„dedo vieš, že ja a Julie sme nikdy neboli niaky extra kamrati, nepoznas ju" dedo si stale myslí, že julie je jedina žena na svete, ako keby ziadna neextistovala. Stale mi ju pripomina aj o tych rokoch... mam 16 a stale mi niketo pripomina Julie Baker a jej posadnutost pre mna. „ste susedia a julie chce prestupit na gymnazium tiež, vzdy sa dobre učila. Hovorila mi to jej matka" julie chce preisť ku mne na školu!? To snad nemyslí važne. Som rad, že ju nemusim vydávať kazdý deň len sa občas vidíme cez zahradu a to na nu ani moc nedovidim kedže sa hned otoči a ona ma ku mne prestupit „coze!? Julie, nikdy sa dobre neučila. Vzdy bola priemerná".
„na strednej sa jej dari a aj posledne 2 roky v skole mala dobre znamky. Len ju ta skola nebavi, preto prestupuje". Je pravda, že s Julie som sa od siedmaku moc nebavil a ani mi to nechyba, ale aj tak ma nenapadlo prečo zrazu jej era skoncila z ničoho nič. Lusknutím prsta..
Je mi asi jasne, že ju o 8 dni znova uvidim v škole... rok bez nej na novej skole bol bezstarostny. To dievča vie narobiť problemy... to jej neberiem.Julie
September 2023„ukážem ti aj skinku a rovno ti môžem dať aj kluče" Rose bola velmi mila. V triede sa prihovorila že mi pomôže so zoznamenim v škole. „dakujem si mila, aj za to, že si mi to tu ukazala, asi by som sa stratila, budova je 3 krát väčsia ako stará škola" zasmiali sme sa a ona odišla do triedy. Zabuchla som skrinku a za nou som videla Brayca ako prechadza. Pozrel sa na mna. Po tak dlhej dobre si ma obzrel od hlavy až po päty, ja som ale nemohla povedat to iste. Nemohala som sa na neho pozreať o viac ako sekundu. Zmenil sa, o dost. Doma sa nestretavame, rok sme sa nevideli skoro vôbec a pred tym... to obdobie mu bolo uplne ukradnute. Prešiel okolo bez akéhokoľvek pozdravu či zamávania.. aspon zamávať mohol...
(Flashback) jun 2019
Mávala mi. Mávala mi zo stromu od ktoreho nemohla nikdy odísť. Neviem čo na nom videla, chodila na ten strom každé ráno keď sme čakali na autobus čo nás mal viest do školy. Ale nebola na ňom iba rano, bola tam aj od obeda do večera. „je to obyčajny strom Julie, pod dole lebo spadneš" nebal som sa o ňu, ale nemusi sa mi zabit pred očami. Nechcem byt svedok jej smrti. „nie neni obyčajny, pod hore, vieš aky krásny výhľad tu je!"
„nie neviem Julie, niesom opica" zasmial som sa a odišiel som(Koniec flashbacku)
Pohlad bryceVidel som ju pri skrinke, stala tam a prvý krat za tie 3 roky sa mi pozrela do oči. Tak dlho som ju v podstate nevidel a to je moja susedka. Zmenila sa. Ale je to stale len otravna Julie, to sa nemôže zmeniť.
Prešiel som okolo a tam už som videl Stevna. Ano išiel somnou na školu, ani som to nečakal no na poslednu chvilu sa rozhodol. Mam tu ozaj celu zakladku. „videl si Julie Baker" niekedy si myslim že ani nerozmyšla mozgom ale nohami „niee, vies len tak som prešiel a nevsimol som si, že ta otravná baba prestupila na tuto skolu" inak mu to vysvetlit asi nemôžem.
„kokos nevidel som ju tak dlho, povedal by som, že je s nej celkom aj kočka" prislo mi zle... Julie Baker a ze je kočka!? „tak to mame asi odlišny nazor braško, musim ist do triedy, maj sa" poklepal som ho na ramene a odišiel som. Zakričal este „Ale nezapieraj to!" Zakrutil som hlavou a isiel som do triedy.„ahoj zlato" prisla ku mne Sarah. Moja frajerka, mam ju rád, ale občas sa nechova najlepšie, dalo by sa povedat, že je najslavnejšia baba zo školy. „ahoj ako išli pradniny u tety?" Sarah je jedna z tých ktorá ma bohatu rodinu a ma potrebu sa s ňou všade chvaliť a ukazovat preto chodi kazdý rok ku jej tete a toči tam jej vlogy a podobne. Hra sa že je to jej dom. Ani neviem ako môžeme my dvaja spolu chodiť. Sme skoro uplne odlišny. Veľa krat som jej chcel povedat že nech to nerobí ale nedokázal som to aj ked som vedel, že to neni správne. Je aka je. No iskrička padne aj tam kde nechceš...
Sarah mi tam rozpravala o jej prazdninach a o všetkom čo tam zažila, ale ja som prestal vnimat keď zrazu som videl ju. Mal som zatmenie ked som videl ako vchadza do našej triedy. Prosim vás vysvetlite mi niekto, ako môžem mat take "štastie" že je dokonca z troch tried, Z troch! U mna v triede. Nedokazal som ju vystat. Apson teraz nie, na zakladke mi vadila inym spôsobom, no teraz mi vadí úplne iným.. ani neviem opísať akým, proste mi vadi.Julie
Rose bola bohužial v inej triede ako ja a dufala som že tam zapadnem. Pri vstupe do triedy som videla rozne tvare. Či uz od futbalistov ku šprtom alebo od introvertov ku pick me triam, alebo od Brayca ku-
Počkať, Brayca!? Aka to môže byt tiež nahoda. Bola som strašne naštvaná, od naštvanosti som si sadla na miesto bez rozmýšľania a to bolo pred neho. Neskôr som to oľutovala, keď som stale počula ako sa tam olizuje s „tou". Mala som to presne priamo za uchom. Prišlo mi z toho zle. Z niakeho dôvodu mi pripomina Shailu zo zakladky. Aj vyzorovo aj tým, že spolu chodila. Teda ak sa to da nazvať chodením...
ESTÁS LEYENDO
She feel first, but he feel harder
RomanceNiekto si povie, že láska z dectva není realna. „je to len detská fantázia" hovoria. Ano je, ale není to krásne. Tak mladé deti sú a tak veľa vedia, viedia si predstaviť niečo, čo ani dospelý človek nevie vykonať... --- "laska nehrdzavie" je jedna...