12. Bölüm

63 7 0
                                    

Durunun ağzından

Tolga ile masayı kuruyorduk. Tabakları almak için mutfağa gittim. Heryere baktım ama bulamamıştım. En son sandalyeyi alıp üst dolaplara bakmaya başladım. Evet! Buldum. Çok yüksekte olduğu için parmak uçlarıma çıktım ve tabağı almaya çalıştım. Tam alıyodumki dengemi kaybettim. Yere düşücekken bir çığlık attım ama Tolganın beni havada yakalamasıyla yere düşmekten kurtulmuştum. Tolganın kucağındaydım ve yüzlerimiz çok yakındı!

Tolga: Bir daha boyunda büyük işlere kalkışmasan iyi olur, küçük hanım. Ya ben olmasaydım?

Tolgaya şaşkın ve donmuş gibi bakıyordum.

Tolga: Duru? İyimisin?

Tolganın sorusuyla birden kendime geldim.

Duru: E-Evet. İyim. İndir beni.

Tolga beni indirdiğinde kapı çalmıştı.

Tolga: Tabakları ben alırım, sen kapıya bak.

Kafamı sallayıp hemen kapıyı açmaya gittim. Kapıyı açtığımda Erdem ve Nazlının geldiğini gördüm. Gülerek içeri girdiklerinde Nazlı konuştu.

Nazlı: Her şeyi aldık. Sofrayı kurdunuz mu?

Duru: Evet, sadece tabaklar kaldı.

Nazlı: Süper. O zaman siz geçin Erdem. Biz kahvaltıyı hazırlayalım.

Erdem. Olmaz. Siz orda kahvaltı hazırlarken biz oturamayız. Hep birlikte hazırlayalım.

Nazlı: Ama-

Erdem: Aması filan yok Nazlı, hadi mutfağa.

Hep birlikte mutfağa gittik. Tolga tabakları indirmişti.

Tolga: geldiniz mi?

Erdem: Geldik, her şeyi aldık.

Tolga: Güzel. O zaman ben şu tabakları masaya koyup geliyorum.

Tolga tabakları alıp gittiğinde Nazlı market poşetinden yumurtaları çıkardı.

Nazlı: Erdem, şu soldaki dolapta tavalar var. Ordan bana bir tane tava çıkarır mısın?

Erdem: Tabii, hemen.

Erdem soldaki dolaptan tava alırken Nazlının yanına gidip konuştum.

Duru: Eee, ben ne yapayım?

Nazlı: Sende salatalık, domates doğra.

Duru: okey.

Poşetten salatalık ve domates çıkardım. Bir kaseye koyup onları yıkarken Tolga geldi.

Tolga: Evet, ben ne yapayım?

Nazlı yumurtaları eliyle tek tek kırarken konuştu.

Nazlı: Sen de çayı demleyebilirsin.

Tolga: tamamdır.

Tolga yanımdaki ocağa geldiğinde çaydanlığı aldı ve içine biraz su doldurup ocağa koydu. Ocağın altını açtı ve suyun kaynamasını beklemeye başladı.

YAZ ŞARKISIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin