19-Benzerlikler

423 20 0
                                    

Lia'dan devam

  Kafamı döndüğümde genç bir kızın yanıma oturduğunu gördüm.Bilekleri sargılıydı...

L:Niye kestin bileklerini?

X:Niye kesmeyelim?Sende kesmişsin baksana ama bu bir iz,birkaç yıl önce kesmiş olman lazım.

L:Benim bir s-sebebim vardı.Senin sebebin ne?

X:Zorbalık.

L:Sana zorbalık yaptılar ve sen bileklerini mi kestin?

X:Hayır sadece o yüzden değil.Benim babam bir cani,bir suçlu,bir katil.Kardeşimi öldürdü ve bu yüzden Hapise girdi.Annem yeni biri ile evlendi.zyeni kocası yani üvey babam bana tecavüz etmeye çalıştı.Bu yüzden kestim.Peki ya sen?

L:Kimseye anlatmamaya yeminliyim ama sana anlatabilirim sanırım.

  Daha bir kaç yıl önce kimseye güvenmemeye yemin etmişken şimdi tanımadığım bu kıza anlatıcaktım..

L:Benim Annem lüçükken abimi babam ve benden alıp kaçırmış.Yıllarca abimi aradım ama nafile.Bulamadım.Bu zarfta okulda zorbalandım.Dövüldüm.Bir sevgilim vardı.Herşeyden çok güvendiğim,sevdiğim.Bana ben istemediğim halde dokunmaya çalıştı yani kısaca taciz etmeye.Zaten yaşadığım bunca şey varken kestim.Babam beni hastaneye yetiştirmeseydi..

X:Ölücektin.Benim gibi.

L:Adın ne?

X:Ji-no ya senin?

L:Lia ve benden sana tavsiye.Bir daha bileklerinin izlerle dolu olmasına izin verme.Çünkü herşey geçer o izler kalır.Ben hâlâ abimi bulamadım.zo zorbalıkları atlatamadım ama daha farklı şeyler oldu.Abi diyebileceğim 6 kişi ile tanıştım.Artık biri bana vurduğunda karşılık verebiliyorum çünkü boks ve Karate biliyorum.Ünlü olma yolunda ilerliyorum.Kısaca sadece yaşadıklarının üstesinden gel.

Ji-no:Senin dediklerini eğer bir gün bende başarırsam seni bulmak istiyorum Lia.

L:Şimdi gitmem gerekiyor.Bir daha görüşmek üzere.

Ji-no:Başarınca seni bulmak üzere.

   O küçük kızı arkamda bırakarak eve yürümeye başladım.Onun yaşadıkları benimkinden ağırdı..Eve vardığımda saat gece 1'e yakın olduğu için yavaşça anahtarı kilide takıp kapıyı açtım.Yavaş adımlarla içeri girerek holde ayakkabılarımı çıkardım.Kapıyıda ardımdan kapatarak odama çıktım.Odama girdiğimde üzerimdekilerle uğraşmadan Telefonum,kulaklığım ve anahtarımı masanın üzerine koydum ve kendimi yatağa atarak derin bir uykuya daldım...

Oku!
TACİZ,TECAVÜZ,ZORBALIK,ŞİDDET, İNSAN ÖLDÜRMEK HİÇ BİR ZAMAN NORMALLEŞTİRİLMEMELİ!ORDA HER GÜN BİR İNSAN MASUM YERE KATLEDİLİYORİKEN KİMSE SESSİZ KALAMAZ!UNUTMAYIN BİZİ DOĞURAN VE BÜYÜTEN KADINLAR ÖLDÜRÜLÜYOR!MASUM YERE DAHA BEBEK OLAN KARDEŞLERİMİZ ÖLDÜRÜLÜYOR!BUNU SESSİZ BİRŞEKİLDE İZLEMEYİN!

𝐵𝑖𝑧 𝐵𝑖𝑟𝑏𝑖𝑟𝑖𝑚𝑖𝑧𝑒 𝐴𝑖𝑡𝑖𝑧/𝑲𝑻𝑯 (Düzenleniyor)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin