Tetőfok!

521 6 1
                                    

-Te?-néztem rá a fiúra.
-Te??-ráncolta össze szemöldökét.
-Jaj ismeritek már egymást?-örvendett anyám.
-Igen sajnos!-mondtam elnyelve az utolsó szót.-Jónapot elnézést hogy nem mutatkoztam be csak eléggé meglepett hogy a maga fia Jaden Smith!-fogtam kezet Joshal.
-Ti egy iskolába jártok igaz?-mosolygott rám a férfi mire siralmasan bólintottam egyet.
-Üljünk asztalhoz!-mondta anyu majd vacsorázni indultunk.
Én még mindig teljes sokkba voltam és egy falat se ment le a torkomon...
A mai nap után azthiszem már nem lehet rosszabb!!!!
A kínos eset után kiderül hogy anyám nagy szerelme Jaden apja? Ez egyszerűen egy rémálom!!!!
-Tudjátok már nagyon rég óta egymásra találtunk Joshal de nem akartunk elhamarkodni semmit!-kezdett bele anyám és itt már valahogy éreztem hogy ennek semmiképp se lehet jó vége...-Hogy a szerelmünket új szintre emeljük úgy döntöttünk hogy összeházasodunk!
Igen és itt már éreztem hogy az a kis falat kaja is ami lement a torkomon vissza szeretne nagyon jönni!
Hogy mivan????? Ennek most fussunk neki mégegyszer!
-Tessék???-akadtam ki.
-Hogy mivan?-akadt ki a fiú.
-Jaden a hétvégén ide költözünk!-jelentette ki az apja mire azthittem elájulok!
-És ebbe nekünk bele szólásunk sem lehet?
-Kicsim kérlek ne csináld ezt, barátkozz meg a mostoha testvéreddel hidd el jó lesz!!-mondta anyám nyájasan.
-Én ezt így nembirom felfogni!-jelentettem ki.
-Felmennétek a szobába egy kicsit gyerekek?-kérte Josh mire felpattantam az asztaltól és a szobámba vettem az irányt de sajnos nem egyedül...

Leültem az ágyam szélére és lefagyva meredtem magam elé egyszerűen nem tudtam hinni a fülemnek és a szememnek!
-Szóval testvérek leszünk...-törődött bele Jaden.
-Kiráz a hideg!!
-Nekem se egy leány álom...-mondta egyhangúan.
A kínos csendet Jaden törte meg.
-Tudod nem is lennél olyan rossz csaj kár hogy a szexi külsődet elrontja az undorító belsőd!-mért végig.
-Milyen kedves vagy ma is Jaden!-néztem dühösen rá majd elmerengtem egy kicsit jobban mondandóján. Ezzel most azt mondta hogy szexi vagyok ha csöndbe maradok??
Vadbarom...
Elkezdtem gondolkozni hogy vajon mit is csinálhatnak lent anyámék a konyhába ennyi ideig? De lehet hogy nem igazán akartam tudni...
Jaden addig tökre elkényelmesedett az ágyamon
-Nem gondolod hogy kicsit szemtelen vagy?-néztem rá amint az ágyamon feküdt.
-Nyugi hugi pár nap és ez nem csak a te kis házad lesz hanem az enyém is!
-Ne hívj így mert ide hányok!
-Jaj hugi!!-szívta véremet továbbra is.
-Kuss már!-mondtam mikor anyám épp benyitott a szobába.
-Mostmár lejöhettek csak átbeszéltük a dolgokat Joshal!
Persze nyilván beszélgettek...
Miután lementünk a konyhába a drágalátos vendégek végre hazamentek én pedig egyből szobámba rohantam hogy barátnőmmel megosszam eme rettenetes híreket, bár valahogy sejtettem hogy a helyembe neki nem lett volna olyan szörnyű ez az egész!

-Adj egy kötelet!
-Mizu csajszi?
-Jaden a mostohatesóm lesz és hozzánk költöznek az apjával...
-Miiii?Ez most komoly?😲
-Halálosan komoly Sierra😭
-Úristen minden hétvégét ezentúl nálatok töltök!😉
-Ne már! Nemtudod elképzelni hogy milyen szar ez!
-Jójó sajnálom Maddy de azért naaa irigyellek NAGYON!
-Gondoltam hogy ez lesz a válasz!
-Jaj ez nem is annyira szörnyű mint hiszed! + anyukád végre boldog nem?
-De igen csak miért pont Jaden apjával?
-A szerelem vak!😂
-Na ne mond te Sherlock!
-😌😌😌
-Na megyek és alszok hátha felébredek ebből a valóságos rémálomból!
-Holnap reggel tali Maddy ne aludj el!❤️

A beszélgetésünk után el is nyomott az álom nem is csodálom hisz az agyamat olyan szinten terhelte meg ez a nap hogy még mindig fel kell dolgoznom ezt az egészet!!

Másnap a suliban Jaden és énis próbáltuk kiélvezni utolsó napjainkat úgy hogy nem avatkozunk bele egymás életébe hisz az elkövetkezendő sok sok évbe elég sokat fogunk szerepelni egymás életébe SAJNOS!
Belegondolok hogy én és Jaden egy családi fotón FÚJ!!
Istenem miért versz engem?

~~~

Eljött a péntek...Az utolsó péntekem Jaden nélkül!
Ahogy óráim véget értek próbáltan haza sietni hogy el meséljem anyámnak hogy a hétvégémet nem otthon töltöm!
Az iskolából kiérve megláttam Jadent éppen motorját próbálta beindítani kisebb nagyobb sikerekkel.
Próbáltam figyelmen kívül hagyni és azon az elven voltam ha én nem látom őt ő se lát engem...
-Hugi!-kiabált utánam nekem pedig nagyon nagy erő kellett hogy ne menjek oda hozzá és vágjam pofon.
-Nem megmondtam hogy ne hívj így?-fordultam meg.
-Gyere haza doblak!
-Nem igazán szeretnék arra a tragacsra felülni még be indulni sem indul be!-nevettem.
-De te beindulsz!-vágott vissza mire közelebb mentem hozzá hogy ne a suli kurva parkolójába ordibáljon ilyeneket.
-Kussolj már Jaden!
-Szállj fel!
-Nem szállok!
-Ugye nem akarod hogy anyuci megtudja hogy kijárunk cigizgetni meg ilyenek!?
-Te ezt honnan tudod??
-Na legyél jó kislány elvégre a bátyád vagyok!-mondta nyájasan.
-Isten meg a ments hogy a bátyám legyél!
-Jolvan te választásod hogy fel ülsz vagy anyu megtudja hogy a kislánya cigizik!
Tudtam hogy ha anyám megtudná hogy cigizek kinyírna + nem engedne el a hétvégén otthonról...Szóval igazából nem volt más választásom!
Duzzogva fel ültem Jaden háta mögé majd kezeimet maga köré fonta.
-Biztos hogy nem!-nevettem mire beindította a motort és meghúzta úgy hogy majdnem leestem így automatikusan belé kapaszkodtam.
-Aha aha!-mondta majd elindultunk látnom se kellett arcát egyszerűen sugárzott belőle az önelégültség és szinte biztos voltam benne hogy vigyorog!

Miután házunkhoz értünk amilyen gyorsan csak tudtam leszálltam a motorról és szó nélkül bementem a házba.
Ahogy beléptem az előtérbe dobozok halma sorakozott...Fenomenális!
-Sziasztok!-köszöntem egyhangúan anyának és Joshnak.
Meg se vártam míg üdvözölnek felmentem a szobámba és ágyamba temettem arcomat.
Elnyomott az álom pár órácskára és arra kellett felkapnom fejemet hogy Jaden szinte kitépi az ajtómat olyan lendülettel jön be szobámba!
-Mi a fasz!-kaptam fel kómás fejemet.
-Szülők nincsenek szombat estig házibulit tartok!-jelentette be.
-Szerinted érdekel engem?
-Csak bejelentettem azért kidugod a fejed vagy itt akarsz egész este poshadni?
-Hagyjál már attól függetlenül hogy ide költöztél kurvára nincs semmi közöd hozzám vésd az agyadba és maradj távol tőlem!
-Jolvan nyugi nehogy szívinfarktust kapj itt nekem!-mondta majd becsapta maga mögött az ajtót.
Nem elég hogy felbaszta az agyamat Jaden de még a barátommal is hadilábon álltam...
Szar volt minden!

Lementem a konyhába hogy csináljak magamnak valami enni valót mikor megzörrent a telefonom.
Marcus a barátom küldött egy képet amint megnyitottam elment az étvágyam...
Egy csajjal smárolt a képen utóiratként pedig azt írta hogy "végeztünk bocsi"
Jó mégis lehet rosszabb annál hogy Jaden ide költözött...
Akarva akaratlanul is könnyek szöktek a szemembe!

Maradj távol tőlem Where stories live. Discover now