Remus Lupin sz. sz.
Ma reggelinél folyton vissza vissza pillantottam a Hugrabugos asztalhoz. De sajnos nem láttam ott a keresett személyt. Elizabeth nem volt itt. Már egy hete volt, hogy felkelt. De még nem engedték el. Minden nap bementem hozzá és beszélgettünk. Még is hiányoltam, hogy nincs ott az asztalnál. Lily, Heather és Piton is jobb formában van mióta felébredt Elly. Sokszor kalandozott el a gondolatom. Amiről beszélgettek arra nem tudtam összpontosítani. Csak voltam ott fizikailag, de lelkileg máshol voltam és gondolatilag is. Minden órán néztekm jegyzeteltem. De beszélni nem beszéltem. Néha tettek fel kérdést de nem mindig tudtam helyest választ adni. Mostanában túl sokat gondolok Elizre.
Ez így ment egészen az ebédig majd megláttam őt. Fülig érő mosollyal jött. Inkább ugrált be a terembe. Sötét barna haja mögötte lobogott. Leült a Hugrabug asztalhoz. Egész végig őt néztem megbabonázva. És ez feltűnt Jamesnak és Siriusnak is. Peter tudta kit nézek annyira. Ők is oda néztek. Majd pár másodperc elteltével Hátra fordult hatalmas vigyorral az arcán majd integetett nekünk. És újra elfordult. Valamit beszélgettek majd Heather kiment ő pedig elkezdett ugrálva ide jönni. Leült mellém és egy fiú mellé.
-Sziasztok. -Köszönt nekünk mosolyogva. Pá pillanat múlva én is köszöntem neki. Egy pár percig itt volt majd ment Lilyhez és megölelte majd kiment ugrálva a teremből. Jó látni újra, hogy tele van energiával. Most már jobban tudtam figyelni órákon is. Nem volt annyira letört hangulatom. Amit James és Sirius előszeretettel cukkolt.
-Remus csak nem becsajoztál azalatt a pár nap alatt ameddig bent volt a gyengélkedőn. -Kezdte el Tapmancs.
-Ahogy látom eléggé közel kerültetek egymáshoz. -Folytatta James.
-Ő normális társaság nem úgy mint ti. Bocsi Peter. -Néztem a fiúra mert még ő is normális. -Elizabethel legalább értelmesen el tudok beszélgetni. És igen mivel jó barátok vagyunk. Ha lehet úgy mondani ő a legjobb lány barátom. És nem nem a barátnőm kapcsolati módon.
-Ő az egyetlen lány barátod. -Dünnyögta Sirius.
-Igen csak barátság. Még a vak is látja, hogy nézel a legfiatalabb Evansre. Mindenki tudja, hogy többet érzel iránta mint barátság. És most még nem vagytok együtt, de ki tudja, hogy a jövőben nem- e lesztek együtt. Mert lehet majd a későbbiekben vagy már most úgy fog irántad érezni. -Oktatott ki Ágas.
-Inkább menjünk jóslás tanra. -Fogtam a fejem.
Nem mondtak semmit csak elindultunk a jóslástan teremhez. A tanárnő boldog mosollyal fogadott minket. Elmondta, hogy mi lesz a feladatunk. Kettes párokban kell lennünk. És meg kell innunk egy teát annak az alján maradt teafűből kell kiolvasni amilyen alakzatot látunk benne. Minden alakzatnak más jelentése van.
Én Petert kaptam elsőnek nekem kellett meginni és elkezdünk kitalálni milyen alakot vagy alakokat látunk benne. Nekem volt benne egy szív ami azt jelképezi igaz szerelmem lesz. Egy jelvény volt benne ami azt jelenhette, hogy prefrektus leszek majd. És egy üvegre hasonlító dolog. Nem tudtuk, hogy ezt mit akar jelképezni így ide hívtuk a tanárnőt.
-A szív mint tudjátok az igaz szerelem. A jelvény az sok mindenre utalhat a jövőben. És az utolsó ami miatt gondolom ide hívtatok az egy cumisüveg. -Meglepetten néztünk rá.
-Hogy mi? És az mit jelent?
-Az Mr. Lupin, hogy a jövőben boldog családja lesz gyerekekkel együtt. -Mosolygott a tanárnő. Majd elment az asztalunktól mert más hívta magához.
Egy ideig a sokk hatása alatt álltam. Majd Peternek a jóslatát néztük. Amiben egy jel volt csak. A szomorúság jele. Nem tudjuk melyikünké volt megdöbbentőbb, de mindketten arra jutottunk, hogy az ami az én jövőmbe lesz az lesz döbbentő. Óra végén James és Sirius jött vissza hozzánk. Ők az egészet el hülyéskedték. Mindenki elkezdte felsorolni, hogy nekik mi jött ki. Már csak én maradtam. Lassan elkezdtem mesélni.
-Nekem három dolog volt benne. Kettőt megismertünk. De az utolsót nem tudtuk mi lehet. Ezért a professzort kértük meg. Az első volt a szív, jelvény és egy cumisüveg. Ami azt jeleni boldog családom lesz gyerekekkel.
-Vajon kire értheti a jóslatot? -Kérdezte Tapi.
-Szerintem mind tudjuk kire. -Mondta Ágas amolyan nem mondod tekintettel.
-Elizabethre érti a jóslatot. -Suttogta Féregfark.
Utána mentünk az utolsó óránkra ami átváltozástan volt. Ismételtünk rajta. Az animágiáról tanultunk. Egy ezer szavas beadandót kért a professzor, hogy csináljunk róla. Elégedetlen morajlások kezdtek el lenni a terembe. Amit McGalagony professzor nem nézett jó szemmel.
-Akkor ezerötszáz szavas legyen a beadandó. -Jelentette ki. Majd elengedett minket a teremből.
Én elmentem a könyvtárhoz. Leültem az egyik asztalhoz. Pont háttal ültem az ajtónak. A nagy írás közepette nem vettem észre, hogy valaki mögöttem van. Már csak akkor vettem észre amikor az illető keze a szememre került. Egy pillanatra megijedtem. Hallottam a fülembe a lélegzet vételét. Az jellegzetes méz, kókusz és könyv illat lengett körbe. Majd elkezdett suttogni. Már tudtam ki volt az, de megvártam.
-Találd ki ki vagyok. -Szólalt meg játékos hangon. Tudtam, hogy mosolyog.
-Hideg a kezed. És tudom, hogy te vagy az Elizabeth. -Majd levettem a kezem a szememről. És kér oldalt fogtam magam mellett, kicsi és hideg kezeit. Gondolom kint volt, hogy hideg a keze. Pá pillanat elteltével elhúzta lassan a kezét majd átölelt a nyakamnál.
-Mit írtál ilyen szorgosan? -Kérdezte miközben elkezdett leülni mellém.
-Átváltozás tanra kért beadandót McGalagony professzor. És azt írom meg fele. -Mondtam neki. Miközben felnéztem a pergamenről.
-Ha nem baj akkor csatlakozok hozzád csak nem a tanulásban hanem én olvasni fogok. -Mosolygott rám.
-Nem baj jól jön a társaság. -Mondtam mosolyogva.
-És azon belül, hogy átváltozástanból írsz pontosabban mit is írsz? Milyen témában? -Kérdezte kíváncsian.
-Animágiáról kell írjunk. Tavaly vettük, de újra ismételjük.
Láttam a szemem sarkából, hogy bólintott. Majd közelebb hajolt és nézte amit írtam eddig. Erősebben éreztem kellemes illatát. A méz édes illata álmosító hatással volt rám. A kókusz miatt úgy éreztem magam mintha trópusi parton lennék. A könyv megnyugtató volt. Felnézett rám, de közelebb volt hozzám. Éreztem meleg leheletét az arcomon. Az orrunk közt pár centi volt. Láttam, hogy elsőnek a fülei pirulnak el majd az arca is ez nagyon aranyos volt. Vissza ült normélis ülő helyzetébe. És mintha semmi nem történt volna csináltuk tovább a dolgunkat.
Vacsora időnél hallottam, hogy mellettem lévő szék elkezd mozogni majd feláll Elizabeth.
-Te nem jössz vacsorára? -Kérdezte miközbe a széket nyikorogva tolta be.
-Nem, majd később megyek. -Néztem fel gyönyörű zöld szemeibe.
-Rendben. Akkor ma már nem hiszem, hogy fogunk találkozni. Akkor jó éjt előre is. -Megölelt és elment a könyvtárból.
Amikor mentem be a terembe velem szembe jöttek és Eliza hirtelen megölelt majd mentek tovább. Én pedig kicsit elpirultan mentem a griffendéles asztalhoz. Leültem Peter mellé. Nem néztem fel rájuk. Csöndben vettem ki vacsorát. Majd elkezdtem elfogyasztani. Éreztem, hogy engem néznek.
-Mi volt ez Remus? -Kérdezte Ágas.
-Nem egyértelmű? Megölelte. -Jelentette ki hitekedve Sirus.
-Még mielőtt többet gondoltok bele még mindig csak barátok vagyunk. -Majd elmeséltem nekik, hogy mi volt a könyvtárba. James és Sirius mindent sejtő mosollyal néztek rám. És szerintem már az esküvőnket szervezik.
Vacsora után elmentünk vissza fele a griffnedéles klubhelyiség felé. Pár ember volt csak bent azok is tanultak mi felmentünk a szobába. Én elmentem zuhanyozni addig a többiek egy csínyt találtak ki. Miután végeztem fáradtan terültem el az ágyamon. A ma történtekre gondolva aludtam el.
YOU ARE READING
Hold fénye (Remus Lupin fanfiction)
RomanceHi guys! Köszöntelek ide tévedt olvasó! Mint a címből lehet látni egy ez Remus Lupinos fancfiction. Van pár kitalált karaktár. Jó olvasást hozzá! Van néhány kitalált helyzet de remélem így is tetszeni fog.