1.2

28 5 13
                                    

İlk gözüme çarpan sarı saçlardan sonra gözlerim gözlerine değdiği zaman onu da bir şok dalgasının sardığını hissetmiştim. Gözlerinden geçtiğini düşündüğüm ne sikim oluyor burda nidasını görünce hafifçe bir sırıttım ve sanki o görebilecekmiş gibi omuzlarımı yukarı kaldırarak bir bilmiyorum işareti yaptım.

Biz yeni şarkıya başlarken onun beni takmadan bara döndüğünü gördüğümde bende aynı şekilde gitarıma odaklandım ve sıradaki şarkıyı çalmaya koyuldum...

Sahnemiz biter bitmez kulise gitarımı bırakıp bar tarafına geçtim ve tüm akşam gözümün çarptığı sarı saçları aradım. Gözlerim onu bulduğunda yanına doğru yürüdüm ve sorar bir sesle, "Barkın?" dedim.

Kafasını çevirdiğinde, "Gerçekten senmişsin." dedi. Karşısında olduğuma göre tabiki bendim ama tek kelime etmedim. "Ne arıyorsun burda Barkın?"

"Arkadaşlarımla geldim Muhammet Ali. Bir sorun mu vardı?"

"Yok tabi de sen buraya yeni gelmedin mi, ne arkadaşından bahsediyorsun?"

"Seni ilgilendirdiğini sanmıyorum." diyip hafif bir gülümseme sundu bana. Haklıydı amına koyayım. Yine sustum kaldım. Gereksiz bir sinir oturmuştu vücuduma. "İyi." Dedim ve arkamı dönüp ondan uzaklaştım.

Normalde burdaki işim biter bitmez eşyalarımı toplar giderim. Ama bugün içimdeki bir dürtü beni durdurdu. Bara gidip bir kokteyl alıp herhangi bir yere oturdum.

Oturduğum yere yerleştiken sonra gözlerimle bütün mekanı taradım. Gözlerim yine sarı saçlarda durduğunda gözlerimi alamadan izlemeye devam ettim. Loş bir karanlığın hakim olduğu mekanda onun sarı saçları güneş ışığı gibi parlarken aksini yapmak zordu.

Etrafındaki insanlara baktım. Aşağı yukarı bizim yaşlarımızda ama daha önce hiç görmediğim insanlardı lakin Barkın'ın yüzündeki gülümsemeye bakılırsa baya yakın oldukları kesindi.

Dj'in biz indikten sonra açtığı yüksek sesli müzik yavaş yavaş durulup slow bir müziğe geçtiğinde yüzündeki ifadenin huzurlu bir şekle büründü, gözlerinin kapanıp şarkıya eşlik etmesini izledim.

Bir taraftan söylerken diğer taraftan hafif hafif sallandı bir süre. Elimdeki içeceğin bittiğini farkettiğimde yenilemek için bara yöneldim. Aynısından isteyip beklerken, şarkı bitmişti. Gözleri açılıp mekanda gezindi. Gözleri beni bulduğunda beni şöyle bir süzüp hafifçe sırıttı ve arkadaşına dönüp bir şeyler anlatmaya başladı.

İçimdeki sinirle yerime geri geçtiğimde gözlerimi ondan ayırmadım. Şarkı hafif tempolu bir dans müziğine geçmişti. Yanındaki çocuk onun elini tutup sahneye getirdiğinde her hareketini izlemeye devam ediyordum.

Arkama hafifçe yaslandım. Barkın normale göre uzun olan bedenini şarkıyla uyumlu olarak hareket ettirirken bir taraftan şarkıyı söylüyordu.

Gözlerimiz aynı gece tekrar kesiştiğinde gözlerime bakarak dans etmeye devam etti. İlk defa onu bu şekilde gördüğümü farkettim. Cesaretliydi ve göz temasımızı asla kesmiyordu. Yaptığı şeyle elimdeki içkiyi kafama dilerken. Çantamı koluma takıp gözlerimizi ayırdım. Koşarak çıktığın mekanın içinde ilk defa böyle hissettiğimi düşündüm. Buz gibi bir yerde terliyormuşum gibi.

SELAM KURBİS OLDUKLARIMMMM. NASILSINIZ?? Aslında bölüm atmak gibi bir düşüncem yoktu ama birini gördüm bir sürü yorum atmış 😭😭😭😭 kosarak bölüm yazdım. Umarım beğenirsiniz. (Aglıyom) 🫶🏻🫶🏻🫶🏻

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Aug 20 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

new student / bxbHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin