13. bölüm

271 9 0
                                    

Sılanın geçmişinden bir bölüm;

O gün orda bir çocuk ölmuştü. Gözleri kapalı değildi, bilekleri kesilmemişti, nefes alıyordu, kalbi hala atıyordu, evin içinde konuşma seslerini duyuyordu ama artık o gözleri boş ve acıyla bakıyordu, bileklerinden kan akmıyordu 9 yaşındaki kızın kanı hala damarlarındaydı ama tek bir fark varfı artık o damarlardan sevgi değil nefretiyle harmanlaşmış kanı akıyordu, nefes alıyordu ama o aldığı nefes boğazına batıyordu,kalbinde ise baba kelimesini nefretle anmak istiyordu yine affetmek istemiyordu babasını. Artık babasını sevmek istemiyordu. Aşşağıdan siren sesleri geliyordu. Babasının elinin izi hala kücük yanağını acıtıyordu.  Polis abiler mi gelmişti? Küçük kıza  yardım etmeye mi gelmişlerdi acaba. Yoksa yine uyarı yapıp gideceklermiydi. Ellerimden destek alarak ayağı kalktı  ve yatağa oturdu. Bir oyalandıktan sonra elini yanağına atmıştı canı acıyordu. Ama o tokattan değildi... Belki şuan anlatamıyorfu küçük kız ama yaşadıkları kendisi için ağırdı. Babasını hiç böyle düşünmemişti ki. Hayallerindeki baba kelimesi bu değildi. Okulda baba ve anne kavramı anlatılıyordu. Peki babası neden bu kavrama uymuyordu. Annesini duşündü, hani derlerdi ya cennet annelerin ayakları altında diye o zaman neden annesi ona cehennemi yaşatıyordu ki. Ona seslenişimi duymamışmıydı yoksa halbuki üzerinde babası olacak o şerefsiz varken annesine seslenmişti. Acaba kulağında kulaklık mı vardı. Kız kendi içinden kesin kulaklık vardı yoksa neden gekmesinki anne sonuçta o kızının ağlamasına izin vermez diye düşündü en çok ağlatan olmasına rağmen. Kız kendini yatağa bıraktı üzerine annesinin verdiği ince bir örtüyü örtmüştü. Annesi kış zamanında vermişti bu örtüyü ona  inceydi o yüzden üşüuordu ama annesi başka bir ötü vermemişti. Kız dizlerini kendine doğru çekip ellerini dizlerine sardı. Daha sonra arkadaşlarını düşündü. Kimse küçük kızla konuşmazdı. Dışlarlardı küçük kızı. Bu sene bir arkadaş yapmıştı kendine çok mutlu olmuştu. Bir kız onla konuşuyordu bu değişik bir şekilde hemen o kıza güvendirdi sılayı. Daha sonra anlamıştı kimseye güvenmemesi gerektiğini. Ama bir darbe yedikten sonra ögrenmesi onun için iyi değildi. Sıla kıza çok güvenmişti herşeyini kıza anlatır daha sonra kızı sıktımmı acaba diye düşünürdü. Bir gün kıza babasını anlattı. Babasının bacaklarına,kollarına,karnına dokunduğunu söylemişti. Annesini anlatmıştı. O gün kız sıladan uzaklaşmıştı.  Hemen eve kosmuştu. Sıla anlamadı ilk başta. Daha sonradan anladı kizın annesi kızın sılayla oynamasına izin vermemiştı. Zaten kızda istememişti ki. Annesi ve babası alkolikti sılanın. Sıla dememişti ki onlara için diye onun ne hatası vardı da arkadaşları ondan uzaklaşıyordu. Siren sesleri artık gelmiyordu. Merdivenlerde kendi odasına gelen adım sesleri duydu. Hemen gözlerini sıkıca kapadı. Kızın odası yavaşta açıldı ve adım sesi kesildi babası kıza bakıyordu. 3 dakika geçtikten sonra kapısı tekrar kapanıp adım sesleri uzaklaştı.

Bölüm nasıldı sizce?

İyi günler ....✨✨

Albay YiğeniHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin