Piros haj nekem, piros fej Máday-nak

201 7 0
                                    

Szeptember 5. Péntek


Az első hét vége. Így bele gondolva elég unalmas volt a hét. Eddig. Ma nagyon korán keltem meg bőven az ébresztő előtt. Konkrétan két egész órával az ébresztő előtt. És ez remekül jött. Gondoltam dobjuk fel a hangulatot. Meg a kedvemet főleg. És fessünk hajat. Szerencsére nem először jutott ez az eszemben mindenféle kimosható hajszínezőm van. Ami először a kezem ügyébe akadt az a piros volt. Az alapból sötét barna hajamon érdekes lesz. 

A fürdőbe menve be vizeztem a hajam egy kicsit. Majd rá raktam egy jó nagy adagot a színezőből. Tíz perc után ki mostam és megismételtem a folyamatot. Mikor kész voltam raktam néhány haj göndörítő ízét a hajamba és megszárítottam. A végeredmény szép lett. A hajam sötét vörös és göndör lett. Nagyon tetszett. 

Miután el pakoltam írtam Andrisnak és Robinak, hogy van-e kedvük együtt menni a suliba. 

Mi alatt pakoltam mind a két fiútól igenlő választ kaptam így miután a vöröske fejemhez illően egy piros-fekete kockás inget még fel kaptam a fekete ruhámra el is indultam. 

A ruha egyébként egy spagetti felső résszel és egy alig térd felé erő laza szoknya résszel rendelkezett. 

Nagy váltás a tegnapi szürke farmer és kopott zenekaros póló után. 

Csengettek így szaladtam is ajtót nyitni. 

- Ki ez a csini csaj? - kérdezte Andris mikor aznap először látott meg 

- Vagány a hajad Red - mondta a mellette álló Robi mire csak nevettem. Ekkor ballagott le a lépcsőn anya.

- Csinos vagy kicsim - mondta majd hozzá tette - nem lesz baj a hajad miatt?

- Dehogy - vontam vállat, de azért nem voltam benne egészen biztos hogy tényleg nem lesz. Ahogy be léptünk az iskola épülete ajtaján mindenki minket kezdett el nézni. Vagyis inkább engem.

- De dögös - szólt oda egy talán tizenegyedikes srác.

- PÓSA REBEKA! - ordított Máday torka szakadtából - AZONNAL AZ IGAZGATÓIBA!

És pont a legjobbkor alapon most jött be az ajtón a bátyám, Dave és Zsolti.

- PÓSA REBEKA! - ordított Rics mire mindenki meglepődve nézett rá. Talán én lepődtem meg a legjobban, sőt biztos. 

- Jól nézel ki Rebi drága - mondta Zsolti tele szájjal, Dave csak bólogatott aztán meg lefotózott. Hát ki hogy reagál. 

- Tényleg nagyon csinos Rebeka de - kezdett volna bele újra Máday de Zsolti közbe vágott

- Bizony Máday néni jól látja nagyon csinos ma Rebi - mondta majd át karolta a vállam 

- Igazgató helyettes asszony - kezdtem bele - a szoknyám alig egy centivel érhet a térdem felé. És a hajamban csak színező van két hét és nyoma sem marad - magyaráztam lazán az ig.helyettes szemébe nézve. 

- Most az egyszer - mutogatott fenyegetően a vonalzóval szinte mindenki döbbenten nézte a nőt.

Hát én is úgy vettem észre, hogy nem nagyon néz el semmit. 

De örültem, hogy nem gondolta nagy, ügynek. Rics egész nap nem szólt hozzám amit megint csak nem bántam azt viszont hogy minden szünetben, a büfében, sőt még a folyosón is mindenki oda szólt valamit a legtöbben egy ártatlan '' csinos vagy'' ''jó a hajad'' jól áll a piros '' vagy valami ilyesmi volt. De voltak magukat nagymenőnek képzelő srácok is akik viszont perverz megjegyzéseket tettek rám vagy épp füttyögetek.

Mindentől függetlenül azonnal jól éreztem magam sokat beszéltem Anddis és Robival, hihetetlen, hogy milyen jóban lettünk. 

Renivel és Virággal egy-két szünetben kint ültem a padon. Virág meg én rajzoltunk, Reni olvasott. Dave-el ma nem sokat beszéltünk. De Zsolti több vicces megjegyzést dobott hátra kis cetliken mikor a tanár nem figyelt. 

Reni kidekorálta a szekrényt, sőt ahogy Kinga is láttam. Minden lánynak tele van képekkel a szekrénye az osztályból csak nekem nem. Ezt majd még orvosolom.

RebDonde viven las historias. Descúbrelo ahora