~Multimedya çok anlamlı bence burada okuyorsanız lütfen yorum yapın ya da oy verin ki ben okuduğunuzu anlıyım ya lütfennnn🙏🙏🙏🙏 yani sizin fikirleriniz benim için çok önemli lütfen yazın bu notu okumadan geçmeyin veeeeee şimdi bölüme geçebiliriz ~
~Aden' den~
İnsan bir insanın ona zorla yaptırdığı şeyleri sevmezdi.
Bende bu hayatta herşeyi zorla yaptırıyorlardı.
O zaman hayatı sevmemek suç muydu?
Hayatımın çoğu aileme kendimi ispatlamaya çalışmakla geçti.
Peki işe yaradı mı?
Hayır.
O yüzden onların ne dediğini umursamıyordum.
Onlara kendimi ispatlamama gerek yoktu çünkü her seferinde bir bahane bulup "Daha iyisini yapmalısın!" diyorlardı.
Bunun yerine "Bir dahakine daha iyi yapacağından eminim." Demeleri benim için daha olumlu olmaz mıydı?
Neden saçımı okşayıp "Aferim kızım." demek yerine "Onun çocuğu daha iyisini yapmış sen niye yapamıyorsun!? Ah tabi senden ancak bu kadarı beklenir!" diyorlardı.
Neden beni başkalarının çocuklarıyla kıyaslıyorlardı?
Her çocuğun kapasitesi farklı değil miydi?
Herşeyi zorla yaptırarak hiçbir şey elde edemezlerdi!Ve yine ailemin zorlamalarıyla işe gittim benim işe yaramaz olmadığımı göstermek için çok önemli elimdeki tepsideki kahve karşımdaki kişinin üstüne döküldü ve
" Çok özür dilerim."
"Ya böyle insanları niye işe alıyorlar işe yaramaz olduğunu görmüyorlar mı?"
Dediği şeyle sinirlenerek
"Beyefendi hazretleri ben işimi yapıyorum ama sizin gibi insanların bu düşünceleri bizi zorluyor!!!"
" Neler oluyor burda?"
Sesin geldiği yöne döndüğümüzde...Devamını okumadan kitabı kapatıp masanın üzerinde koydum ve yerimden kalkarak banyoya ilerledim. Resmen kitap beni anlatıyordu tek fark ben ise gitmiyordum. Ha! Buarada daha yeniki şeyleri benim yaptığımı düşündünüz değil mi aslında kitap okuyordum.
Ben Aden 17 yaşındayım 7 yaşına kadar Bir Küçük Umut Işığı çocuk yurdunda büyüdüm en iyi arkadaşım Eliza onunla iki yaşında tanıştık onun bir ikizi var ve ismi Kuzey biz ona 'Kuzi' diye sesleniyoruz kitap okumayı severim ama en çok kaykay sürmeyi ve yemek yapmayı sevmiyorum. Özer ailesi beni 7 yaşındayken evlatlık aldılar aramız hiç iyi değil o yüzden ayrı evde yaşıyorum ve üst katımda Elisa ve Kuzey kalıyor onların ailesi benim aileme göre daha samimi ama sırf benim için üst katta kalıyorlar ve bu ev iki katlı o yüzden sadece biz varız.
Bende varım :)
Tanıştırayım bu benim içsesim herhalde herkesin bir iç sesi vardır değil mi?Banyonun kapısına geldiğimde yatağın üzerinde ki telefonum titredi elime alıp WhatsApp a girdim .Eliza mesaj yazmış
Gönderen:Elisa
Kanka napıyon?Gönderilen:Elisa
Duşa girecem sen napıyon?Gönderen: Elisa
Kahvaltı ;-)Gönderilen: Elisa
Yiaaaa banada banadaGönderilen:Elisa
Dur duştan çıkayım hemen gelyom
sakın yeme haaaa!!!Gönderen: Elisa
Tamam bekliyorum gidem de Kuzey 'i uyandıram 🛌🏼🛌🏼🛌🏼Gönderilen: Elisa
İyi şanslar ben deee banyoyaa!Whatsapp dan çıkıp telefonu yatağın üzerinde fırlattım.
Kısa bir duşun ardından üzerime ince beyaz bir kapşon siyah bir eşofman giydim ve beyaz şapkamı taktım.Ardından dağınık olan yatağıma ve etrafa bakıp ofladım.
Temizliği hiç sevmiyorum yaaa ama yatağımı düzelttim ve etrafı topladım ardından ayakkabılarımı giydim ve anahtarımı aldım . Ardından merdivenlere yöneldim yukarıya doğru koştum ve kapıyı çaldım. Kapıyı açan Elisa 'ya gülümsedim ayakkabılarımı çıkarıp içeri girdim
ŞİMDİ OKUDUĞUN
~Aden
Teen FictionBir intikam uğruna küçük bir kızın hayatının mahvoluşunun hikayesi... Aden... Daha doğmamışken hayatı elinden çalınan küçük kız... Ölü gösterilip bırakıldığı yurtta 7 yılını geçirip sonradan evlatlık alınır... Evlatlık alan aile çok katı ve kötü ins...