yemeye başladım..

Ebrar geldi ve yanıma oturup bana bakmaya başladı..Dudaklarımı yemekten dudağımı kanatmıştım..

Dudağımdan kanlar akarken ağzıma gelen metalik tatla dudaklarımı yemeyi bıraktım Ebrar ayağı kalktı masanın üstünden peçete aldı ve bana uzattı ben hâlâ korkuyordum çünkü sevdiklerimi kaybedemezdim.Hêlê o zamandan sonra...

Ebrar yanıma oturdu ve konuşmaya başladı..

Ebrar:bak Vargas

Ona baktım...

Ebrar:tanıyalım birbirimizi

Galiba dayanamıyordum.O konuşuyor bende dudaklarını yani onu izliyordum farketti ve sordu'beni dinliyormusun'ha'

Ebrar:niye dinlemiyorsun

Vargas:Ebrar

Ebrar:iyi misin ya sen

Vargas:özür dilerim

Ebrar:ne içi-

Sözünü bitirmeden dudağına yapıştım dayanamadım o kadar güzel duruyorduki..

İlk başta şok oldu sonra biraz daha sert öpmeye başlayınca oda karşılık vermişti..

Nefessiz kalana kadar öpüştük Ebrar ayrıldı derin derin nefes aldı ve ben tekrar yapıştım dudaklarına bu sefer şaşırmak yerine sert bir şekilde karşılık vermeye başladı..

Dudaklarım dudaklarından boynuna inerken bir öpücük kondurdum..

Serteçe boynunu emmeye başladığımda inleyerek karşılık veriyordu..

Bu ses hayatımın en iyi sesi olabilirdi..

Öperek aşağı doğru inerken bir anda durdum ve Ebrar'ın onayını almak için kafamı salladım devam et gibi bı işret yapınca kucağıma alıp odama götürdüm yatağa yatırdım..

Dudağına yapıştım karşılık veriyordu..

Geri çekilmeden üstünü çıkarmaya başladım ve son nefesimde onu bıraktım..

Öperek göğüslerine kadar geldim..

Öpmeye başladığımda inlemişti.Biraz sonra ısırdığımdaki çığlığı beni benden almıştı artık beni ne ben tanıyordum nede Ebrar beni tanıyordu..

Göğüslerinden aşağı doğru indim..

Dilimi ustalıkla kullanmaya başlayınca elleri kafamın hemen üstünde bitmişti..

Ebrar'dan

Onun dudaklarına karşı gelememiştim ve şuan durum buralara kadar gelmişti pişman değildim hayatımın en güzel gününü ve sahnesini şuan yaşıyor olabilirdim..

Dilini ustalıkla kullanıyordu ellerim refleks olarak saçlarına gitti bastırıyordum ve en sonunda bosaldim...

Ben rahatlamıştım şimdi ise sıra ondaydı.Kucağıma alarak onu soymaya başladım..

O güzel vücudu çıplakken daha iyi olacağına emindim ki tahminlerim beni yanıltmamıştı o güzel vücudu artık benimdi tam olarak o an karar vermiştim..

Kucağımda çıplak kalınca dudağına yapıştım ellerim kalçalarında geziniyordu biraz sonra onu yatırdım ve boynunu emmeye başladım.İnliyordu bu sese tanık olmak beni mutlu etti aşağı doğru giderken göğüsünde huylandiginı anlamıştım..

Oraya yoğunlaşınca Vargas resmen çılgına dönmüştü büyünün olması benim için kolaylıktı..

Yoğunlaştığım yer morarınca aşağı tarafa doğru indim dilimi kullanmakta pek becerikli olmasam bile onu inletmeyi başarıyordum...

En sonunda bosaldi o güzel çığlığını duymak çok güzel bir histi...

____________________________________________

Bilerek pek detaya girmeden yazdım.. Rahatsız olup okumak isteyenler olur diye...

Beğendiniz mi yoksa saçma mı oldu??

Ve bugün bölüm geç geldi çünkü arkadaşımlaydım kusura bakmayın kaplumbağalarım🐢

Sizi seviyorum kendinizi bir insan için üzmeyin veya herhangi bir olay için biliyorum bir alakası yok ama yinede üzülmeyin lütfenn...

Yazım yanlışları olabilir hızlı yazıyorumdaaa🦥

Sapık//EBGASHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin