Yeni kurgu geldi oda ebgas kurgusu okumanızı isterimm🐢
Oy vermeyi unutmayınn..
Vargas'dan
Saliha şu sıralar sinrimi aşırı derecede bozuyordu sürekli Ebrar'dan beni uzaklaştırma çabaları Ebrar'a yakın davranmalar falan.Bu kıza haddini bildirmek lazımdı yoksa ne akıllanacak nede Ebrar'ımın peşini bırakacaktı..
Şuanda görüp görülecek en saçma 3'lü olarak salonda oturuyorduk.Saliha sürekli birşeyler soruyor Ebrar'da cevaplarını veriyordu.
Vücudumun yandığını hissettiğimde rahatsızlıkla kıpırdanmaya başladım.Ebrar farketmiş olacakki 'iyi misin'diye sordu.
Karnıma giren bir anlık ağrıyla konuşamıyor hale gelmiştim.Ebrar telaşla ayağı kalktı ve benim kolumdan tutarak kaldırdı.Hastaneye gidiyoruz dedi ama ben istemedim çünkü hastanelerden çocukluğumdan beri nefret ederdim.
Çünkü neredeyse tüm hayatım orda bitmişti ve şuan hayatımın tekrar orda bitmesini istemiyordum..
Vargas:gerçekten iyiyim gitmeyelim ilaç içerim
Ebrar:ama varg-
Vargas:aması yok
Biraz daha ısrar ettikten sonra Ebrar zorunlu olarak kabul etti ve mutfağa ilaç getirmek için gitti..Saliha resmen öldürmek istercesine bana baktı ve konuştu..
Saliha:bilerek yapıyorsun dimi
Vargas:ne diyorsun sen
Saliha:boşuna uğraşma onun için sadece takım arkadaşısın
Bu dediğine sırıttım.. sadece takım arkadaşımı?
Vargas:herşeyden o kadar emin olma derim takım arkadaşım:)
Arkadaşım kelimesini bastırarak söylemiştim.
Bu bir savaştı Ebrar'ı seviyordu gerçi benim sevgimin yanında ne durabilir nede geçebilirdi ve aynı zamanda çok geç kalmıştı çünkü onun düşünemiyeceği şeyleri yaşamıştık Ebrar'la ama o bunu bilmiyordu..
Ebrar geleli bir süre olmuştu Saliha sürekli ona bakıyordu.Ben ise Saliha'ya öldürecek gibi bakıyordum Ebrar bana döndü büyük ve geniş bir gülümseme sundum önüne dönmüştü.
Saat ilerledikçe dahada uykumuz geliyordu.Ebrar uykuyla konuştu
Ebrar:artık yatalım mı
Saliha:olur de ben nerde yatıcam
Ebrar:misafir odası var yukarda orda kalabilirsin
Saliha:teşekkürler de Vargas?
Ebrar:Vargas diğer odada kalıyor
Saliha:anladım iyi geceler
Vargas:sanada sanada
Yukarı çıktık Saliha kalacağı odaya giderken bende başka odaya giriyormuş gibi yapıp Ebrar'ın odasına girdim ikinizinde çok uykusu vardı Ebrar yatağı uzmanca hemen yanına uzandım ve sarıldım uyuyorduk..
Gözümü kapı gicirtisiyla açtım karanlıktı ama koridorda yanan ışıkla kimin geldiğini görmüştüm Saliha'ydı.
Aklı sıra Ebrar'la yattım muamelesi mi yapacaktı gerçekten çok aptaldı.
Beni görünce gözlerinin dolduğunu hissetmiştim pekte takmadım..
Ben ne ara bu kadar acımasız olmuştum?
Ama tek bildiğim şey şuydu herşeyim için ruhumu ortaya koyardım ve benim herşeyim oydu onu kaybetmem kaybedemezdim onsuz olmak kalpsiz yaşamak gibiydi..
Saliha odadan çıkmıştı bu kız bu evde olduğu sürece her türlü Ebrar'a yanasicakti ama tabiki ben buna ne izin vericektim nede göz yumacaktım Saliha odaya girip tüm ışıkları kapatınca telefonumu elime aldım saat 6:30 du kulaklığımıda elime alarak yatakta dikleştim.
Şarkımı açtım ve gözlerimi kapatarak şarkıyı dinlemeye başladım..
Muhtemel aşk icin
Aştım bendimi
Yolculuk nereye?
Dinlemeden kendimiAh
Muhtemelen aşkBir anda çocuk oldum
Saklandı kederlerim
Yumdum gözlerimi
Sana açtım kendimiAh
Muhtemelen aşkOf
Muhtemel aşk için
Virane oldum
Bir anı aşk ömrüme
Divane olduMuhtemel aşk için
Virane oldum, aman aman
Bir anı aşk ömrüme
Divane olduAh
Muhtemelen aşkHiç canım acımadan
Âşık oldum sandım
Dikenlerin üstünde
Bir tebessüm yüzümdeAh
Muhtemelen aşkYaklaşık 1 saat sonra gözümü açıp etrafa baktım ve bana bakan mükemmel iki çift gözle karşılaştım bu tabikide Ebrar'a aitti bana yaklaştı yaklaştı ve dudağıma sert bir öpücük kondurdu ah beni öldürüyordu
__________----------------________----------------_________
Oy vermeyi unutmayınnn🐢
Sizi seviyorummmm🐢❤️🔥
Yazım yanlışı varsa kusura bakmayın hızlı yazıyorumdaaa 🐢🕸️