Kis bevezető

607 5 0
                                    

Sziasztok!
Madison Hussler vagyok 16 éves és egyke!
Szeretek egyke lenni bár azt kevésbé szeretem hogy nincsen apám...Vagyis valójában van de egy fasz!
Mikor anyukámmal elváltak én 9 éves voltam és eléggé megviselt de sokkal jobb nélküle minden! Anyukámat és engem is bántalmazott úgyhogy ez volt a fő ok amiért a "család" ketté szakadt...

A középsulit utálom túl sok a patkány, ezalatt Jaden Smith-et értem! Mivel nem igazán nyílok meg mások előtt azt hiszi kis visszahúzódó lány vagyok de legjobb barátnőm Sierra elég sokat tudna mesélni! ;)
Na ő miatta szeretem az iskolát!
Jadenről tudni kell hogy egy évvel felettem jár és olyan nagyra tartja magát mintha valami felettébb lény lenne az emberi fajnál és mindenki őt akarná ami valójában igaz hisz a lányokat megvette a tetkóival a matt fekete motorjával és a nagy gesztenye barna szemeivel, a csajok akik rohannak utána és minden nőiességüket eldobnák csak egy éjszakáért Jadennel sajnos az egóját növelik annak az így is túl nagy pofájú Jaden Smith-nek!
Szerencsémre engem megáldott az isten ésszel és nem tartozok ezek a lányok közé!

Szerencsére anyukám megtanította hogy sose szabad egyetlen egy férfi után se futni hisz ők jönnek mennek de az igazi az maradni fog!
Apropó anya és a férfiak mostanság elég sokat nincs itthon és folyamat a telóján lóg már már szem szúróan boldog tudom hogy pali van a dologba aminek nem mondom hogy hú de örülök de jó látni hogy anyukám végre boldog!
Tudom milyen ez hisz nekem is van egy barátom bár sajnos ő a világ másik felén lakik ezért nem túl sokat találkozunk...Minden percbe hiányzik de amikor csak tudunk beszélgetünk és hívásozunk!

Maradj távol tőlem Where stories live. Discover now