Tavşan etinin kokusuna ilk uyanan Selman oldu.
Ondan sonra diğerleri..
Tavşan pişerken gördüğüm rüyayı falan uzun uzun anlattım.
Sonra zarın varlığını ve amacını daha anlayamamış orta dünyalı misafirlerimize fazladan açıklama yapmam gerekti.
Zardan ve yeteneklerinden bahsettim biraz, ancak elimdeki bu antik araca göz dikmemeleri için bu zarı sadece benim kullanabildiğimi söyledim.
İnanmaları için zar atmalarına izin verdim.
Bir şey olmadı.
Leydi Natalie bayağı hayal kırıklığına uğramış gibi gözüküyordu.
Tavşan iyice pişince hep beraber yedik yemeği.
Yedi acıkmış kişi bir tavşana girince normal olarak kimse doymamıştı ama en azından bir süre idare ederdi bizi.
Bu arada söylemem gerek ki tavşan eti çok lezzetliydi. Yemekleri yedikten sonra güneş doğarken tekrar yola çıktık.
Herkes yorulmuştu, kimse iyi uyuyamamıştı ve kimsenin karnı tok değildi...
Bu yüzden yol boyunca pek konuşmadık.
Herkes bir an önce şehre varıp güzelce dinlenmek istiyordu.
Yürürken Benjamin konuştu, "Şimdi ormandan çıkacağız ve karşınıza Gazel krallığının büyük şehirlerinden olan Shipbridge çıkacak." dedi.
Bir ağaç kümesini daha açınca karşımıza dümdüz, upuzun bir çayır çıktı. Çayırın sonunda, uzakta büyük surları olan bir şehir duruyordu. Çehre giden ana yolda bir sürü at arabası kuyruk olmuş, arabaların yanlarından insanlar yürüyordu. Kimisi şehre girerken kimisi de şehirden çıkıyordu.
Biz de ana yola, oradan da başka bir maceraya doğru yola çıktık.
.
.
.-SEZON FİNALİ-
.
.
.
.Kitabın sonuna kadar okumuş arkadaşa çok teşekkür ederim.
Sonlara doğru hikaye çıkarma hızımda biraz azalma oldu. Günlerim çok yoğun geçiyor.
Şimdiye kadar 5-6 kitap denemem oldu. Hepsi kusurluydu. Bir yerden sonra hikayem hepsinde tıkandı.
Ama bu kitap her ne kadar kusursuz olmasa da beni tatmin edebildi. Sonraki sezonu severek yazabileceğimi düşünüyorum.
Sonraki sezonda görüşmek üzere.
Hikaye daha yeni başlıyor!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
20'lik Zar (S.FİNALİ)
FantasyBirlikte "Role Play" adı verilen fantastik kutu oyunu oynayan 4 arkadaş oynadıkları evrenin içerisinde bulur kendilerini. Senaryoyu bitirip gerçek dünyalarına geri dönebilecekler mi? Yoksa uyum sağlayıp keyiflerine mi bakacaklar. Ya da başarısız olu...