13. Bölüm

699 51 53
                                    

DÜN Bİ DUA ETMİŞİM. DERS PROGRAMI DEĞİŞMİŞ BİZDE OKULDA ÖĞRENDİK. İNŞALLAH BU GÜN EDEBİYAT VARDIR, YARIN OKUMA SAATİDİR, ÇARŞAMBA'DA EDEBİYAT YOKTUR DEDİM DEDİĞİM AYNI OLDU ÜSTELİK PERŞEMBE'DE YOKTUR. ÖDEV CUMA'YA KALDI VE BU GÜNDE EDEBİYAT HOCASI GELMEDİ ÇOK MUTLUYUM.

Tae'nin dediği ile ortam sessizleşmişti. Jin'e zaten önceden anlatmıştı, Hoseok'da Jungkook'dan olayları biliyordu. Yoongi,Jimin ve Namjoon ise duyduklarının doğru olup olmadığını anlamaya çalışıyordu. Hepsi Tae'nin yanına geldiklerinde hâla yüzlerindeki ifade aynıydı.

Jimin:
Ne dedin ne dedin? Yanlış duydun de. Sizi getirmek için dedim de. AMA ÖPÜŞTÜK DEME!

Tae:
Hani kızmazlardı?

Jin:
Garanti vermedim. Kızmazlar dedim.

Yoongi:
Yani Jin kızarlar deseydi hiç söylemeyecektin?

Tae:
Yoo söylüyecektim. Sadece daha geç.

Namjoon:
Şimdi siz bildiğimiz ağızdan öpüştünüz?

Tae:
Yok götten öpüştük.

Jimin:
Zorbaladığım çocukla yatağa girmedim demezsin artık.

Tae:
Lan ne saçmalıyon manyak!

Jimin:
Sen dedin götten diye!

Tae:
Lafın gelişi gerizekalı!

Jin:
Böyle ortada heykel gibi dikilip,eşek gibi anırmak yerine yandaki parka mı gitsek?

Hoseok:
Bencede çünkü millet mal gibi bize bakıyor.

Önden Jin arkasında diğerleri parktaki bir banka oturduklarında tüm gözler Tae'nin üstündeydi.

Tae:
Tren görmüş öküz gibi ne bakıyonuz?

Yoongi:
La havle. Az önce herkesin içinde "JUNGKOOK İLE ÖPÜŞTÜM" diye anırdığın içindir belki?

Tae:
Off ani gelişti ya.

Namjoon:
Yanlışlıkla mı öptün? Omu seni öptü?

Tae:
Yanlışlıkla değil. Oda öpmedi. Ben öptüm bilerek. Seni öpmektense ölmeyi tercih ederim gibi seyler söyleyince gıcıklığına öptüm.

Yoongi:
Lan bi an aşık oldun onun için öptün falan sandım.

Tae:
Şimdi hoşuma da gitmedi değil.

Hoseok:
Bu şey kokusu değilmi ya...

Jimin:
Bok kokusu! Tae sıçmış. Zorbaladığı çocuğa aşık olmuş.

Hoseok:
Aşk kokusu diyecektim aslında...

Jimin:
Oda olabilirmiş.

Tae:
Ben aşık falan değilim. Umrumda da değil o ezik.

Jin:
Aynen bende atım.

Tae:
Offfff. Size laf anlatana kadar Yeontan'a konuşmayı öğretirim. Daha kolay.

Hoseok:
Madem Jungkook umrunda değil... bu hafta fikrini değiştirmezse bir daha bizimle aynı okulda olamayacağı da umrunda olmaz.

Tae:
Banane.

Hoseok:
Geçen yanında 3 kişi gördüm.

Jin:
Oha ezik arkadaş mı yapmış hemen?

ex or next | TaekookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin