ertesi gün 08.07
JEONGGUK'TAN...Gözlerimi yasladığım çıplak göğüsten kaldırıp sevgilimin yüzüne bakmıştım. Mis kokusunu soluyarak uyumuştum tüm gece. Çıplak bedenlerimiz birbirine sıkı sıkıya kenetlenmiş gibi sarılmıştık.
Bacaklarının altındaki bacaklarımı hafifçe kıpırdattığımda "Kıpırdama,uslu dur!" dedi itiraz istemeyen sesi.
Uyanmıştı oda ama yatmak istiyordu.Kafamı tekrar göğsüne yasladım. Sıcak solukları saçlarımı okşarken kokusunu içime çektim.
"Sevgilim ama bugün sergim var."
"Gideriz bebeğim." Sesi son derece uykulu ve boğuk çıkmıştı. Oh, alt taraflarımda bir yer titreşmişti!
Gözlerini açmadan üstüme biraz daha abanarak belimdeki ellerinden biri, işaret ve orta parmağını yürür gibi yaptırarak kalça arama getirip, dün geceden tahriş olmuş deliğimi okşadı hafif hafif. Acıyla karışık zevk almıştım. Sızlandığımda alnıma yasladı dudaklarını.
"Acıyor mu bebeğim?"
"Hayır aşkım, acımıyor."
Dün gece beni oldukça sert becerdiği için deliğim tahriş olmuştu. İlkimde de böyle sert davrandığı için birkaç saat yürümeyi geç oturamamıştım bile. Neymiş, Beyefendi sert olmak, beni yaşamak istiyormuş? Tamam bende böyle olmasını seviyorum ama sonra canım acıyor.
Parmakları usul usul okşamaya devam etti deliğimi.
"Dün gece merhem sürdük ama tahriş olmuş. Pütürlü yüzeyini hissediyorum." diyip pişkin pişkin sırıttı.
"Böyle tahriş olmasını benim sağlamış olmam beni deli ediyor güzelim biliyor musun? Benim tarafımdan deliğinin tahriş olup sızlaması... Mmh, enfessin."
Evet kabul, şu uykulu ve boğuk ses tonu bana herşeyi yaptırabilirdi.
Dudakları rahat durmayıp her bir noktama öpücük bırakmaya başladı. Bir eli deliğimi okşarken diğer eli penisimi okşuyordu. Ah, hadi ama sabah sabah seks yapamam! Tamam yaparım ama bugün olmaz sergim var!
Taehyung'u üzerimden yatağın diğer tarafına ittim.
"Taehyung olmaz. Bugün sergim var ve ben geç kalmak istemiyorum. Kalk hazırlan."
Şaşkın şaşkın yüzüme bakmayı kesip gözlerime baktı.
"Tamam aşkım ya azıcık seveyim dedim!"dedi huysuzca mızmızlanarak.
Uzanıp çenesini öptüm buna karşı. Yataktan kalkıp banyoya doğru yürürken arkamdan ıslık çaldı. Kesin çıplak bacaklarımı, kalçalarımı ve sırtımı süzüyordu. Eh haklıydı tabii ki! Sütun gibi bacaklarım ve az da olsa yapılı bir sırtım vardı. Kalçalarım tabii ki enfesti...!
***********
Taehyung'umla resim galerime gelmiştik ve sergi başlayalı neredeyse yarım saat olacaktı. Ben kendi çizimlerimi, görmeye gelen turist ve insanlara anlatıyor, ne mesaj içerdiğini söylüyordum.
Taehyung ise o insanlarla birlikte benim resimlerimi inceliyor, bazen resimleri şaşkınlıkla inceliyor bazen de bana büyüleyici gözlerle bakıyordu. Sanırım resimlerimi beğeniyordu.
"Görmüş olduğunuz bu çalışmada bir insanın yaşadığı karanlık şeylerin zihnini ve bedenini ele geçirdiği görülüyor. İçindeki mesaj ise 'Yaşadığınız tramvatik olaylar, zihninizi ve bedeninizi bambaşka birine çevirebilir.' Bu resim çalışması için gerçekten günlerce uğraştım. Çünkü bu resim kendime en yakın bulduğum çalışmam. Maalesef bende bir zamanlar bu gördüğünüz resimdeki gibi yaşadığım depresyon yüzünden bu hale gelmiştim."
Sözümü bitirir bitirmez alkış sesleri ve beni tebrik ettiklerine dair cümleler sarf eden turistlerin sesi birbirine karışmıştı. Taehyung ise beni hayranlıkla alkışlayarak gülümsüyordu.
********
Sevgilimle nihayet eve gelmiş ve elimizdeki sıcak çikolatalar eşliğinde balkonda oturup yağan yağmuru izleyerek birbirimizde huzur buluyorduk.
Taehyung yanağıma kocaman bir öpücük bıraktı." Gerçekten çok yeteneklisin bebeğim. Çalışmaların cidden beni büyüledi. Seninle gurur duyuyorum güzeller güzelim."Gülümseyerek sırtımı yasladığım göğsünden ayırıp hayran olduğum yüzüne baktım.
"Teşekkür ederim sevgilim. Böyle düşünmene sevindim."der demez çikolatalı dudaklarını öptüm. Elimdeki bardağı gözüm kapalı olduğu halde arkamdaki masaya bıraktım. Taehyung'dan çoktan bırakmıştı. Ellerimi boynuna sarıp, ayaklarımı kalçalarının iki yanına uzatıp iyice kucağına yerleştim. Dili dilimle dans ediyor, tutkuyla keşfediyordu.
Kalçalarımda olan elleri sıkıp sıkıp bırakıyordu kalçalarımı. Kendimi ona o kadar çok kaptırmıştım ki kucağında hafif hafif sürtünmeye başlamıştım. Dudaklarımın üzerinde sert soluklarını bırakarak dudaklarımdan ayrıldı. Dudaklarımın boşluğa düşüşü ile gözlerimi hayal kırıklığı ile araladım.
"Bende, benim resmimi çizmeni istiyorum sevgilim?"
Sorduğu soru epeyce bu âna alakasızdı. Afallamıştım. Bir süre bön bön ona baktıktan sonra kendime geldim.
"Şey tamam. Tamam sevgilim. Olur çizelim."💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚
HERKESE MERHABAAAAAA
Off çok heyecanlıyım..
Umarım güzel olmuştur 🤭💞 hoşçakalınnnnnn...
🧚🏻♂️🧚🏻♂️🧚🏻♂️🧚🏻♂️🧚🏻♂️🧚🏻♂️🧚🏻♂️🧚🏻♂️🧚🏻♂️🧚🏻♂️🧚🏻♂️🧚🏻♂️🧚🏻♂️🧚🏻♂️
ŞİMDİ OKUDUĞUN
THE PUZZLE MAN//taekook +18
FanfictionYeni bir eve taşınan Jeongguk, evin kilerinde bulduğu puzzle parçalarını birleştirince, yıllardır o puzzle'a hapsolmuş Kim Taehyung kurtarılır. SEMETAE UKEKOOK Yanship= NamJin Rahatsız edici içerik!!! başlangıç Tarihi=09.09.2023 Bitiş tarihi= 11.12...