H4

101 10 3
                                    

CHARLOTTE
Hij wreef met zijn hand door mijn haar maar zag er nog redelijk onzeker uit om hem te zeggen dat hij niet onzeker moest zijn zoende ik hem zacht op de mond. Een grote glimlach verscheen op zijn gezichtje. We lieten onze hoofden tegen elkaar rusten en ik had het heel moeilijk om me te concentreren op zijn ogen terwijl die zachte lippen iets lager zitten. Hij zag dat ik het door had en zette een kusje op mijn mond. Ik kuste hem daarna terug maar deze keer was het een lange kus. Ik sloeg mijn benen om zijn middel en vreemd genoeg kon hij me dragen, dat had in nooit van Lowe verwacht. Hij zette me op de kast en begon zacht mijn nek te kussen hij liet een sexy grommetje als hij bij men oor was en ik kreeg er tintelingen van. Hij was danwel mijn mate niet want die zou ik waarschijnlijk nooit vinden maar het voelde zo goed. Ik snapte nu waarom Scarlet jongens zo leuk vond.
SCARLET
Ik kwam de trap af en kwam in de living Casey tegen. Ze liep met een pakje koekjes rond en ik nam er eentje uit. Meteen had Casey mijn arm vast en een grom verliet haar borstkas. "Geef terug..."gromde ze. Haar ogen keken me kwaad aan en expres at ik het koekje op. Voor ik het wist stonden de koekjes al aan de kant en duwde Casey me tegen de grond. Ze gromde hard en zei:"dat had je nu net niet moeten doen!" "AAHHH CHARLOTTE CASEY VERKRACHT ME!"schreeuwde ik terwijl een gemeen grijns zich op mijn gezicht vormde. Ii hoorde Charlotte de trap al afstormen gevolgd door volgens mij Lowe. "CASEY! AF!"riep ze alsof Casey een hondje was. Haar stem was kwaad en donker en meteen stapte Casey van me af. Ik gunde Charlotte een bedankende blik en zag hoe Casey droog als wat de koekjes gewoon terug opnam. Casey loopt naar de deur en Charlotte zegt:"en waar denken we heen te gaan?!" Maar Casey stak inplaats van te antwoorden haar middenvinger uit en liep de deur uit.

*die avond*
Casey was nog steeds niet thuis en dus besloten ik en Charlotte om naar de fuif te gaan. Toen we toekwamen stond de muziek al luid te spelen en ik zag meteen hoe Feducia weer aan het ruziemaken was met 2 andere roedelsleden. We liepen naar binnen en het was er echt overbevolkt. bijna heel de roedel was er. Ik zocht rond en nergens was een spoor van Casey of Odius... Wat waarom denk ik plots aan Odius! Nooit van mijn leven dat ik met zo iemand zou willen zijn! Ik zoek nog even rond en dan snuif ik de geur van Casey op. Ik richt me meteen op de bar. Natuurlijk als je Casey ergens kon vinden was dat toch zeker de bar! Ik zocht rond en inderdaad daar zat ze met een leeg flesje. Maar ze was niet alleen... ik zag hoe een ander gedaante bij haar zat. Ik zette een stap dichter en zag toen dat het Odius was. Casey ging dicht bij hem zitten en beet verleidelijk in zijn lip. Ik voelde iets in mijn hart breken maar terwijl wou ik mezelf ook slaan omdat ik het voel! Dan zie ik hoe Odius ogen mijn ogen ontmoeten. Zijn blik word strak en hij tent zich meteen weg waardoor Casey ook mijn richting uit kijkt en daarna Aiden mee naar de toiletten trekt. Ik voel iets nat over mijn kaak lopen. Was... was ik aan het huilen?! Ik rende de fuifzaal uit en zag hoe Feducia me had gezien. Ze kwam op me afrennen maar ik versnelde mijn passen Rn stormde wenend naar huis. Eenmaal binnen sloeg ik de deur dicht en Lowe kwam verbaast kijken. "gaat het? Wat is er gebeurt?"vroeg hij terwijl hij me geruststellend wou knuffelen maar ik liep de trap op mijn kamer binnen die ik meteen op slot gooide. Ik keek hopeloos rond terwijl tranen bleven lopen. In snapte mezelf niet! Dit was niet mijn eerste one night stand! Waarom deed het bij hem zoveel zeer! Tranen zorgde ervoor dat mijn zicht wazig werd. Ik moest iets vinden om de pijn te laten stoppen. Toen zag ik mijn mesje op mijn kast liggen ik greep het vast en kraste er mee een paar lijnen in mijn pols. Bloed stroomde er uit maar het deed de pijn die ik vanbinnen voelde minderen. Ik hielt snel mijn pols onder het water om het bloed weg te spoelen en nu zag heel de lavabo rood. Wanneer het bloed min of meer stopt kuis ik de lavabo zodat het bloed weg is en ik laat me verslagen in een hoekje zakken.
CASEY
Ik duwde hem tegen de wand van het wc hokje terwijl ik hem wild begon te tongen. Hij werkte eerst tegen maar deed daarna toch mee. Ik beet zachtjes in zijn oor en gromde even. Ik begon nu zijn T-shirt omhoog te trekken en zijn prachtige lichaam werd zichtbaar. Hij begon nu ook aan mijn T-shirt en niet veel later waren ook mijn borsten vrij. Ik wreef met mijn hand over zijn penis die ondertussen vreselijk stijf was.
FEDUCIA
Wanneer ik Scarlet zo had gezien wist ik dat dit maar 1 ding kon betekenen... mijn broer had iets verkeerd gedaan en dan ook wel iets vreselijks verkeerd. Ik stormde door de fuifzaal en omdat ik de Luna ben ging iedereen automatisch opzei. Ik snoof de geur van mijn broer op en van nog iemand... het was Casey. De geur kwam vanuit de wc en ik gooide de deur open. Wanneer je de wc binnen was kon je Casey zo horen kreunen. Ik bonkte de deur van het hokje ik om mijn broer helemaal naakt terug te vinden en Casey die genoot van zijn penis in haar vagina. Ik gromde en toen ze beseften wat er gebeurde stopt mijn broer meteen en hij keek me als een onschuldig kind aan. Ik gooide zijn kleren naar zijn hoofd en hij klede hem aan waarna ik hem naar buiten trok en de dronken Casey achterliet. Ik vond het heel vreemd dat ik dit deed. Scarlet was wel 1 van mijn beste vechters maar in had haar nooit leuk gevonden, omdat ze het sletje van de roedel was. Waarom wou ik dat hij met haar was?
---------------------
Bedankt voor het lezen!

Ily all💋

Like?follow?comment?

HOLLOW |on hold|Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu