Fordul a kocka

614 9 12
                                    

Fájt...Nagyon fájt! Mégis ki ír olyat hogy végeztünk bocsi? Miafasz hol élünk???
Nem akartam felfogni hogy ez az egész velem történik!
Könnyeimet próbáltam törölgetni mikor benyitott Jaden.
-Téged nem tanítottak meg kopogni?-néztem rá könnyes szemekkel.
-Neked meg mi bajod?-csukta be maga mögött az ajtót.
-Semmi!
-A semmi miatt sírsz?-kérdezte mire bólintottam egyet de az én hülye agyam teljesen elfelejtette hogy a telefonom feloldva hevert az ágyamon!-Ez a barátod?-mutatta fel a csókos képet.
-Igen...
-És gondolom ez a lány nem te vagy...
-Jól látod!
-Kérsz egy italt?-kérdezte mire bólintottam egyet ő pedig ki is viharzott a szobából pár perc múlva visszajött pohárral a kezébe amit átnyújtott nekem.
-Köszi...
-Nincsmit hugi!-mosolygott rám.
-Kussolj!-nevettem el magam majd bele kortyoltam a kibaszott erős vodka narancsba.-Ez miért ilyen erős?
-Én csináltam!-húzta ki magát.
Pár pohár után sokkal jobban éreztem magam míg Jaden lent bulizott haverjaival én úgy döntöttem nem fogok péntek este egy fiú miatt sírni!
Felvettem a legdögösebb ruhámat és kisminkeltem magam!

Pár pohár után sokkal jobban éreztem magam míg Jaden lent bulizott haverjaival én úgy döntöttem nem fogok péntek este egy fiú miatt sírni!Felvettem a legdögösebb ruhámat és kisminkeltem magam!

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Éppen a hajamat próbáltam rendbe szedni mikor Jaden szokásához híven berontott a szobába.
-Na te 10 perccel ezelőtt nem így néztél ki!-nézett rajtam végig.
-Változnak az idők Jaden!-nevettem szórakozottan, azthiszem itt már beütött a pia!
-Megfogja bánni hogy elhagyott téged!
-Aztmondod?
-Fogadunk?
-Érdekes az ötlet!-nevettem.
Kezébe vette telefonom
-Írd be a kódod!-utasított.
-Mitcsinálsz?
-Majd meglátod!
Beírtam a kódomat aztán Jaden elé álltam.
A fiú rám nézett majd mégegyszer végigmért aztán hirtelen lesmárolt...
-M-mi ez meg mi volt???
-Szívesen!-nyomta kezembe a telefont majd távozott a szobából.
Az üzenetbe az állt:
"Nincs gond ideje volt" és a csókos képem Jadennel... Nem elég hogy a semmiből smárolt le még meg is örökítette!
Viszont nemis volt olyan szar Jaden ötlete talán nem is annyira tuskó mint gondoltam!?

Lementem a konyhába vagyis le tébláboltam hogy egy újabb koktélt keverjek magamnak ekkor Jaden nekem jött.
-Faszért nem figyelsz?-ordított rám, de Jaden mégis tuskó...
-Te jöttél nekem!
-Jolvan gyere táncolni!-fogta meg kezem majd rángatni kezdett.
-Nyugodj már le!-nevettem.
Táncolni kezdtünk mire valaki kopogott az ajtón a zene egyszer csak elhalkult és Jaden ajtót nyitott.
Az iskolás haverjai voltak azok.
-Házibuli és minket meg se hívsz tesó?-állt az ajtóban az egyik.-Várjunk már te kajak ennél laksz?-mutatott rám nevetve.
-És ha igen akkor mi van mi a fasz van?-ordított rá a fiúra amire nem igazán számított senki.
-Tesó nyugi már!-nevetett.
-De ne nevess mert szájba váglak Alex!-ekkor úgy éreztem hogy közbe kell lépnem mielőtt Jaden tényleg megteszi.
-Jó gyere Jaden!-húztam vissza az ajtóból.
-Jaj a kis hugi védelmez?-szólt be újra Alex mire Jaden egy perc alatt neki ugrott és ütni kezdte. Hárman szedték le a fiúról....
-Mégegyszer meghallok egy rossz szót is nem kerülsz ki a kezem közül élve!-mondta majd becsapta az ajtót.-A bulinak ezennel vége!-tessékelte ki a normálisabb színvonalon mozgó haverjait.
-Baszki Jaden mi volt ez???-vontam kérdőre.
-Nem tetszett a beszéd stílusa!-vonta meg vállát majd a fürdőszoba felé vette az irányt én pedig utána.
-De akkoris kurvára elment az eszed!-beszéltem neki a fürdő ajtóba.
-Mi van szeretnél bejönni velem vagy befogod?-mondta gúnyosan majd becsapta előttem az ajtót válaszomat nem várva.

Szobámba érve az ágyamra dőltem és pár perc alatt el is nyomott az álom.

Reggel fejfájásra ébredtem!
Lebandukoltam a konyhába ahol Jaden állt kávéval a kezében.
-Hello!-köszöntem neki kómásan mire nevetni kezdett.
-Hello!
-Mit nevetsz?-néztem rá komolyan pink szőrmés pizsamába.
-Te komolyan ilyenbe alszol?
-Ohm igen!?-ráztam meg fejemet cinikusan majd a hűtőhöz indultam hogy valamit egyek különben elájulok!
-Mit keresel?-piócáskodott továbbra is.
-Jaden muszáj mindenbe bele pofáznod? Nem tudod befogni a szádat 10 percre?
-Ezt pont te mondod?-vonta meg szemöldökét.
-Jaj csak hagyjál békén!-fordultam idegesen felé.
-Tudod hogy amikor ideges vagy kicsit elpirosodik a fejed?-kuncogott.
-Istenem!-fújtam ki a levegőt.
Egy szendvicset kezdtem el magamnak csinálni mire végre Jaden eltűnt látókörömből!
Leültem nyugodtan enni mikor Jaden egy szál törölközőbe jött le a konyhába, végignéztem izmos tetovált karján és kockás hasán mire egy ici picit félre nyeltem.
-Minden rendbe hugi?-nevetett öntelten.
-Muszáj elvenned az étvágyamat?-hazudtam...
-Szerintem épp hogy meghoztam!
-Fel álltam az asztaltól majd a pultra tettem félig megevett szendvicsemet majd szobámba indultam vagyis akartam.
-Na és valóban elmentél a látványtól?-állt elém a fiú.
-Csak szeretnéd!-néztem szemébe.
-Ugyan hugi!-lépett hozzám közelebb.
-Tűnj a közelemből Jaden! Tudom hogy megszoktad hogy a lányok nyálukat csorgatva futnak utánad de én nem ilyen vagyok oké? Nem vagyok egy egy éjszakás kaland nem vagyok egy hülye picsa aki mindent megadna csak hogy ágyba vidd!-osztottam ki a fiút mire válaszként közelebb lépett hozzám szinte majdnem testemhez simult a fiú én pedig nem tudtam eldönteni hogy a dühtől forrósodott így fel a testem vagy a látványtól...

Mindketten csak csöndben álltunk egymás előtt mire anya és Josh jött be az ajtón.
-Szi...-köszönni próbált anyám de a túlzott közelségünk Jadennel kissé elfojtotta szavait.
-Sziasztok!-léptem hátrébb a fiútól ijedten.
-Mi folyik itt?-kérdezte anyám.
-Csak Jaden szemöldökét elemeztem mert összevan neki nőve!-mondtam szórakozottan a fiúra nézve mire csak egy "kurva anyád" pillantást kaptam tőle.
-Nem úgy volt hogy estefele jöttök?-kérdezte Jaden.
-Miért menni akartatok valahova?-kérdezte Josh kedvesen.
-Nem!-vágtam rá.
-Igen!-vágta rá Jaden mire kérdően ránéztem.
-Ennek örülök menjetek nyugodtan!-mondta anya mosollyal arcán.
-De én nem terveztem sehova
-Akkor elmegyünk egy közös haverunkhoz bulizni nyugi szülők otthon lesznek és nincs piálás!-mondta a fiú szavamba vágva mire anyuék csak bólintottak egyet.
Mivan??

Szobámba érve pár perc után Jaden rontott be.
-Kopogj már az isten szerelmére!!!
-Nem szokásom!
-Látom, amúgy meg miről beszéltél oda lent?
-Elviszlek bulizni mert látom nem szoktál ilyen helyekre járkálni!-nevetett.
-Nem megyek veled sehova!
-Fogadunk?-vonta meg szemöldökét.
-Nincs kedvem menni sehova főleg nem veled!
-Kénytelen leszel!
-Hát nem!-nevettem.
-Jó akkor máshoz kell folyamodnom...-vágott szomorú arcot majd elindult felém és egy pillanat alatt vállára kapott.
-Te megőrültél tegyél le!-kapálóztam.
-Pizsamába fogsz jönni úgy látom!
-Jaden azonnal tegyél le!-vergődtem továbbra is.-Jaden!! Jó te fasz megyek megyek csak tegyél le!
-Fél órád van elkészülni hugi!-kacsintott rám majd kiment szobámból.
-Hülye barom!

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Oct 01, 2023 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Maradj távol tőlem Where stories live. Discover now