Nesrin

6.5K 12 1
                                    

Kuzenim Nesrin ile aynı yaştayız. Beraber oyunlar oynayıp vakitler geçirerek büyüdük hep. 10 sınıfa gidiyorduk. Bir gün bizim evdeydik. Çorap giymemişti. Ayakları çıplaktı ve beyaz oje sürmüştü. Ayakları şimdiye kadar hiç dikkatimi çekmemişti. Oje sürdüğünden dolayı sanırım dikkatimi çekti. Arada bir ayaklarına bakıyordum gözlerimi alamıyordum. Koltuğun bir ucunda o diğer ucunda ben oturuyordum. Ayaklarımla onu itmeye başladım. Bilerek takılıyordum ona ve bunu bir oyuna dönüştürmeye çalışıyordum. Sonrasında o da beni itmeye başladı. Kokla diyerek ayaklarımı yüzüne doğru getiriyordum. Sonrasında o da aynı şekilde bunu yapıyordu. O koltuğun bir kenarına uzanmış ben diğer kenarına uzanmış birbirimize ayaklarımızı koklatmaya çalışıyorduk. Aslında ben buna uğraşmıyordum. Sadece uğraşıyormuş gibi yapıyordum. Genellikle üstün taraf o oluyordu. Dakikalarca yorulana kadar buna devam ettik. Ayaklarını yüzüme burnuma tutarak koklatıyordu ben bilerek istemiyormuş gibi yapıyordum ama aslında tadını çıkarıyordum... Bir süre geçti Nesrine dedim ki gel bir oyun oynayalım. Bir tane uygulama indirdim bilgi yarışması gibi. Kim daha çok soru bilirse o kazanıyor. Ve kaybeden de kazananın ayaklarını 5 dakika boyunca koklayacak ve öpecek dedim. Ve o da kabul etti. Oyunu oynamaya başladık ben arada soruları biliyordum arada bilmiyordum. Ve bilerek oyunu kaybettim. Sonra hırs yapmış gibi davranarak tamam bunu sen kazandın 5 dakikalık bir tane daha yapalım dedim. Yine oynadık ve yine kaybettim. 10 dakika boyunca Nesrinin ayaklarını koklayacaktım. O kaybettim sanıyordu ama aslında ben kazanmıştım :D Her şey planladığım gibi gitti. Nesrine dedim ki koltuğa geç uzan. Sonrasında ben vantilatörü aldım ve ona vuracak şekilde ayarladım. O koltuğa uzandı. Ben ise yere çöktüm ayaklarının dibine. Koklamaya başladım. Bir iki dakika geçti ve bir anda odaya anneannem girdi. Hemen toparlandım neyse ki anlamadı. Sonrasında diğer odaya geçtik. Bu sefer o koltuğa oturdu ben ise koltuğun altına girdim. Sadece kafam dışardaydı. Ayaklarını uzattı ve başla dedi. Ben istemsiz gibi koklamaya başladım. Tüm ayağını burnumda gezdiriyordu. Parmak aralarını getirdi burnuma "burayı da kokla" dedi. Sonrasında "en çok neresi kokuyor" dedi. "Parmak araları" dedim ve "o zaman orayı kokla" dedi. Bir kaç dakika böyle devam etti. Bana bir şey dedi ama ben kendimi kaptırdığım için duymadım. "Cevap versene" diyince kendime geldim. Sonrasında "öpmeye başla" dedi. İstemsizce öpüyormuş gibi yapıyordum. Dudak uçlarımla öpüyordum. Sonrasında "adam akıllı öp" dedi. Ben de bunu duymak istiyordum. Tüm dudaklarımı yapıştırarak öpmeye başladım. Arada hafiften dilimi de değdiriyordum ama belli olmayacak şekilde. Sonrasında "hem öp hem de koklamaya devam et" dedi. Ben de dediği gibi yaptım. Sonrasında ise kurduğumuz telefon alarmı çaldı. 10 dakika o kadar hızlı geçmişti ki. Bana 2 dakika olmuş gibi gelmişti... Sonrasında ayağa kalktım dudağımı sildim elimle ve yüzümü ekşittim. İğrençti tarzında bir şey dedim. Koklama ve öpmek tamamdı. Şansımı zorlamak istedim. "Bunları yaptık bir de yalama maddesi koysaydık düşünsene" dedim bi yokladım yüz ifadesinden istemediğini anladım sonrasında "iğrenç olurdu" falan dedim. Ben bi gidip dudaklarımı yıkayayım dedim ve içeri gittim....

Başka bir olaya gelirsek. Bir gün bizim evdeyiz yine. Nesrin masaya geçmiş oturuyordu. Yine ayakları çıplaktı ve ilgimi çekmişti. Onun oturduğu tarafın ilerisine bir şey düşürdüm bilerek. Oraya uzanmanın tek yolu masanın altından gitmekti. Çünkü masa köşedeydi. Duvarlar vardı kenarlarında. Nesrine versene onu dedim. Yok dedi. Ben de masanın altına eğildim ilerlemeye çalışıyordum. Ayaklarının yanından geçiyordum. Ayakları ile gitmemi engelliyordu. Sonrasında onun hafif bir itişiyle ben de bilerek kendimi yere attım. Tamamen sırt üstü yerde yatıyordum. O ise sandalyede oturuyordu ve ayakları ile vücüduma baskı uyguluyordu. Ben kalkmaya çalışıyormuş gibi yapıyordum. O ise daha da bastırıyordu. Ve gülüyordu.. Bir süre böyle devam etti ve sonrasında geçmeme izin verdi...

Başka bir olaya gelirsek bir gün Nesrinle beraber dışarda oyun oynadık. Sonra eve geldik. Ayaklarımız pis olduğu için banyoya girdik ayaklarımızı yıkamaya. Önce ben yıkayacağım diye bir yarışa girdik. O ayaklarını sabunladı. Ben de sabunladım ve yıkıyordum bir yandan. Sonra elimle onun sabunladığı ayağını ovuşturdum. Sabunu itiyormuş gibi yapıyordum. Hayır dur önce ben yıkayacağım gibi şeyler söylüyordum. Aslında ayağını ovuşturup yıkıyormuş gibi bir durum oluşmuştu. Sonrasında o da bunun farkına vardı. E ayağımı sen yıkıyorsun diyip güldü. Ben de bıraktım hemen...

Nesrin ile yaşadığım şeyler bu kadardı. Başka kişilerle yaşadığım olaylara profilden bakabilirsiniz..

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Sep 18, 2023 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Gerçek Olay 2Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin