Keyifli okumalar
Yayınlanma tarihi
16/09/2023
°°°
Jungkook'tanYolun sonuna geldiğini hissettiğinde ya da acıların katlanılmaz bir yük hâline geldiğinde, ne olduğunu sormayacağım sana gözlerine bakacağım sadece. Kucağıma çekeceğim seni ağır hareketlerle sağ elim belini kavrarken, sol elim saçlarını okşayacak yavaş yavaş. Dudaklarım öpücük kondururken ipeksi saçlarına, susacak ve göğüsümde uyumana izin vereceğim. Nefes seslerini dinleyecek ve adamlarıma emir vereceğim, sen anlatmadan herşeyi öğrenecek ve senin üzenin cezasını keseceğim.
Uyandığın zaman öldürücü darbeyi sen vuracaksın. Belki de sonra kollarını boynuma dolarsın bende ellerimi evlerine yani senin incecik beline yerleştireceğim. Ve kavuşturacağım dudaklarımızı. Gidip arabamıza bineceğiz beraber. Elimi vites kolunun üzerine koyduğumda sende elini çekince ile bırakacaksın elimin üzerine. Dikiz aynası sayesinde göz göze geldiğimizde gözlerini kaçıracaksın ben ise kızarmış yanaklarını izleyeceğim. Arabayı çalıştıracak evimize götüreceğim seni. Araba durduğunda hızlıca inip kapını açacağım. Sen arabadan inip girmen için uzattığım koluma gireceksin başını omzuma yaslayacaksın ve evimize gireceğiz Küçük Prensim.
Ben ceketlerimizi asarken sen mutfağa geçeceksin. Sırtımı mutfağın kapısına yaslayıp gülümseyerek büyük bir keyif ve huzurla seni izleyeceğim. Sen pankek hamurunu karıştırırken yaklaşacak ve sarılacağım sana başımı sırtına yaslamak için eğilmem gerekecek. Hâlâ alışamadığın için duraksayacaksın birkaç saniye sonra ise devam edeceksin hamuru çırpmaya. Sen hamuru yavaşça tavaya dökerken ben ise sana sarılmayı asla bırakmayacağım
Hepsi piştikten sonra ikiye böleceksin pankekleri bir yarısına tatlı ve çilekli bir şurup dökecek. Öbür yarısını ise çikolata sürebilelim diye öylece koyacaksın masaya. Ben ise sana sarılmaya devam edeceğim.
Bir tane sandalye çekecek ona oturacağım ve seni de yerleştireceğim kucağıma. Yanakların kızaracak. Sen kucağımdayken bir pankeki bıçak yardımı ile parçalara bölecek ve ağzına götüreceğim. Sen ağzını açtığın sırada çataldaki pankeki ben yiyeceğim. Ve dudaklarını büzüp kaşlarını çatmanı izleyeceğim. En sonunda dayanamayacak ve öpücük konduracağım dudağına. Yanakların kızaracak.
Yemeğimiz bitince kucağımdan inmene izin vermeyecek yavaş adımlarla odamıza çıkacağım. Seni yatağa oturtacak ve pijama takımı çıkartacağım sana. Tişörtünün eteklerinden tutup öpülesi köprücük kemiklerini öpücüklere boğacağım. Sonra sana tişörtünü giydirecek ve pantolonunu çıkartıp pijamanın altlığını giydireceğim sana. Zaten öpülesi olan yanakların beni öp dercesine kızaracak tekrar.
Sen yatağa uzanırken bende üstümü değiştireceğim ve uzanacağım yanına. Gülümseyeceksin. Ve bir kez daha gülüşünden öpeceğim seni uzunca. Sonra her gece yaptığın gibi şarkı söyleyeceksin bize kendime çekeceğim seni. Dünyayı sessize alacak sadece seni dinleyeceğim, yüzünün her bir noktasını öpücüklere boğarken. Boşlukta döndüreceğim seni Küçük Prens. Şarkımız bittiğinde gözlerini kapatacaksın nefesin düzene girecek ben ise her zaman yaptığımı yapacak ve tüm gece seni izleyeceğim, nefesini tenimde hissedecek ve huzurumu katlayan nefes seslerini dinleyeceğim. Dudaklarının kıpırtısını izleyip her bir beninin yerini ezberleyecek hepsini öpeceğim teker teker. Sabah uyandığında bana ne zaman uyandığımı soracaksın ben ise sana her sabah olduğu gibi uyumadığımı ve seni izlediğimi söyleyeceğim. Ellerin yanaklarımı bulacak "seni seviyorum" ve dudaklarıma kaçamak bir öpücük bırakıp, yataktan hızlıca kalkıp kaçacaksın yanakların kızarırken.
Küçük Prens'im
Bir kahkaha bırakacağım arkandan. Aşağı ineceğim sen şarkı eşliğinde dans edip kahvaltı hazırlarken. Seni belinden kavrayacak ve eşlik edeceğim sana. Sen ise kahkaha atacak ve şöyle diyeceksin: "iyi ki sen jungkook!" ben ise seni döndürürken şöyle karşılık vereceğim "seni çok seviyorum Taehyung!" kahkahan havaya karışacak. Seni ne kadar sevdiğimi fark edeceğim bir kez daha. Gülümseyeceğim sana ve bir soru yönelteceğim: "sen gerçek misin güzelim?" diyeceğim. Ve sende "senin gerçeğinim jungkook kimsenin bilmediği ama kafandaki o gerçek" diyeceksin. Yüzüme vuracak gerçekler bir anda.
Gözümden akan yaş ile evden çıkacağım Taehyung. Hayallerimde ürettiğim senden kaçacağım. "beni herkes istiyor jungkook ama kimse istemiyor acılarımı" dediğin o yere gidecek kendini bıraktığın boşluğa doğru adımlayacağım.
Gökyüzüne bakacak ve gittiğin yıldızda huzurlu olduğunu hissedeceğim. Küçük prensim... Yanına gelip gelmemek arasında kalırken gözümden firar eden yaşlar eşliğinde arabamıza geri döneceğim ve "hayır" diyeceğim "o böyle olsun istemezdi" evet Küçük Prensim sen gideli ne kadar oldu sayamadım özür dilerim.
Küçük Prens, bir gün o yıldızda beraber olacağız ve o günün gelmesini sabırsızlıkla bekliyorum
-son-
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Küçük Prens- Taekook
FanfictionYolun sonuna geldiğini hissettiğinde ya da acıların katlanılmaz bir yük hâline geldiğinde, ne olduğunu sormayacağım sana gözlerine bakacağım sadece. Kucağıma çekeceğim seni ağır hareketlerle sağ elim belini kavrarken sol elim saçlarını okşayacak yav...