ေအဒီ ၁၇ ရာစု...
ေမွာ္ပညာေတြႀကီးစိုးတဲ့ကာလမွာ အမ္းမေလာ့ ဆိုတဲ့ ႏိုင္ငံႀကီးမွာလည္း ေမွာ္ပညာ႐ွင္ေတြ, ဘုရင့္အမႈေတာ္ထမ္းေတြ, ကုန္သည္ေတြ, သာမာန္လူတန္းစားေတြမ်ိဳးစံုေနထိုင္ၾကသည္...
အမ္းမေလာ့က ျကီးမားတဲ့ကြၽန္းဆြယ္ႏိုင္ငံတစ္ခုျဖစ္ၿပီး ထိုကြၽန္းဆြယ္ေပၚမွာမွ ေတာင္တန္းေတြအထပ္ထပ္တည္႐ွိေနျပန္သည္...ထိုေတာင္တန္းအထပ္ထပ္ေတြၾကားထဲတြင္ အမိုးအခြၽန္အတက္ေတြနဲ႔ အဆင့္ဆင့္ေဆာက္လုပ္ထားတဲ့ ရဲတိုက္အႀကီးႀကီးလို႔ထင္ရတဲ့ ေတာ္ဝင္နန္းေတာ္ႀကီးမွာ တခမ္းတနားႀကီးတည္႐ွိေနျပန္သည္...
ေတာ္ဝင္နန္းေတာ္ႀကီးတည္႐ွိရာ ၿမိဳ႕ကိုေတာ့ အမ္းၿမိဳ႕ဟုေခၚတြင္ေလသည္...ဘုရင့္နန္းေတာ္႐ွိရာၿမိဳ႕ေတာ္ျဖစ္ေသာေၾကာင့္ အမ္းၿမိဳ႕ပတ္ပတ္လည္မွာ အခိုင္အမာတည္ေဆာက္ထားတဲ့ ၿမိဳ႕႐ိုးႀကီး႐ွိေလသည္...
ၿမိဳ႕႐ိုးႀကီးရဲ႕ အရပ္ေလးမ်က္ႏွာဂိတ္တံခါးဝရယ္ ၿမိဳ႕႐ိုးေပၚရယ္မွာေတာ့ ဒိုင္းနဲ႔ဓားကိုကိုင္ေဆာင္ထားၿပီး သံခ်ပ္ကာဝတ္စံုေတြဝတ္ဆင္ထားတဲ့ ရဲမက္ေတြက ေစာင့္ၾကပ္ထားသည္... နန္းေတာ္ပတ္ပတ္လည္တစ္ခုလံုးကို ေစာင့္ၾကပ္ထားတဲ့ရဲမက္ေပါင္းမ်ားစြာလည္း႐ွိေလသည္...
တိတ္ဆိတ္တဲ့ညသန္းေခါင္အခ်ိန္၌ ေတာ္ဝင္နန္းေတာ္ႀကီးထဲတြင္ မီးတုပ္ကိုင္ထားေသာ လူတစ္ဦးနဲ႔ ေခါင္းတြင္သရဖူေဆာင္းထားကာ သံခ်ပ္ကာဝတ္ရံုလႊားထားတဲ့လူတစ္ဦးတို႔သည္ ညရဲ႕တိတ္ဆိတ္ေနမႈကိုအသံုးခ်ကာ တားျမစ္ဧရိယာဘက္ကိုသြားေနေလသည္....
နန္းေတာ္အစြန္ဆံုး႐ွိ အေဆာက္အဦးႀကီးတစ္ခုထဲသို႔ဝင္သြားရာ ေလွကားထစ္ေတြအတိုင္းဆင္းလာလ်ွင္ တျဖည္းျဖည္း ဂူပံုသ႑ာန္အတြင္းပိုင္းထဲသို႔ေရာက္လာခဲ့သည္...လမ္းတစ္ေလ်ွာက္မွာ႐ွိတဲ့ဆီမီးခြက္ေတြကို ထြန္းညိွလာရင္း ဝင္လာၾကရာ ဂူအတြင္းပိုင္းအနက္ဆံုးေနရာ၌႐ွိေသာ နဂါး႐ုပ္ထုုႀကီးဆီေရာက္လာခဲ့သည္...
"ေရာက္ပါၿပီ အ႐ွင္...”
သရဖူေဆာင္းထားတဲ့လူမွာ အမ္းမေလာ့ႏိုင္ငံႀကီးရဲ႕ဘုရင္ျဖစ္သည္...အသက္ဝင္ေနတဲ့နဂါးႀကီးကဲ့သို႔ ေတာင္ပံေတြျဖန္႔ထားတဲ့ပံုစံနဲ႔ ဧရာမ႐ုပ္ထုႀကီးမွာ စင္စစ္ ေမွာ္ပညာတို႔ရဲ႕နတ္ဘုရား Zu ရဲ႕႐ုပ္ထုႀကီးျဖစ္ေလသည္...
YOU ARE READING
💜Destiny of Royal Prince and the blue eyes magician💜
Fiksi Sejarahjjk & kth 16.9.2023