tanışma || 1

960 46 7
                                    

alican'ın gözünden...

işten çıktıktan sonra baş ağrımı durdurmak için bir markete uğramaya karar verdim. marketten atıştırmak için bir şeyler aldıktan sonra hızla eve döndüm. eve geldiğimde, televizyonun karşısında bir süre uzandım. televizyonu açtığımda yeni bir yemek programı olduğunu gördüm ve şansımı denemek için katılmaya karar verdim. yorgunluktan gözlerim kapanmaya başlıyordu. hızla formları doldurdum ve ardından uzanıp uykuya daldım. 

sabah olduğunda telefonumun defalarca arandığını gördüm. aramalara geri dönüş yaptığımda yemek programına katılabileceğim hakkında bir geri dönüş aldım. yemek programının çekimleri bir gün sonra başlıyordu. 

yarışmada üç şefin karşısında yemek yapacağımızı öğrendim. şefleri incelerken gözüme bir şey çarptı. şeflerden biri türk değildi. diğer şefler hakkında daha önce bir şeyler duymuş olsam da italyan şefi daha önce hiç görmemiştim. 

çekim günü geldiğinde çok heyecanlıydım. kalbimin atışları gittikçe hızlanıyor ve ellerim terliyordu. şeflerle çekimden önce tanışma şansına sahip oldum. yanıma şeflerden biri geldi ve sakinleşmemi söyledikten sonra gülümsedi. yanıma gelen şefin böyle düşünceli davranması sakinleşmeme yardımcı oldu. bana ismimi sordu.

''merhaba, ismin nedir?''

''alican. alican sabunsoy.''

''ben de danilo. danilo zanna.''

''tanıştığımıza çok sevindim.'' 

konuşurken istemsizce sesim titriyordu. çekim zamanı gelmişti ve şeflerin karşısında hızlıca yemeği hazırlamam gerekiyordu. beklemediğim bir şekilde, çok başarılı oldum. tüm şefler, onlar için hazırladığım tabağımı beğendiler. danilo şef yanıma yaklaştı.

''sana heyecanlanmana gerek olmadığını söylemiştim. çok başarılı bir tabak çıkartmışsın.

''çok teşekkür ederim.''

normalde hiç utangaç biri değildim. konuşurken neden sesimin titrediğini anlayamadım, ancak danilo şef'in beni sakinleştirmeye çalışması beni içten içe çok mutlu ediyordu.

lovers quarrel | danilo & alicanHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin