Kıyafetlerin daha dikilmediğini sanıyordum fakat kağıda herkes bedenini yazıp verdikten 30 dakika sonra elbiselerimiz elimize ulaşmıştı sonra çok katı görünen bir kadın bizi kalacağımız odaya yönlendirdi, bir dakika ne? "KALACAĞIMIZ"
Telaşla telefonumdan Nilüfer ablayı arayıp olanları anlattım bunu yanında da telefonlarımız bile alınacakmış, burası ne ulan askeriye mi? Tüm kızlarla kıyafetlerimizi denedik aslında eğelencelilerdi sevmiştim onları :))).
Mertin asla beni tanımaması lazımdı perukla bile yüzüm tanınıyordu daha çok dikkat çekmeden peruğu çıkardım ve saçlarımı dağınık bir topuz yaptım yanıma aldığım kahverengi lenslerimi gözüme taktım ve yüzümü az olsa da değiştirmek için çok doğal duran ağır bir makyaj yaptım.
Bir orta yaşlı kadın yanımıza gelip
"Selam güzeller benim adim Neriman"
Sevimli görünen bir kadındı.
"Size ben yardım edeceğim"
Deyip onu takip etmemizi söyledi konağın aşağılarına doğru merdivenlerden iniyorduk.
Ve Neriman abla tek hamleyle bir kapıyı ittirdi ve ardından şok! Kocaman bir salon hazırlık yapıyorlardı.
"Kızlar yarın burada büyük bir parti ile proje sunulacak" dedi Neriman abla.
Evet şimdi sıçtık bu partiye normal olarak gidip Korhan beyin ofisinden delil almalıydım hizmetçi olarak gidersem kesin yoklayacaklardı.
★
Telefonu hala vermediğim için lavaboya gidip Nilüfer ablayı aradım,
"Nilüfer abla-.."
"Duydum evet, Güneşi göndereceğiz hizmetçi olarak sana sahte bir davetiye hazırladık"
"Tamamdır" diyip kapattım.
Güneş benim, tamamen aynım ikizim parmak izlerimiz gamzelerimiz ve benlerimiz dışında tamamen aynıyız ve onun gözü az daha açık yeşil.
⋆
Bu gün evlerimize gönderildik duyduğum üzere odalarımıza ses kaydetme cihazı yerleştireceklerdi ve gittiğimizde ise telefonlarımızı odalarımıza geçene kadar alacaklardı en azından bir süreliğineymiş o adamları bit aya kalmaz yakalatacağım.
Hızlıca duşa girip çıktım. Hemen dolabımdaki asılı en pahalı popüler bir koleksiyondan olan elbiseyi çıkardım.
Elbisemi giymiştim hemen takılarımı taktım yine en pahalıları yani koskoca Koray bey.Ve annemden yadigar mor yakutlu yüzüğümü de.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
05.05
Teen Fictionİş adamı gibi görünen kaçakçılık yapan bir mafyayı ele vermeye çalışan kişiler, ve bir sevgi.