Наступного дня, вилікувавши поранених і відпочивши, команда без затримок вирушила далі. Всі виглядали втомленими, адже це було одразу після важкої битви, але особливо втомленими виглядала команда цілителів. Мін А Рін спотикалася з блідим обличчям.
- З тобою все гаразд? Хочеш, щоб я тебе поніс?
З втомленою посмішкою на моє стурбоване запитання Мін А Рін відповіла.
- Ні, я не хвора... Просто трохи втомилася.
- Виглядаєш ти не дуже добре.
- Гм, як би це пояснити...
Мін А Рін затулила очі долонями.
- Йти на роботу наступного дня після понаднормової роботи? Пити енергетичні напої й не спати протягом трьох днів, щоб закінчити звіт?
- ...вибач?
- Ось так. Моя енергія закінчується, але я не відчуваю болю...
- Думаю, я розумію.
Я кивнув, ледве розуміючи пояснення.
Мін А Рін зітхнула і продовжила.- Але цього достатньо. Якщо я часто використовую свої сили, починає боліти голова й стає дуже виснажливо пересуватися.
- Якщо подумати, то коли я використовував свої здібності раніше, у мене боліла голова.
- Це один з найпоширеніших побічних ефектів. Якщо він погіршиться, тебе може вирвати кров'ю або ти втратиш свідомість, тому будь обережним. Якщо є можливість, добре поповни свою енергію від цілителя.
- Ясно.
Всередині я був спантеличений. Я гадав, що це просто головний біль та, що трохи важко дихати, але можна блювати кров'ю і втрачати свідомість?
Я ретельно обміркував зміст роману, проте ніде не було написано жодної сцени, в якій Ха Тхе Хьон блював би кров'ю або втрачав свідомість, часто використовуючи свої здібності. Як бачите, він, безумовно, був головним героєм.
Навіть якщо я читав роман, головний герой Ха Тхе Хьон, був у центрі уваги, тож у мене не було нічого, окрім базових знань. З тілом Хан І Гьоля, навколо було недостатньо людей, щоб запитати щось, тому ця несподівана інформація була дуже важливою для мене. Я захоплювався Мін А Рін.
- Мін А Рін-ші багато чого знає.
Коли я сказав це з широкою посмішкою, Мін А Рін посміхнулася, а її вуха почервоніли.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Не хочу цього переродження / Don't Want This Reincarnation
RandomУ мене була роль другого плану в сучасному фентезі. Вірний пес, лиходія з ангельським іменем Чхон Са Йон і нещасний персонаж другого плану, який загинув замість нього, Хан І Гьоль. Щоб втекти від Чхон Са Йона і вижити, він повинен використовувати го...