Selamlar xX
Yeni bölüme hoş geldiniz aşkolarım. Bu bölümü de seveceğinize çok eminimmm...
Sınırımız 50 Oy 200 yorum. Yazım yanlışları varsa kusuruma bakmayın please. Keyifli okumalar dilerimm.
***
"Ben bir tane daha ev istiyorum.". Jungkook, göğsünde uzanan bebeğinin yanağını okşamıştı. "Alırız gülüm.". Taehyung işittiği sözler ile dudaklarını büzüp sıkkın bir nefes vermişti. Kocası ne istese yapıyordu, bu yüzden çok sıkılmıştı. Jungkook'un hayır diyebileceği bir şey var mıydı çok merak ediyordu. Bu yüzden aklındaki planı uygulamıştı. Kocasının ona "Abartma" ya da "Hayır" demesini istiyordu artık. Tabii istemesine istiyordu ama Jungkook bunu yaparsa ona küsecekti. Nasıl olurda bebeğini redderdi ki sanki?
"İki tane daha araba istiyorum aşkım. Bunlardan çok sıkıldım. Hatta her kombinime uyumlu olacak şekilde ayrı ayrı araba istiyorum.". Taehyung kendi deyimi ile bombayı salmış ve kocasından gelecek tepkiyi beklemişti. "Her giydiğin elbise için ayrı araba mı istiyorsun yani?".
Jungkook'un sorgulayıcı sesi ile usulca kocasının göğsünden kalkmış ve onunla yüz yüze gelip kaşlarını çatmıştı. "Evet? Almayacak mısın yoksa? Hmm? Söyle bakalım?". Kaşlarını kuşku ile kaldırdıkça Jungkook onun bu tatlılığı karşısında eriyordu. Daha fazla dayanamayıp kısık bir gülüş bırakmış ve bebeğinin yüzünü kavradığı gibi dudaklarına, alnına, yanaklarına, burnuna sıra sıra öpücükler bahşetmişti.
"Bu nasıl soru? Hatunum öyle emrettiyse öyle olmak zorunda.". Dediğinde ise Taehyung gözlerini ve dudaklarını şaşkınlıkla aralamış ve kocişinin gözlerinin içine bakarak merakla mırıldanmıştı. "Hayır demeyecek misin yani?". Jungkook keyifle kıkırdadı.
"Sen, benim seni reddettiğimi ne zaman gördün hmm? Sen iste, ömrümü yoluna sereyim.". Jungkook uzanıp bebeğinin saçlarını okşamış ve ipek tutamlarını kulağının arkasına sıkıştırıp usulca kenara çekilmiş ve yataktan kalkmıştı. Taehyung ise sorgularcasına başını kaldırıp kocasına bakmıştı. "Nereye?". Dedi Taehyung merakla.
Kocası ise yavaşça ona doğru eğilip, pembe dudakları sıkıca öpmüştü. "İşeyeceğim. Tuvalete gidiyorum hatunum.". Jungkook alayla konuştuğunda, Taehyung da kıkırdamış ve elinin ayası ile kocasının penisini okşayıp, gözlerinin içine bakarak fısıldamıştı.
"Ağzıma işemek ister misin?". Evet. Taehyung kocasına hâlâ hayır dedirtmeye çalışıyordu. Ancak, o da ne aq diye geçirdi içinden.
Çünkü Jungkook kemerini çözüyor ve sırıtarak bebeğine bakıyordu. Şaka bir yana Jungkook çok ciddiydi bu konuda. "Yaa! Gerçekten yapacak mısın kocişim yaa!?". Taehyung tatlı bir sitemle yakındığında, artık Jungkook da onunla alay etmeye başlamıştı.
"Bunu sen istemedin mi?". Jungkook usulca iç çamaşırının içinden penisini çıkarmış ve avuçları arasında tutmaya başlamıştı. "Ya Jungkook sok içine şunu yaa! Bir ağzıma sidiklemediğin kalmıştı onu da mı yapıcan?!". Jungkook keyifli bir kahkaha atmış ve penisini iç çamaşırının içine geri tıktığı gibi uzanıp Taehyung'unun alnını öpmüştü. Ancak güzelini öperken bile kıkırdamadan duramıyordu.
Taehyung cidden çok şapşaldı...
***
"Off of...". Taehyung, salonda kocasının dizlerine başını koymuş bir şekilde koltukta uzanıyordu. Jungkook'un ise şu an tek odağı televizyondaki diziydi. Öyle ki bebeği ondan ilgi istediği için durup durup iç çekiyor, ofluyordu. Bu sırada Jungkook bebeğine herhangi bir şey söylemeden usulca aşağı doğru eğilip kucağında yatan bebeğinin alnını öpmüştü. Ancak bu süreçte de gözlerini televizyondan ayırmamıştı bile.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mafia Husband | Taekook
FanfictionYer altının en tehlikeli, gaddar, birazcıkta(!) keko mafya lideri Jeon Jungkook. Ve onun, şımarık mı şımarık zarif ukesi, güzeller güzeli eşi Jeon Taehyung. FEMİNEN TAEHYUNG İÇERİR! YAŞ FARKI MEVCUTTUR RAHATSIZ OLAN OKUMASIN! SEMEKOOK UKETAE Başla...