/Kari szemszöge/
Bruno körül nézett szemeivel majd rám. Aztán a kezemben lévő kutyulira. Nem tudom ti, hogy vagytok vele, de én szeretek picit fiúsabb lenni. Gyoesan felmentem át öltözni és rájöttem, hogy kemény 1 hétig most nem lesz suli. Hállel újaaaa!!!!
Már csak azért ezt vettem fel, hogy húzam Bruno agyát. Le szaladtam és egy bájos mosolyal alé ugrottam.
-Ne máááááár! Nincs esetleg még egyed?-Kérdezte meg nevetve mire migint felfutottam és lehoztam a másikat is.-Miért van neked kettő?
-Igazábol azért mert volt egy alapból aztán elmentünk meccsére és aláírta nekem a sajátját. Az van most rajtam.-Mutattam meg a hátamon díszelgő aláírást.
-Te aztán tényleg szereted a focit!-Jelentette ki és felvette pólójára az én pólóm. Mivel bőruhákat szeretem ezért tökéletes volt neki.-Csinálunk képet és kirakjuk instára!-Jelentette ki.-Hozd a kutyát!-Mondta mire felvettem Neymar-t. Gyorsan fotózkodtunk és elkeztünk nézni egy filmet.
Mikor végignéztük Bruno vissza adta a pólót és mikor indulni akart bekapcsolta telefonját, mivel kikapcsolta, hogy senki ne zaklassa. Azzzal am lendülettel, ahogy bekapcsolta a wifit csippanások hadát halgattuk végi. A képpel kapcsoladban volt az összes értesítés. Megnézte miközben engem is odarángatott.
Kommentek:
maricspeti: Miről maradtam le?
milo_valmar: DIK szerti a focit?
manuelsingx: Az aláírást honnan szerezted?
Ja igen azt is lefotózta
spacc.official: Tesóóó és pont nekem nem mondtad el?
Lak.Kiraaa: Kurva
brunopeto válaszolt Lak.Kiraaa számára:
brunopeto: Vagy te! És amúgy is lelehet szálni róla!Kari.vok:Azért az, hogy minden is Neymar-os még a kutyu neve is az... xddd
Dariii:A gerlepár
Bogcsi: Nekem miért nem szereztél autógrammot?
stb. utálok, imádók
-Hallod!-Néztem ördögien a pasira.
-Na?-Nézett rám
-Basszuk fel Kira agyát.-Mondtam még ördögibb mosolyal mint eddig.
-Okééé, de, hogy?-Kérdezett rá.
-Most kb. egy hétig nem lesz suli. Minden nap rakjunk ki mind ketten fejenként képet a másikkal.-Mondtam és elkeztem közelebb menni hozzá.
-Kezdesz feloldódni.-Mondta ugyan olyan mosolyal mint én.
-Tudom.-Mondtam, majd nyomtam egy puszit pofijára felkaptam Neymart és kikísértük.
Hehe kissé hosszabb lett a megszokottnál de most van ihkeltem xddd Majd lessz még ma egy rész szerintem csak kicsit késöbb!
DU LIEST GERADE
Konfetti Bomba (Pető Bruno ff.)/BEFEJEZETT/
FanfictionKari egy eléggé vissza húzódó lány. Csak egy barátja van meg egy nővére akire ugyan úgy barátként is tekint. Jelenleg 19 éve sde hamarosan be tölti a 20-at. Az egyetemen az egyetemen 4-es 5-ös. Két barátosnéja mindig ki talál valami hülyeséget, hogy...