~ VIV ~

137 11 23
                                    

********************

9.Bölüm
"Yasak"

********************

İyi okumalar dilerim. Bol bol yorum ve oy bekliyorum.

********************

"Sen ciddi misin?! Öpüştünüz yanii!", heyecanla Yoko'ya bakarken o omuzlarını silkerek arkasındaki yastığa yaslandı.

"Eh yaptık bir şeyler işte.", umursamaz görünse de onun içindeki sevinç çığlıklarını duyabiliyordum. Birden kapı çalınca ikimizde o tarafa dönerek 'gel' diye bağırdık. Kaji-san elinde çiçeklerle içeriye girince ikimizde gülümsedik.

"Hoş geldin Kaji-san", ayağa kalkıp oturması için yer verdim ona. O da başıyla selam verip çiçekleri masanın üzerine koyduktan sonra az önce kalktığım sandalyeye oturdu.

"İyi misin Yoko? Bu nasıl oldu?"

Yoko endişeyle göz ucuyla bana baktı. Kaji-san, Yoko'nun Toman lideri olduğunu bilmiyordu. İkimizde bunu nasıl karşılayacağını bilemediğimiz için ona bir şey söylememiştik.

Yoko elini ensesine götürdü. "Şey mahalle kavgası işte boş ver."

Kaji-san kaşlarını çattı. "Siz iki deli hala utanmadan yalan söylüyorsunuz? İlla sizi cezalandırmam mı gerekiyor? Hani büyümüştünüz?"

Kaşlarımı yukarıya kaldırdım. "Neden sana yalan söyleyelim ki?"

Kalın kaşlarını çattı. "Çünkü neler olduğunu biliyorum. Sizin Tomanla ne işiniz var?"

"Hanma bana saldırdı! Toman bunu gördü ve bana yardım etti. Kavga çıktı ve Yoko bıçaklan-", Kaji-san'ın bakışları daha kötü bir hal alınca sustum. Yalan söylediğimi anlamıştı.

"Hanma bana her şeyi anlattı Yuna. Hem de her şeyi."

Alt dudağımı dişledim. "Ona saldırdığımı yani?"

"Mikey ile sevgili olduğunu!", adeta öfkeyle gürlemişti. Yoko kaşlarını çattı.

"Oi, oi! Hasta var burada! Bağırmayın! Ayrıca Yuna istediği kişiyle sevgili ol-"

Kaji-san hızla Yoko'nun sözünü kesti. "Mikey gibi bir piçle olamaz! Ayrıca sen nasıl Toman lideri olduğunu saklarsın?"

"Bu bilgi önemli miydi?"

"Evet!"

Yoko, Kaji-san'a doğru eğildi. "Ne yapacaksın?

Kaji-san ayağa kalktı. "Yuna ile bir daha görüşmeyeceksin. O piç Mikey'de görüşmeyecek!"

"Ne?!"

"Ne?!", Yoko ile ikimiz aynı anda bağırınca Kaji-san sabır dilercesine gözlerini kapatıp iç çekti sonra bana baktı. "Yürü Yuna."

"Ne olur ki Yoko, Toman'da olsa ve ben Mikey ile çıksam?"

"Mikey göründüğü gibi biri değil! Şimdi lafımı ikiletme de yürü.", kolumu sıkıca tutup beni kapıya sürükleyince Yoko bağırdı.

Lider (Mikey x Reader)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin