Bölüm -16

22.9K 1.7K 1.5K
                                    

Hyunjin sabah uyandı.

"Felix, uyandın mı?"

Felix'den cevap alamayınca gözünü açtı ve odaya bakındı. Felix'i görememişti.

Koltuktan kalktığı zaman dün akşam Felix'in uyduğu yere bırakılan bir kağıdı fark etti.

İçini dev bir korku kapladı. Kağıdı almaya eli uzanmıyordu.

"Hassiktir yapmadım de Felix yapmadım de yalvarırım yapmadım de."

Titreyen elini kağıda uzattı ve katlanmış kağıdı eline aldı. Kağıdın hafif ıslak olduğunu fark etti. Yazarken ağlamış olmalıydı.

Ellerinin titremesi arttı ve kağıdı açtı yavaşça. Sanki ne kadar yavaş açarsa ölümü o kadar gecikecek gibiydi.

"Merhaba sevgilim. Bu zorbasına aşık olan ve ne kadar çabalarsa çabalasın nefreti aşkından daha ağır basan bir gencin intihar mektubudur. Hayır bu mektupta seni suçlamayacağım. Ölmemin sebebi sen değildin sevgilim. Artık beni sevdiğini biliyorum. Bunu dün kazıdığım çillerimden beni tek tek ağlayarak öptüğün zaman anladım. Evet o zaman da uyanıktım. İntihar etmek için ağzından bir kere de olsa beni sevdiğini duymayı bekliyordum. Ve sen sonunda onu söyledin. Beni sevdiğini söyledin. Benim ölüm emirimi verdin ve bu hayatımda aldığım en güzel komuttu. Zaten dudaklarının arasından beni sevdiğini duyduğum anda ben milyonlarca kez tekrar öldüm. İntihar etmeden önce mesajlaşmalarımızı okudum. O kadar büyük bir nefretten bu kadar saf ve pişmanlık dolu bir aşka nasıl da gelmişiz gerçekten. Çok imkansız geliyordu ama oldu işte. Sen beni tüm kusurlarımla kabullendin, o nefret ettiğin çillerimden öptün, iğrenç dediğin gülümsememe karşılık verdin, çocuksu dediğin tavırlarıma "bebeğim" diyerek karşılık verdin. Belki düşününce bunlar çok küçük şeylerdi ama benim için herşey demekti. Madem beni sevdiğini kabullendin neden mi intihar ettim? Çünkü ne olursa olsun biz imkansızdık sevgilim. Seni suçlamayacağımı söylemiştim ama senin bana yaptığın onca şeyden sonra asla aşkım nefretimin önüne geçemezdi. Asla kabullenemezdim ben seninle olmayı. Kendime bu kadar büyük bir ihaneti yapamazdım. Celladımın kollarında huzur bulmayı inan denedim, hatta bazen kollarında mutlu olduğum kişinin sen olmadığını düşünmeye ve bunu gururuma yedirmeye çalıştım. İnan olmadı. Ben istesem de seninle birlikte olmayı başaramazdım. Ben yaşattıklarından dolayı oluşan travmalarım, sende yaşattıklarının sonucu vicdan azabın yüzünden zaten ikimizin de kalbi buna izin vermezdi. Ama ayrı da olamazdık. Bağlıydık birbirimize. En içten hemde. Bende sorunu kökten halletmeye karar verdim. Artık pişmalıklar ve travmalar olmadan sonsuza kadar birlikte olabiliriz sevgilim. Hem bakarsın başka bir evrende bana anlattığın hikayedeki gibi bir hayatımız vardır. Normal iki insan gibi tanışmışızdır. Belki başka bir evrende bizim de hikayemiz hak ettiği mutlu sona kavuşmuştur. Lütfen arkamdan yas tutma ve mutlu ol. Üzmediğin ve seni üzmeyen birisiyle çok mutlu ol. Benim için gerçekten olabileceğin birisiyle çok mutlu ol sevgilim. Seni seviyorum. Seni çok seviyorum. Bana hayatımın en unutulmaz aşkını ve nefretini yaşattığın için, her konuda ilkim olduğun için ve diğer iyi kötü her şey için çok teşekkür ederim. Bunun ilk ve son olmasını istedim. İlkim ve sonum olmanı istedim. Ben senin aşkınla öldüm, sen benim nefretimle yaşa"

Özür dilerim 🥲

Ağlıyorum şuan 🥹

Yazdığım en kötü sahneydi çok kötü oldum of

Neyse final değil durun bir bölüm daha var

Acıdı mı? | HYUNLİXHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin