Avengers:Özgürlük Savaşı

150 11 9
                                    

Bu kitap bir Avengers
kitabıdır. Ama daha çok Steve ve Natasha'nın ilişkisi ve savaş sırasında yaşadıkları üzerinde durmaktadır. Ama tabii ki de Avengers ekibinin de bol bol bölümleri var (hatta belki de bazı New Avengers üyelerini de görebilirsiniz:)). İyi okumalar:)

Endgame den sonra bütün ekip dağılmış birbirlerini görmez olmuşlardı. Tam DÖRT YIL geçmişti o şeylerin üstünden. Ne kadar da hızlı geçmişti. Steve sonsuzluk taşlarını götürmek için gittiğinde yanında Natasha ile gelmişti. Ve son bir yıldır Natasha ile her ne kadar buruk da olsa mutlu bir yaşam sürüyordu. Bucky ve Sam psikolojik sorunları ve saçma sorgu gibi bir psikoloğa gitmekle uğraşıyorlardı. Wanda Vision ın kaybından sonra kendine yapay bir dünya yaratmış ve bir sürü problem çıkarmıştı. Peter ın kimliği açığa çıkmıştı. Strange ise Peter ve Wanda nın çıkardığı problemler ile uğraşıyordu. Bruce kendini bilime adamış, kimse onun nerede olduğunu bilmiyordu. Clint emekliye ayrılmış, arada bir Natasha ve Steve ile görüşüyordu. Thor un nerede olduğunu kimse bilmiyor Black Panther ise ölmüştü. Rhodes ise uzun bir süredir War Machine değildi. Kaptan Marvel ... Onu da kimse bilmiyordu. Yani bütün ekip paramparça ve sorunlarla uğraşıyordu. Yeniden bir araya gelebilecekleri akıllarından hile geçmiyordu. Ta ki Kaptan Marvel ın gelip Kree lerin savaş başlatacağını söyleyene kadar.

Avengers:Özgürlük Savaşı Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin