7 Kasım 2023
Ben: Murat hazırlandın mı?
Murat: Yusuf bey, birazdan hazır olurum!
Ben: Murat! Sana daha kaç kez söylemem gerekiyor. Bana bey deme oğlum. Sen benim dostum, kardeşimsin
Murat: Ağız alışkanlığı efendim :))
Ben: Murat cidden seninle uğraşamayacağım
Ben: Sevda hazır mısın
Sevda:
yazıyor...
yazıyor...Sevda: Kanka siz gelenene kadar hazır olurum ya. İki ayağımı pabuça sokmayın artık
Ben: Murat beş dakikaya dışarda ol kardeşim
Murat: Tamam Yusuf bey :))
Ben: Ya sabır ya Allah! Tamam gelirim birazdan
***
Bugün benim doğum günümdü. Yirminci yaşımı kutlayacaktım. Çok heyecanlıydım. Çünkü ikili sayılara geçiş yapacaktım sonunda. Artık ayakları daha sağlam yere basan biri olmuştum. Eski Yusuf'tan eser kalmamıştı. Aynaya bakınca 1.84 boyunda yüzünde az da olsa sakalları olan genç bir delikanlı görüyordum.
Bana saygı duymayan herkesi tek kalemde silecek güce sahip olmuştum. Tabi tüm bunlara dedem sayesinde sahip olmuştum. Maddi gücüme güç katmıştım. Fiziken de dikkat çeken biri olmuştum artık. Yani kısacası dedemle babaannemin tam olarak istedikleri erkek profilini karşılıyordum.
Şirketlerimizi halam sayesinde daha iyi konuma getirmek için canla başla çalışıyorduk. On sekiz yaşıma girince halam ile beraber şirketin başına geçmiştim. Üniversiteden mezun olana kadar şirketin yeni CEO'su halam yardımcısı ise ben oluvermiştim. Dedem ise yaşı ilerleyince iki yıl önce şirketi bize emanet edip babaannemle sürekli tatillere çıkıyordu.
Masada duran telefonum titreşim yapınca son bir parfüm sıktım ve göz ucuyla telefonun ekranında beliren isime baktım.
Halacım arıyor...📞
Gülümseyerek telefonu elime alıp kaydırdım.
"Efendim güzelim?"
"Kuzum neredesiniz ya. Gelmeyi düşünmüyor musunuz artık?"
"Beş dakikaya çıkıyorum hala. Murat hazırlansın"
"Tamam herkes seni bekliyor şuan. Acele et!"
"Dedemler geldi mi?"
"Evet, Efe ile oynuyorlar"
"Tamam halacım. Tamam güzelim. Tamam aşkım. Bak saatimi de takıp hemen çıkıyorum"
"Hangi saatini taktın?" diye sorgular gibi sorunca gözlerimi devirdim.
"Tamam hala! Babaannemin aldığı son model Rolex saatinimi taktım"
"İyi iyi, gazeteciler de geldi! Herşeyinle parlamalısın bu gece. Çünkü sen Rüstem..."
Yamuk bir ağızla sırıtıp sözünü kestim. "Çünkü ben Rüstem Saral'ın veliaht torunuyum"
"Sus bakayım. Sözümü kesme. Vallahi kulaklarını koparırım. Neyse işte bu gece herkes görsün Saral holdingin veliahtının kim olduğunu!!"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GözYaşı
Short StoryAnnesinden yediği dayaklar yüzünden gözyaşlarını kaybeden bir çocuk/Genç #1 Sevgi #1 Love #1 romantizm #1 Biseksüel #1 Lgbt #1 Gay #2 Eşcinsel