Baba vanga bir kahin , NOSTRADAMUS GİBİ
Baba Vanga aslında Cinsel hastalıktan kaynaklı SIFİLİS oküler sifiliz olarak bilinen kızarıklık, bulanık görme ve zamanında müdahale edilmediğinde tamamen ya da kısmen görme kaybına neden olan hastalık (bu hastalık yani)
Kadın erken yaşlarda 13 -15 yaşlarında cinsel ilişkiye başlamış azgın bir ergen Ve büyük bir erkekten sifilis hastalığı kapıyor , işin gerçeği bu aslında Kör olması 17 yaşını buluyor, çünkü ailesi kıznın azgın olmasından rahatsız. Duyulsun istemiyor ve fakir. Fırtına da kaybetiği yalan , Meşhur olunca hayat hikayesi tekrar yazılıyor sizin okuduğunuz yeni yalan hayatı.
O zamanın Komunist partisinden yardım istiyor. Çalışamayacağı için ona bir özerklik tanıyorlar. O zaman fal bakmak büyü bakmak hayalii şeyler meslek değil YASAK var sadece ona musade ediyorlar hayatını idame ettirsin diye. Kadın komunizm içinde olmayan bir şeyi başardığı için meşhur oluyor. Din Yasak ama sadece Vanga serbest , bu sefer meşhur oluyor. yabancı ajanslar ,yabancı devlet adamları .komunim içinde tek serbest evrilen kahine geliyor asıl amaçları komunizmi işgal etmek o yzuden destekliyorlar Vanga yı, Bulgaristan ise bundan para kaznamaya başlıyor ,popüler ülke konumuna geliyor.Bizim de BABA Vanga mız var sizin pop sanatçılarınız varsa.
Bu bilgiyi eski olan Bütün ihtiyar Bulgaristan Türkleri biliyor ama bu eski 1950 lerde çıkmış gazetelerde daha farklı şeyler yazıyor bugunkuyle alakasız. Ha ben nerden biliyorum :) ANnnem Gazete basarmış matbaada hemde Türkçe . Kaynak annem
felaket olunca da Baba vanga demişti olayı gazetelerin ve Bulgarların safsatası yalan yani, yeni bir felaket Vanga Bildi doğru söyledi şeklinde yorumlanıyor.
hepsi bundan ibaret,
Bu yazıyı okuyorsanız ergen azgın olmayın kör olmayın :) Kahinlik para etmiyor
YOU ARE READING
baba vanga
Mystery / ThrillerVangelia Gushterova Вангелия Гущерова, kör bir Bulgar mistik, durugörü. Bulgaristan'da, Kozhuh dağlarında, Yer Rupite bölgesinde hayatının çoğunu geçiren bir bitki uzmanıydıKendisinin, paranormal yeteneklere sahip olduğu iddia edilir. Zheni Kostadin...