1

1K 42 14
                                    

Lisa'dan

Biyoloji dersinde hocanın girmesini bekliyorduk tam Rosé'ye bir şey söyleyecekken Bayan Kim vücut hatlarını belli eden kırmızı bir takımla sınıfa girdi. Kalbimin hızlanmasına engel olamadım vücudumun reaksiyonlara girmeye başlamış gibi hissediyordum. Bayan Kim üstümde böyle etkiler bırakıyordu. Dolgun göğüsleri ve ince beliyle tam benim tipimdi. Öğretmenim hakkında böyle düşünmemek için çok geç kalmıştım sanırım.

Okula yeni gelmişti Bayan Kim ama çoktan etkilenmiştim, büyüleniyordum.
Derslerinde sürekli bana bakarak gerçekten çok yardımcı oluyordu.

Bakışarak geçmişti bütün ders. Gözlerinden dudaklarina kayiyordu gözlerim, yüzümün kızarmaya başladığını anladığımda gözlerimi kitaba çevirdim.

Zar zor geçen zamanın ardından matematik dersi için tenefüs zili çalmıştı
Rosé'ye döndüm gülümseyerek bana bakıyordu;

"gözlerinle yedin lan kadını" dedi yanıma gelerek

"kapa çeneni Rosé olmadı öyle bir şey"

"hıı tabii tabii hıı"

"çocuk musun sen ne bu hareketler"

"zil çaldı kapa çeneni"

"bu tenefüsler 2 dakika mı bu ne ya"

Bu saçma konuşmadan sonra yerlerimize oturup matematik hocasının gelmesini bekledik. Gelen matematik hocasının oturun emriyle yerime oturup kitap ve defterimi çıkarmaya başladım.
Hoca dersi anlatmaya başlamıştı yaklaşık 15 dakika sonra kapı çaldı ve bir öğrenci geldi;

"Lalisa Manoban burada mı?"

Hocanın gözleri beni ararken konuştu.

"evet burada ne vardı?"

"Bayan Kim Lisa'yı yanına çağırıyor"

Sınıfa gelen öğrenciyle sınıftan çıkarken.

"nerede bekliyor Bayan Kim"

"resim odasında önemli bir sey mi ne söyliyecekmiş"

İçimden beni neden çağırdığını anlamdırmaya çalışarak resim odasına doğru yürümeye başladım kapıyı çalıp içeriye girdiğim anda sırtım kapıya yaslandı, benden kısa olan Bayan kim ve kapı arasında kalmıştım. Sık olan nefeslerimiz birbirine çarparken kalbim yerinden çıkacak gibiydi. Sızlayan dudaklarım dudaklarını bir mıknatıs gibi çekiyordu adeta.

Açlıkla dudaklarıma kapandığını hissetmiştim. Masalar ve sandalyeler olan sınıfta bizim öpüşme seslerimiz yankılanıyordu. Öğretmenimle okulda bunları yaşamam yanlıştı.

"Bayan Kim okuldayız"

"sınıfta beni süzerken hiç öyle demiyordun manoban"

Zaten kızarık olan yüzüm duyduğum şeylerle daha da çok kızarmaya başladı.
Alt tarafımda ki şey çoktan harekete geçmişti bile. Bayan Kim bir penisimin olduğunu bilmiyordu öğrense ona sorun olur mu bende onu bilmiyordum. Dudağımın ısırılmasıyla düşüncelerimden sıyrılmıştım.

"Bayan Kim durun lütfen."

Bacağıyla kasığıma baskı yaparken durdu.

"Biliyorum lisa bir penisin var, anlayamayacak kadar kör değilim"

nefeslerimiz birbirine çarparken;

"Okuldayız, gitmem gereken bir dersim var uzun bir süre gitmezsem yanlış anlaşılabiliriz ve bu ikimiz içinde iyi olmayabilir."

"Haklısın Manoban git dersine."

Tam gidecekken bana seslendi şişmiş dudaklarımdaki dağılmış rujunu sildi ve burnuma küçük bir öpücük kondurdu.

Biraz da olsa rahatlamış vücudum yeniden kasılmaya başlarken ellerim önümde resim odasından çıkmıştım.

Sınıfa girdiğim anda bana merakla bakan bir çift gözle karşılaştım, meraklı gözler artarken yerime oturdum.

Zil çaldığı anda yanıma koşarak gelen Rosé beni soru yağmurunun arasında bıraktı.


Ms. Kim (jenlisa g!p)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin