Bölüm geç geldi kusura bakmayın lütfen
_____________________Kaan
________
Dudaklarımı yiyecek gibi öpüyordu nefes nefese kalmıştık belimden geçirdiği kolları daha da nefesimi keserken ilk ayrılan o oldu ."Duralım yoksa ben duramam " diye fısıldadı ama bunu demesiyle içimden bir şeyler koptu neden ?
Beni bıraksın istemiyordum
"İstemiyorum" diye mırıldandım kollarımı boynuna daha sıkı sardım iyice azıttım ha ne oluyor bedenime? sanki karşı koyamıyorum ."Canını yakarım Kaan " dedi nefesi dudağıma çarpıyordu hâlâ elleri belimde kalçam tezgahtaydı onun kucağında olup ileri geri hareket etmeyi hayal ettim .
Bana ne oluyor ? Ben ondan nefret ediyordum hani .
"Canımı mı yakarsın " diye sordum ne saçma soruydu bu , benden bağımsız sorulmuş bir soruydu bu etki neyin nesi ?
Size şöyle anlatayım vücudunuz ve aklınız sizden bağımsız karşınızdaki kişiye çekiliyor şu an o durumdayım .
Dudağının kenarı kıvrıldı ve ellerini yavaş yavaş yukarı çıkardı belimden geçen titreşimi hissettim .
Tek eli saçımda durdu ve sertçe tutup geriye çekti canım sert tutuşundan acımıştı
"Siktir " diye inledim ama acının yanında büyük bir zevk almıştım ki ilerisini düşününce çıldırıyordum .Bacaklarımı aralayıp bana iyice yaklaştı .
"Canını çok yakarım Kaan beni kışkırtma " diye fısıldadı dudağımı öpüp geri çekildi gözlerimi kapatıp derin nefes aldım öpmek istiyorum dudaklarını parçalamak istiyorum.Dudaklarına uzanmak istedim ama saçımdan çekip engelledi boşta olan eli boynuma gidip okşadı kıvranıyordum beni şurada yatırıp üstümde yerini alsaydı ne olurdu ?
Boynumu sıkmasıyla nefesim
kesilse de hiç gözlerimi ayırmadan gözlerine baktım , ağzım aralık derin nefesler alıyordum , bakışları dudaklarıma indi sonra boynuma ."Kaan sen fenasın " diye konuştu ikimizde nefes nefese kalmış birbirimize hiç tatmadığım duygularla bakıyorduk .
Yakasından tutup onu kendime daha çok çektim aşağısı da bende hiç iyi değildim .
"Bartu aramızdaki garip çekimi tek ben mi hissediyorum " dedim dilime hakim olamıyordum sarhoş gibiyimBu dediğime dudağının kenarı kıvrıldı yakışıklıydı .
Dudaklarımız her konuştuğumuzda temas ederken beni daha da delirtmek ister gibi küçük küçük öpüp geri çekiliyordu .
"Hayır Kaan aramızdaki çekimi yanımızda başkaları olsa onlarda hissederdi , bunu söyleyeceğimi düşünmezdim ama fazla uyumluyuz " dedi gözlerimin tam içine bakarken kollarım boynunda oynadı ensesindeki saçları okşadım.
"Birbirimizi sever miyiz yoksa
alışır mıyız? " dedim kendini bana bastırıyordu."İlerisi göstericek onu bilemem " dedi ben ağzımı açmadan dudaklarımızı tekrar birleştirdi elleri vücudumda dolanırken gözlerimi kapatıp onun öpücüklerine yetişmeye çalıştım .
______________________
Karan
____________
Beni bu halde tek bırakmışlardı şerefsizler haklılardı ama hepsinin işi vardı Asrın zaten ne yaptı bilmiyorum .Kolumda sargı boş boş televizyon izleyerek salonda oturuyordum.
Hayır yani sen nasıl bir sakarsında düşüp kolumu ezebildin? Şimdi çek çilesini , aldığım ilaçlar neyse ki biraz olsun ağrımı almıştı .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KONT (Gay)
Ficción Generalkırmızı gözler başımın dönmesine sebep olurken beni tutan soğuk ve sıkı kolları arasına yığılmıştım "benim güzel ruh eşim " dedi belimi yavaş yavaş severken "senden nefret ediyorum " dedim fısıldayarak "bende , ama birbirimize muhtacız ne sen be...