Ö Z E L / B Ö L Ü M (+18)

2.5K 22 3
                                    

Sleaam sleaam sleaam

Multi media ; Cemre'nin düğününden Güneş.
(Bulut ise klasik takım giydi.)

C E M R E' N İ N
D Ü Ğ Ü N Ü

Gözlerimi yavaşça açtığımda Bulut'un belime sarılan kollarından bunalıp hızlıca yatakta doğruldum, çok sıcaklamıştım. Hızlıca cama doğru gidip perdeyi açtım, içeri giren rüzgarla biraz daha kendime gelmiştim.

Bugün Cemre'nin düğünü vardı. Gözlerim komidinin üzerinde duran saate gittiğinde 15.43! Gözlerim hızlıca açılırken Bulut'un yanına gidip "bulut!! Geç kaldık yaa!" Diyip hızlıca onu sarsmaya başladım.

Bulut ani bir hareketle kalkınca yüzünde ki o sersemlemiş hali görmemle kahkaha atmam bir oldu! "Bulut iyi misin aşkım!" Diyip gülmeye devam ettiğimde bulut gözlerini ovalayıp geri yatağa yattı, "Güneş beni rahatsız etme hayatım ha hadi." Diyip iyice yorganın içine girdi.

Göz devirip dolabıma astığım siyah kot eteğim ve siyah açık bluzumu (?) elime aldım. Hızlıca üzerimi çıkartıp Bulut'a arkamı döndüm ve sütyenimi de çıkarttım.

Üstüm sütyen giymeye uygun olmadığından şeffaf sütyen de giymemiştim. Hızlıca elim sırtıma gittiğinde arkada ki ipleri bağlamaya çalıştım. Sıra boynuma geldiğinde boynumda hissettiğim nefesle hızlıca arkamı döndüğümde Bulut'u dibimde görmemle derin bir nefes aldım.

"Niye sessizce geliyosun?" Diyerek tekrar ellerim boynuma gitti. İpi yavaşça düğümlemeye çalışırken Bulut hızlıca boynumu kavradı ve ipi bağladı. Boynumla teması bile beni bu kadar yükseltmişken iyice kendimi kaptırmadan kot eteğimi aldım ve odamda ki banyoya doğru yürümeye başladım.

"Nereye?" Diye sordu. Gülerek "eteğimi giyeceğim." Diyerek hızlıca banyoya girdim ve kapıyı kilitledim. "Bu evde sapık muamelesi görüyorum!" Dedi ve tekrar yatak sesi duydum, büyük ihtimalle kendini yatağa bırakmıştı.

Hızlıca altımda ki şortu çıkartıp grimsi siyah kot eteğimi giyindim. Gene Bulut'u delirtecek derecede güzel olmuştum, kahretsin süperim! Tekrar odaya girdiğimde Bulut basını kaldırıp beni baştan aşağı süzdü.

"Sabır" diyerek tekrar başını yastığa koyduğunda hızlıca kendimi diğer banyoya attım. Düzleştiricimi fişe takıp saçlarımı düzleştirmeye başladım, perçemlerime de şekil verip hızlıca makyaj kısmına geçtim. Saat çoktan 16.03 olmuştu.

"Güneşş eve geçiyorum!" Bulut'un sesiyle hızlıca basımı kaldırdım ve konuşmaya başladım "Güneş kim?" Diye seslendim gülerek " aşkım eve geçiyorum." Dedi. Sanki görebilecekmiş gibi basımı sallayıp "tamaam" diye seslendim. Kapı sesi duyulduğunda makyajıma geri döndüm.

Göz altlarımı ve göz kapağımı kapatıp hızlıca hafif bir siyah far geçtim, burnuma kontür yapıp, yanaklarıma şeftali tonu bir allık sürdüm, maskaramı da sürdüğümde sıra dudaklarıma gelmişti.

İlk önce mat turuncu bir ruj sürdüm, hayır iğrenç durmuştu. Bu şekil 3-4 ruj deneyip silmiştim, özel bir gün ya hiçbir ruju beğenmem şimdi diye geçirdim içimden.
Gözüme kırmızı Chanel rujum gözüktüğünde hızlıca elime alıp sürmeye başladım. İçime sinmese de aralarında en güzel duranın bu olduğuna karar verdim.

Odama tekrar vardığımda siyah ojemi, pamuğu ve asetonu alıp salona doğru adımladım. Oje işini niye en sonra bırakırsın ki? Hızlıca parmağımda ki mavi ojeleri silip siyahını düzgün bir şekilde sürdüm.

3-4 dakika kurumasını bekledikten sonra tekrar odama gidip Pandora bilekliğimi (Bulut ile yaptırdığım Pandora bilekliğimi) taktım. Parfümlerimin yanına gidip "Chanel- Şans" parfümümü sıktığımda tamamen hazırdım.

Batının güneşi | yarı texting +18 (DÜZENLENİYOR!)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin