ARKADAŞLAR DİĞER KİTABA BAKMAYI UNUTMAYIN LÜTFEN FAZLA TUTMADI!!!
Vargas'dan
Dudakları dudaklarımda olan kızdan yavaşça ayrıldım hastalığımın ona bulaşmasını hiç ama hiç istemezdim nasıl olsa.
Bunu anlamıştı beni kendine doğru çekip sıkı sıkı sarıldı.
Ebrar:seni çok seviyorum
Vargas:bende seni çok seviyorum
Dahada sıkı sarılarak kendime gelmemi sağlamıştı buna ihtiyacım vardı ve ihtiyacım olanı almıştım..
Gözlerimin kapandığını hissettiğimde fazla zorlamadan beni cezbeden kokuyla gözlerimi yumdum.
Dudağıma hafif bir öpücük bırakan Ebrar'a bile bakamıyacak karşılık veremiyecek kadar güçsüzdüm.
Ebrar'dan
Vargas'ın uyuduğudan emin olduktan sonra kahvaltıyı hazırlamak için aşağıya inmiştim.
Benden biraz sonra gözleri kıpkırmızı bir Saliha içeri girdi.
Ebrar:Saliha noldu iyi misin sen
Saliha:evet ya gözlerimi ovdum ondandır
Ebrar:emin misin
Kafasını evet anlamında salladı.Acaba Vargas'ı sevdiği için benden nefret etmiş olabilir mi çünkü normalde tüm dertlerini bana anlatır benden tavsiye bekler ve dediğim şeyleri uygulardı..
Umarım sevmiyordur çünkü seviyorsa bu bir arkadaşlığın bitişi olabilir.
Biraz sonra Vargas aşağı indi.Saliha ona kilitlenmiş bir şekilde bakıyordu derdi neydi bu kızın sevse bile o kadar öldürecek gibi bakarmıydı insan?..galiba onu eve alarak çok büyük bir hata yapmıştım.
Ya Vargas'ı kendine çekip aşık ederse sonuçta güzel bir kız (sen daha iyisin sapsikk)
Aklımda hep bu düşünce vardı vardı benden daha güzel bir kızla kalıyor aklı ona gidebilirdi ama,ama Vargas'ım yapmazdı..
(KEMALİM YAPMAZZZ)
Şu saçma düşünceden çıkmam gerektiğini anladığımda etrafıma baktım.Saliha bu sefer bana bakıyordu fakat Ebrar'a baktığını aksine yani sevdiği bir insana bakıyormuş gibiydi sonuçta arkadaşıydım..
(SÖVMEYİN LÜTFEN)
kahvaltı hazırdı.Sofrayı hep beraber kurmaya başladık.Saliha ile aynı şeye elimizi uzatınca Saliha bana müzip bir şekilde gülümsedi.Ben elimi çektim Vargas'ın sinirlendiği belliydi.Ona baktığımı görünce sinirli gözlerini bana çevirdi.Resmen gözlerindeki ateş çıkıyordu.Sakinleşmesi için için gülümsedim gözlerindeki ateş birazda olsa sönmüştü.Önüme döndüm ve derin bir oh çektim çünkü Vargas'ın Saliha'ya zarar vermesinden korkmuştum..
Nihayet sofrayı kurmuştuk.Yemem yemeye başladık.Saliha'nın yönelttiği soruyla yediğim lokma boğazıma takılmıştı öksürmeye başladım ikiside belime vurdu bende su içtim.Sorduğu soru onu ne ilgilendiriyor ki sevgilisi varsa vardır onane..
Vargas bana döndü ve benim tedirgin olduğumu zannedip olumsuz cevap verdi.Saliha bana baktı ve 'hmm tamam' diye bir cevap verdi.
Saliha sofradan kalktı.İşi varmış bu yüzden yanına getirdiği şık kıyafetlerinden giyip evden çıktı..
Vargas'la başbaşa kalmıştık.Sofrayı toplarken Vargas belimi tuttu ve beni dizine oturttu..
Vargas:noluyor
Dedi birşey mi anlamıştı....
Ebrar:birşey olduğu yok
Vargas:stresli gibisin
Acaba ona Saliha'nın ondan hoşlandığını söylemelimiyim..
Cevap vermeden Vargas'a bakıyordum hayır mı demeliydim yoksa evet diyip açıklamalı mıydım galiba en iyisi susmaktı..
Vargas'ın bana yaklaşmasıyla nefesim kesildi.Daha da yaklaştı daha da ve daha da tam opucekken kapı zili çalmıştı büyük ihtimalle Saliha birşeyin unutmuştu..
_________----------------__________---------------__________
Oy vermeyi ve diğer hikayemi okumayı unutmayınnn🐢🫀