5

50 6 7
                                    

Συνέβη κάτι πολύ περίεργο. Η Έλλη καθόταν στον μπλέ καναπέ και κοιτούσε σαν χάνος, τους γονείς της να παινευουν τον Νάσο και να γελάνε με τα αστεία του. Χαχαχα από εδώ, χαχαχα από εκεί. Χαχαχα ο ένας, χαχαχα ο άλλος.

Η μητέρα της που στην αρχή τον είδε με κακό μάτι, μόλις έμαθε ότι τον λένε Νάσο -σαν τον αδερφό της Έλλη που τώρα μένει μόνιμα στην Θεσσαλονίκη-, άλλαξε αμέσως στάση απέναντι του. Τον ρωτούσε για τους γονείς του, αν έχει αδέρφια, τι σκέφτεται να σπουδάσει και του πρόσφερε και γλυκό!

Ο πατέρας της  όταν τον είδε να μπαίνει μέσα στο σαλόνι, γουρλωσε τα μάτια του και τον κοιτούσε σαν Τούρκος έτοιμος να σφάξει Έλληνα. Όταν όμως έμαθε ότι ο Νάσος θέλει να γίνει λογιστής σαν εκείνον, αμέσως τον συμπάθησε και άρχισε να τον συμβουλεύει για τη δουλειά αυτή.

Είχαν ξεχάσει τελείως την παρουσία της Έλλη, η οποία ακόμη δεν μπορούσε να επεξεργαστεί το τι γινόταν μέσα στο σπίτι της νυχτιατικα!

Γιατί τον συμπαθουσαν τόσο πολύ;

Μέχρι και το κεφάλι του χάιδεψαν όταν τον είδαν να χλαπακιαζει το γλυκό που έφτιαξε η μητέρα της.

- Σαρεσει πασα μου; Άμα θες σου δίνω και την συνταγή.

- Να την δώσετε ναι! Αν και η μαμά μου δεν φτιάχνει γλυκά.

- Να το φτιάξουμε μαζί τοτε! Αναφώνησε χαρούμενη η μητέρα της. Η Έλλη ξέρει πως.  Είναι το μοναδικό πράγμα που ξέρει να φτιάχνει καλά για την ακρίβεια.

Ο Νάσος έσκασε στα γέλια με το σχόλιο και κοίταξε την Έλλη με ένα χαμόγελο ως τα αφτιά. 

- Λοιπόν Έλλη τι λες θα με βοηθήσεις;

- Όχι

- Ωραία θα κανονίσουμε το πότε  θα έρθεις σπίτι μου, αργότερα.

- Είπα όχι

- Εγώ άκουσα ναι

- Θες να το πω πιο δυνατά;

- Όχι δεν χρειάζεται, σε άκουσα μια χαρά και την πρώτη φορά.

- Έλλη μην είσαι τόσο απότομη. Ο Νάσος είναι πολύ γλυκο παιδί.

- Ναι μην το βλέπεται που το παίζει σιγανό ποταμάκι. Προσποιείται!

- Πόλυ καχύποπτη δεν νομίζεις ότι είσαι; ρωτά ο Νάσος που το διασκεδάζει.

- Νάσο δεν πας σπίτι σου;

- Δεν θα μου δείξεις το δωμάτιο σου; 

- Όχι είναι αχουρι!

- Σιγά και το δικό μου. Σε καθημερινή βάση.Πάμε λοιπόν! Φώναξε χαρούμενος ο Νάσος και σηκώθηκε από τον καναπέ.

Somebody To YouDonde viven las historias. Descúbrelo ahora